Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Ty Primo chyba przewrażliwiony jesteś.

Nie gul, tylko to jest lichy, prymitywny sprzęt. Nie ma się co oszukiwać, czego wymagać za 190zł dzisiaj...

Niektórzy też przesadzają w drugą stronę. Akumulator to nie jest skomplikowany sprzęt. Jak kto pojęcia nie ma to niech nie bierze się za ładowanie bo każdym zagotuje aku. 

Od lat ładowane zwykłym prostownikiem i jakoś działają. Kwestia podejścia z rozumem. I pilnowania stanu.

Mój też coś świruje, rozłącza się. Trzeba będzie zamówić takie caculko

 

Mam tego GreenCell, kupiłem za 409 zł, w porównaniu z tym lidlowskim ma 4x większy prąd szczytowy i większą pojemność baterii. To zajefajne urządzenie do wszystkiego, ciągnik nie może zapalić, podłączysz i pali po kilku obrotach bo szybciej zakręci. Na rozruch 6 cylindrowego silnika ok 15-20% baterii więc na trochę wystarczy. Może to i droga zabawka ale super użyteczne.

  • Like 1
17 godzin temu, akmaly napisał(a):

Nie o to mi chodziło, prymitywny nie powinien się psuć choć wykonanie mocno średnie. Bardziej chodzi mi o słabą regulację, braku układu stabilizacji napięcia i zabezpieczenia przed przeładowaniem. 

transformatorowy jest prosty w diagnostyce i naprawie w razie naprawy no i jako złom więcej warty niż inwertorowe na przetwornicach 

słaba regulacja jest rezultatem małej liczby odczepów i najprościej trzeba iść w stronę fazowej na stronie pierwotnej lub wtórnej jak to robią krajowi producenci w swoich tanich gratach i/lub jakiś kit do auomatyki/regulacji na wtórnej stronie

po co stabilizować napięcie ?to ma robić alternator przy pracy silnika

w przypadku urządzenia transformatorowego koncowe nie powinno przekraczać na dobrą sprawe 16V przy spadku prądu do 0 czy pozostawieniu urządzenia na długi czas podłączonego do akumulatora i nic poza tym 

w przypadku prostownika prąd wypadałoby stabilizować

 

16 godzin temu, radekz200 napisał(a):

to już mój lidlowski lepszy 😂

pewnie parkside jak wszystko

16 godzin temu, radzioRS napisał(a):

Ja osobiście polecam cuć takiego PROSTOWNIK INWERTOROWY 12V 24V ROZRUCH 600A ładuje i startuje co mnie przekonała to waga 

sie zepsuje to wywalisz i po następny polecisz bo nikt tego ani szybko ani tanio nie naprawi po gwarancji tak jak ze spawarkami inwertorowymi 

 

to nie parksajd o taki o 

5 minut temu, konteno napisał(a):

transformatorowy jest prosty w diagnostyce i naprawie w razie naprawy no i jako złom więcej warty niż inwertorowe na przetwornicach 

słaba regulacja jest rezultatem małej liczby odczepów i najprościej trzeba iść w stronę fazowej na stronie pierwotnej lub wtórnej jak to robią krajowi producenci w swoich tanich gratach i/lub jakiś kit do auomatyki/regulacji na wtórnej stronie

po co stabilizować napięcie ?to ma robić alternator przy pracy silnika

w przypadku urządzenia transformatorowego koncowe nie powinno przekraczać na dobrą sprawe 16V przy spadku prądu do 0 czy pozostawieniu urządzenia na długi czas podłączonego do akumulatora i nic poza tym 

w przypadku prostownika prąd wypadałoby stabilizować

 

pewnie parkside jak wszystko

sie zepsuje to wywalisz i po następny polecisz bo nikt tego ani szybko ani tanio nie naprawi po gwarancji tak jak ze spawarkami inwertorowymi 

 

https://www.lidl.pl/p/ultimate-speed-ladowarka-do-akumulatorow-samochodowych-z-funkcja-rozruchu-ulg-17-a1/p100379187

14 godzin temu, pedro2 napisał(a):

Jak kto pojęcia nie ma to niech nie bierze się za ładowanie bo każdym zagotuje aku. 

Od lat ładowane zwykłym prostownikiem i jakoś działają. Kwestia podejścia z rozumem. I pilnowania stanu.

na mocnych/max nastawach ładować tylko przed uruchomieniem jak słaby akumulator do krecenia a te min nastawy to na dłuższy czas dobre do doładowania bo nie gotują 

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v