Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Kioti rx8040?

Zdjęcie przedstawia ciągnik rolniczy Kioti RX8040, znany z solidnej konstrukcji i efektywności w pracy. Model ten wyposażony jest w silnik o mocy 80 KM, co umożliwia wydajne wykonywanie różnorodnych zadań w gospodarstwie. Posiada 4-cylindrowy silnik z pojemnością skokową 3,8 litra, co zapewnia odpowiednią moc i moment obrotowy w trudnych warunkach polowych. Skrzynia biegów jest mechaniczna, oferująca 24 przełożenia (24/24), co pozwala na precyzyjne dostosowanie prędkości do wykonywanej pracy. Na zdjęciu ciągnik Kioti RX8040 znajduje się na placu gospodarstwa, co sugeruje jego wszechstronne zastosowanie w codziennych czynnościach rolniczych, takich jak orka czy transport materiałów. Współpraca z różnorodnymi maszynami towarzyszącymi, np. siewnikami czy pługami, jest efektywna dzięki zoptymalizowanej konstrukcji i odpowiedniej mocy urządzenia.

  • Like 6



Rekomendowane komentarze

Jakbym słyszał sąsiadów gdy ojciec ponad 15 lat temu kupił deutza zamiast zetora. ,,zobaczysz ile będziesz na naprawy kasy wydawał „ „Zetor przeżyje dwa razy tego deutza „. Po 15 latach w deutzu praktycznie bez awarii a pracował bardzo często nas wyrost swoich możliwości. Zrobione po x2 tyle godzin co sąsiadów Zetory i jakby polerkę walnąć to jak nowy. Deutz nadal jest a zetorów praktycznie na wsi już nie ma . A ojciec mało brakowało a też by kupił zetora 

3 minuty temu, krzychu121 napisał(a):

Jakbym słyszał sąsiadów gdy ojciec ponad 15 lat temu kupił deutza zamiast zetora. ,,zobaczysz ile będziesz na naprawy kasy wydawał „ „Zetor przeżyje dwa razy tego deutza „. Po 15 latach w deutzu praktycznie bez awarii a pracował bardzo często nas wyrost swoich możliwości. Zrobione po x2 tyle godzin co sąsiadów Zetory i jakby polerkę walnąć to jak nowy. Deutz nadal jest a zetorów praktycznie na wsi już nie ma . A ojciec mało brakowało a też by kupił zetora 

Deutz na Common railu? Każda marka może działać albo się sypać kwestia egzemplarza. To że nie ma Zetora to kwestia powiększania się gospodarstw nikt z dużych nie będzie jeździł takim sprzętem bo to wstyd. Tak jak z autem stać go to będzie jeździł Fiatem a nie BMW czy Audi. Ludzie lubią się popisywać 

  • Like 1
konteno napisał:

4 godziny temu, songo napisał(a):

gdyby to miało jakis gabaryt to może bym się zastanowił, ale trochę mały jest,

tak jak w tytule ,to jest dobry następca siuntki a nie MTZa

może i racja, ale jak już wymieniać 60tke to fajnie żeby to już zrobiło wiecej jak 60tka,

WojtekBuawski napisał:

W tym przypadku lepszy byłby mccormick x5.085 choć nadal trochę krótki 

ile taki mccormick?

Godzinę temu, songo napisał(a):

może i racja, ale jak już wymieniać 60tke to fajnie żeby to już zrobiło wiecej jak 60tka,

ile taki mccormick?

Około 210 netto z rewersem elektrohydraulicznym, jest bardzo duży wybór przekładni. Masa 3,7t, rozstaw osi 2.17m, podnośnik 3.9t

Moim zdaniem Deutz Fahr 5075 keyline GS deklasuje konkurencję w tym przedziale mocy bo jednak ciągnik w podobnych pieniądzach o masie 4t, rozstawie osi 2.4m i podnośnik 4.5t

11 godzin temu, wojak1986 napisał(a):

Deutz na Common railu? Każda marka może działać albo się sypać kwestia egzemplarza. To że nie ma Zetora to kwestia powiększania się gospodarstw nikt z dużych nie będzie jeździł takim sprzętem bo to wstyd. Tak jak z autem stać go to będzie jeździł Fiatem a nie BMW czy Audi. Ludzie lubią się popisywać 

Tak na common railu . 
Nie chodzi o popisywanie się tylko za konkretnymi markami stoi też jakość i technologia. Dlatego ludzie wybierają droższe marki które siłą rzeczy muszą być droższe bo są tam zastosowane inne rozwiązania. 
Deutz ojca to prosty agrofarm. A wybór był pomiędzy proxima a deutzem. Moim zdaniem Zetor nadal by dużo znaczył gdyby nie niszczenie ich przez zachód. Wymyślanie coraz to nowszych norm pod które muszę się wszyscy dostosować. I tak długo przędą. Ursusa szybko ,,zamkneli” bo nasi rodacy zarządzający Ursusem im w tym pomogli. Czesi narazie się nie dają ale to kwestia czasu kiedy upadną. Zetor się sprzedawał dopóki mógł klepać proste ciągniki bez bajerow. Były tanie w zakupie, proste w obsłudze, i tanie i proste w naprawie więc dużo osób je wybierało ze względu na to że nie trzeba było o nie przesadnie dbać. Teraz juz tam jest nawsadzane różnego rodzaju ,,bajerow” i co za tym idzie nie są tanie w zakupie , nie są proste w obsłudze , i nie są tanie i proste w naprawie 

