Przerobiona hydraulika w Ursusie C-360
"element nr 1" jest to wkręcona zamiast zaworu bezpieczeństwa taka sama śruba z pompy(zaspawana u dołu,u góry nawiercone fi9 i naspawany nypel pod wąż) wężem nr1(sposobem wyprowadzony poza tylni most) olej idzie bezpośrednio na rozdzielacz 3sekcje tura,tam ustawiony jest przelew na 150bar, i wraca do węza nr 2 gdzie jest kontynuacja ciśnienia do rozdzielacza w plecaku ,
"element nr 2" jest to kolanko hydrauliczne M16xM18 wkręcone zamiast korka w pokrywie,dokręcony wąż którym olej wraca z tura do plecaka , kolanko wkręcone na specjalny ciśnienioodporny środek(przypiłowane jest trochę mocowanie dolnego zaczepu)
(całość sprzęt i udoskonalenie znajomego)
- 1
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się