Skocz do zawartości


1992r 450mth Szybko kupiony i szybko sprzedany zadbany egzemplarz:d
Co widzimy na zdjęciu Bizon Z0-56?

Kombajn Bizon Z0-56, jeden z najbardziej rozpoznawalnych modeli w polskim rolnictwie, prezentowany na zdjęciu podczas postoju na placu gospodarstwa. Maszyna ta, znana z charakterystycznego czerwonego koloru, wyposażona jest w heder z motowidłami, co wskazuje na jej przystosowanie do koszenia zbóż. Model Z0-56 napędzany jest sześciocylindrowym silnikiem wysokoprężnym SW-400 o mocy około 100 KM. Posiada bęben młócący o średnicy 600 mm, co pozwala na efektywne oddzielanie ziarna od plew. Zbiornik na ziarno o pojemności 2 100 litrów umożliwia dłuższą pracę bez konieczności częstego rozładunku. Bizon Z0-56 jest symbolem solidności i niezawodności w rozległych polach zbożowych, idealnie wpisując się w codzienne prace żniwne.




Rekomendowane komentarze

W dniu 29.07.2025 o 09:28, Sylwekx25 napisał(a):

Tylko, że jak ktoś kupił wtedy nowy kombajn to nim yebał usługi ile się dało. Wyjeżdżali jak tylko rano rosa zeszła i siekli kawał w noc dokąd szło. To też trochę przerobiły te kombajny

Zależy jaki region - u nas to tak było w latach 80-tych. Dziadek mówił, że jadł śniadanie, a na podwórku kolejka już stała. W 90-tych to raczej kupili ,,spóźnieni" i na pewno ich udział w usługach był mniejszy, bo w końcu rynek się wysycał...

W dniu 29.07.2025 o 08:10, tytanowyJanusz napisał(a):

Krąży opinia że im młodszy Bizon tym gorszy. Druga sprawa, skąd wiadomo że po pierwszym hektarze siłowniki nie zaczną lać, jakieś inne duperele nie wyskoczą. Patrząc na MTH to wydaje mi się że musiał trochę stać nie ruszany w polu, a czy to takie dobre? 

Bądź co bądź, rodzynek 

W sumie to nie wiem, może racja, ale Rekordy ogólnikowo jeszcze młodsze i chodzą. Ja słyszałem, że lepsze to były te całkiem stare i np. Z050 miały grubszą blachę.

Tu przynajmniej skrzynia się nie będzie psuła. A to, że COŚ może nagle paść to w każdym i  każdy kombajn jednak 10-11 miesięcy stoi i zazwyczaj Bizon jest sprawny na koniec sezonu, a przy przeglądzie wychodzą niespodzianki. Nie jeden Bizon przed sprzedażą stoi kilka lat i kupujący nawet nie wie.

No bo kiedyś to robili z tego co było powiedzmy w ursusach Ile jest rozmaitych przełączników od Poloneza czy żuka Lublina i innych tu też wsadzili części od 60 no ale powinni wsadzić od powiedzmy serii ciężkiej czy czego innego co pod wienkszą moc i obciążenie,jak ktoś kosi to nie zmniejsza gazu na uwrociach czy cofaniu i to dostaje po d*pie,poślizg na paskach to jednak  za mało bo jednak  paski amortyzują.

Edytowane przez Strongman

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v