  • Like 1
Godzinę temu, krzychu121 napisał(a):

Tak na common railu . 
Nie chodzi o popisywanie się tylko za konkretnymi markami stoi też jakość i technologia. Dlatego ludzie wybierają droższe marki które siłą rzeczy muszą być droższe bo są tam zastosowane inne rozwiązania. 
Deutz ojca to prosty agrofarm. A wybór był pomiędzy proxima a deutzem. Moim zdaniem Zetor nadal by dużo znaczył gdyby nie niszczenie ich przez zachód. Wymyślanie coraz to nowszych norm pod które muszę się wszyscy dostosować. I tak długo przędą. Ursusa szybko ,,zamkneli” bo nasi rodacy zarządzający Ursusem im w tym pomogli. Czesi narazie się nie dają ale to kwestia czasu kiedy upadną. Zetor się sprzedawał dopóki mógł klepać proste ciągniki bez bajerow. Były tanie w zakupie, proste w obsłudze, i tanie i proste w naprawie więc dużo osób je wybierało ze względu na to że nie trzeba było o nie przesadnie dbać. Teraz juz tam jest nawsadzane różnego rodzaju ,,bajerow” i co za tym idzie nie są tanie w zakupie , nie są proste w obsłudze , i nie są tanie i proste w naprawie 

Dużo ma teraz przebiegu też Deutz?

WojtekBuawski napisał:

Godzinę temu, songo napisał(a):

może i racja, ale jak już wymieniać 60tke to fajnie żeby to już zrobiło wiecej jak 60tka,

ile taki mccormick?

Około 210 netto z rewersem elektrohydraulicznym, jest bardzo duży wybór przekładni. Masa 3,7t, rozstaw osi 2.17m, podnośnik 3.9t

Moim zdaniem Deutz Fahr 5075 keyline GS deklasuje konkurencję w tym przedziale mocy bo jednak ciągnik w podobnych pieniądzach o masie 4t, rozstawie osi 2.4m i podnośnik 4.5t

Deutza nie oglądałem, oglądałem indyjskiego solisa s75 i s90, trochę słaba jakość wykonania kabiny, ale na papierze wszystko zamiata, farmtrac chodzi mi jeszcze po głowie model 780dtv też kawał ciągnika jak na ta moc. wycenialem case 90a 200 netto tur 30 netto. a modele 75km to małe pierdki.

57 minut temu, wojak1986 napisał(a):

Dużo ma teraz przebiegu też Deutz?

Teraz to koło 6.5 tys. Przez pierwsze 3 lata robił po 700-800 godzin. Później przez 5/6 lat robił już po 500-600 godzin bo był kupiony drugi o podobnej mocy. Później przez 3-4 lata robił 300-400 godzin bo kupiliśmy kolejny ciągnik 150 km. A ostatni rok to ma już same lekkie prace typu zgrabiarka i przetrzasarka bo kupiliśmy jeszcze jeden ciagnik 170 koni. To może ze 250 godzin zrobi w ciągu roku 

WojtekBuawski napisał:

Moim zdaniem wydając mimo to i tak duże pieniądze nie rób sobie krzywdy i odrzuć wszystko co ma mechaniczny rewers. Bezsprzęgłowa zmiana kierunku jazdy w tych czasach powinna być normą.

na razie jestem na etapie że musi być klima, rewers mechaniczny to już i tak duży skok w stosunku do nie zsynchronizowanej skrzyni mtzta 😂

12 minut temu, krzychu121 napisał(a):

Teraz to koło 6.5 tys. Przez pierwsze 3 lata robił po 700-800 godzin. Później przez 5/6 lat robił już po 500-600 godzin bo był kupiony drugi o podobnej mocy. Później przez 3-4 lata robił 300-400 godzin bo kupiliśmy kolejny ciągnik 150 km. A ostatni rok to ma już same lekkie prace typu zgrabiarka i przetrzasarka bo kupiliśmy jeszcze jeden ciagnik 170 koni. To może ze 250 godzin zrobi w ciągu roku 

Tylko on dopiero teraz może zacząć się psuć. Te z zachodu do sprowadzone ile mają 10 tys mtg co najmniej 

WojtekBuawski napisał:

Moim zdaniem wydając mimo to i tak duże pieniądze nie rób sobie krzywdy i odrzuć wszystko co ma mechaniczny rewers. Bezsprzęgłowa zmiana kierunku jazdy w tych czasach powinna być normą.

Gdy ciągnik nie pracuje z ładowaczem to rewers EH wcale nie jest konieczny, bardziej bym patrzył na półbiegi bo bez tego w transporcie czy ogólnie w cięższej pracy jest ciężko takimi małymi pierdkami.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v