Skocz do zawartości

Claas Dominator 96



Jakby ktoś był zainteresowany to sprzedam. 

Heder 4.5m ze stołem do rzepaku, 4200h na silniku, pierwszy właściciel w kraju, silnik Mercedes, sieczkarnia. 

Lokalizacja 08-110 Siedlce 

Cena 84 tys do dużej negocjacji na miejscu. 




Rekomendowane komentarze

Panowie bo widzę trochę tutaj piszecie, w c 360 mam ciśnienie na wale 4bar, ale gdy przychodzi mróz jak ostatnio -7 to po odpaleniu nabiło mi 2.5atm a dopiero jak złapał temperaturę to wskoczyło na 4, a przecież jak jest mróz to powinno to działać w drugą stronę bo olej jest bardziej gęsty to powinno być ciśnienie większe jak mam w normalnej temperaturze, jak to rozumieć, co gęsty olej nie może pompa podać dużego ciśnienia? A jak złapie temperaturę to robi sie rzadszy i pompa wtedy bardziej ciśnie? Bo jak to inaczej rozumieć, czy olej gęsty i zawór sie otwiera przy 2 zamiast 4 ?

krzysiek277 napisał:

Panowie bo widzę trochę tutaj piszecie, w c 360 mam ciśnienie na wale 4bar, ale gdy przychodzi mróz jak ostatnio -7 to po odpaleniu nabiło mi 2.5atm a dopiero jak złapał temperaturę to wskoczyło na 4, a przecież jak jest mróz to powinno to działać w drugą stronę bo olej jest bardziej gęsty to powinno być ciśnienie większe jak mam w normalnej temperaturze, jak to rozumieć, co gęsty olej nie może pompa podać dużego ciśnienia? A jak złapie temperaturę to robi sie rzadszy i pompa wtedy bardziej ciśnie? Bo jak to inaczej rozumieć, czy olej gęsty i zawór sie otwiera przy 2 zamiast 4 ?

co prawda nie w 60tce, tylko w u1014, ale dzieje się to samo jak jest zimno. od zawsze. więc to żadna awaria tylko taka specyfika. Pewnie na gęstym oleju zawór się bardziej otwiera


albo pompa ma ciężko zassać mocno lepki olej i trochę go pieni

Strongman napisał:

Coś nie tak na zimnym powinno być to samo albo ciut wiencej. Też mam Ursusa 1014 i tam nigdy nie było w Mrozy żeby było mniej cisnienia niż na nagrzanym tylko że ja mam od nowości a nie tam po iluś tam właścicielach

jestem drugim właścicielem od ponad 20 lat. w międzyczasie silnik był robiony w Iławie ( raz a dobrze za grube pieniądze). i sytuacja z tym ciśnieniem jest taka od zawsze że w mrozy przez pierwsze minuty pracy jest jakieś 3, a po tych kilku minutach wskakuje na 4-4.5.

10 godzin temu, krzysiek277 napisał(a):

@Strongman Gdby było coś nie tak to już by chyba wyszło bo takie zjawisko mam od 6lat jak założyłem zegar 

Olej teraz mam platinum 15w30, wcześniej na superolu to samo było, wydaje mi się że otwiera się zawór bo gęsty olej 

Ja bym olał temat. Ciśnienie jest ? Jest. Na gorącym aby miał. U mnie jest też podobne zjawisko, po odpaleniu na zimnym ma 4, pochodzi chwilę idzie na 5. 

No jakoś to chodzi i działa ale ten typ tak ma.

Jak miałem 1014 nowego to tam 6 było a na wolnych obrotach tyle co pyka a na rozgrzanym 4,5 ale tez tyle co pyka a 2 razy wymiennik ciepła mi się rozszczelnił i glikol poszedł do oleju teraz mam 3 minimalnie,byłem u mechanika i nie trzeba nić robić.

Edytowane przez Strongman

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v