Skocz do zawartości

Przyczepa dwuosiowa Autosan D44A



Autosan D-44A po remoncie i przeróbce na wywrotkę dwusiłownikową


Rekomendowane komentarze

Robiąc tak gruby remont zwalił bym te opony całkiem, wypiskował felgi, pomalował i dopiero założył, resztę też bym pomalował osobno... 

 

Jak widzę coś takiego, że komuś się nie chciało zadbać o takie detale, to jestem pewien, że cała reszta też nie została dopięte na 100%.

 

A teksty w stylu "na takich jeździ inaczej niż na nie pomalowanych?" to... podejście totalna dziadówa... 

  • Like 1
W dniu 8.07.2025 o 09:17, kamcio15 napisał(a):

Robiąc tak gruby remont zwalił bym te opony całkiem, wypiskował felgi, pomalował i dopiero założył, resztę też bym pomalował osobno... 

 

Jak widzę coś takiego, że komuś się nie chciało zadbać o takie detale, to jestem pewien, że cała reszta też nie została dopięte na 100%.

 

A teksty w stylu "na takich jeździ inaczej niż na nie pomalowanych?" to... podejście totalna dziadówa... 

Kolego kamcio15 a gdzie ty widzisz farbę na oponach?, to że zostały stare opony zostały nie oznacza że ładunek na nich nie dojedzie do celu. a dla Twej wiadomości były oklejane przy feldze. reszta była malowana oddzielnie. siłowniki, elektryka i pneumatyka zdemontowane do lakierowania, burty wisiały podczas lakierowania w garażu, felgi zdejmowane z osi. lepiej popatrz na felgi w twym zetorku bo Ci farba się łuszczy, aż wołają o pistolet lakierniczy jeśli wiesz jak nim się posługiwać..

W dniu 8.07.2025 o 15:58, wojak1986 napisał(a):

Teraz połowa remontów budynków użyteczności publicznej tak jest wykonywana. Najważniejsze dla oka elewacja ładna a pod nią polepione i podklejone...

Podobnie jak te komentarze, osoby zobaczą zdjęcie i zaraz szukają jakiegoś punktu zaczepienia aby błąd znaleźć. Dla Twej informacji cała górna zabudowa spawana z nowych materiałów, ceowniki hutnicze, kątowniki gorącowalcowane, profile gr 3mm i gr 2mm na burty, nowa blacha 3mm na podłodze, malowana od spodu podkładem przed położeniem na ramy, więc może po łebkach to kto inny, a jak nie znasz szczegółów mojego projektu to po co komentować? 

W dniu 7.07.2025 o 22:29, rolniku360 napisał(a):

Liczyłeś ile cie ta przerobka kosztowała

tak około 8,6 tys zl.., zrobione dodatkowo są jeszcze trójkąty i rura pod plandekę... 

W dniu 8.07.2025 o 13:16, izydor6280 napisał(a):

burty fabryczne masz na sprzedaż ?

drewniane były 

15 godzin temu, MF675ursus napisał(a):

A najwięcej do zarzucenia mają Ci, którzy nawet takiego "po łepkach" remontu nie przeprowadzili. Dobrze widziałem @kamcio15, że jak remontowałeś przyczepę to zrobiłeś tylko pakę i zardzewiałe felgi zostały?

Po łebkach? Proszę cię... 

Tak zgadza się felg nie ruszałem przy remoncie bo założenie od samego początku było takie, że te koła będą drugie, bezdentkowe. A maniany nie będę odpierdalał bawiąc się w czyszczenie i malowanie tych felg bez zdejmowania opon. 

Po łebkach by było gdybym pomalował opony razem z resztą jak na załączonym obrazku. Ale ja półśrodków nie uznaję, albo dobrze albo wcale. 

Jak robiłem swoją przyczepę ramę piaskowałem i malowałem sam, osie wyleciały, z górnej ramy zostały tylko główne ceowniki stare, cała reszta w koło nowa. 

Tak było wszystko przygotowane i malowane:

Więc nie pisz mi tu bzdur, że samą pakę zrobiłem... 

IMG_20210531_101950.jpg

PS. Żeby nie było, że się tylko przypierdalam. Cała reszta po zdjęciach mi się podoba 👍 Stwierdzam tylko fakt, że pociapane opony psują cały efekt i od razu kują w oko przy tak grubych "projektach". Zadbać o ten detal i zupełnie inaczej całość by wyglądała. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v