Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Nie zabrali ci go jeszcze 🤭😂 mój jeszcze stoi ale ojciec jakoś na jesieni miał wezwanie na komendę 😂

6 minut temu, Piotruniu25 napisał(a):

Jak zarejestrowany to legalny 😉A że urząd rejestrował to powinni ich pociągnąć do odpowiedzialności a nie Człowiek kupił ciągnik a teraz ma zezłomować bo się przypadkiem dopatrzyli że norm spalin nie spełnia, takie rzeczy tylko w Polsce.

Ze złomować to może za grubo. Ale homologację będą mogli zabrać i nie będzie można po drogach jeździć 

Auta sprowadzone z USA tez nie maja homologacji europejskiej a jeżdżą, i nigdy nie będą miały. Ale nasi mądrzy wystraszyli się prezydenta Trumpa i nie wolno nic mówić o tych autach, za to białoruskie to be... Nie martwa się chłopy, ministerstwo infrastruktury i rolnictwa ma wymyśleć jakąś abolicję, wybory idą. Internety, youtubery straszą najpierw złomowaniem, później wyrejestrowaniem, następnie brakiem wykonywania badań technicznych, a to wszystko okaże się g.. prawda. Komu teraz szkodzą Belarusy, jedynie konkurencji, bo czystość spalin to bujda, ktoś co rusz podpali jakieś wysypisko opon, co wyemituje tyle syfu co tysiące Belarusów przez 20 lat. Trzymajcie się właściciele.

  • Like 4

z tego co ja gdzieś czytałem, to sam sposób importera na ściąganie do polski zarejestrowanych ciągników bez homologacji był ok, tylko poszło o to, że tak można sprowadzać ciągniki używane (samochody też) a tu zakwestionowano fakt, że niby używany ciągnik miał przebiegu 5 mth albo i mniej

ostawiam, że gdyby przekręcali liczniki, żeby wskazywały z 500 mth, to nikt by się nie czepiał

  • Like 2

Na początku ściągali jako używane i było legitne następnie zdaje się że w 2016 doprecyzowali prawo tak żeby zarejestrować musi mieć homologacja +dopuszczenie do obrotu na terenie UE . I roczniki po 2016 nie miały dopuszczenia do obrotu ze względu na brak norm.  

Inna sprawa jaka opieszałość państwa w 2016 nie można już było legalnie zarejestrowac a mimo to dopiero w 2024 sądownie to zakazano . A najlepsze jest to że dalej na aukcjach są nowe/używane roczniki 2024-2025

z jednej strony szkoda bo całkiem dobre ciagniki w dobrej cenie, ale z drugiej strony nie po to jesteśmy w uni bierzemy kupe szmalu przestrzegamy wytycznych żeby taki Łukaszenka mógł to bez problemu omijać kto wie gdyby nie było belarusa na naszym rynku sporo osób by wybrało ursusa i może by jeszcze istniał


tak samo sytuacja zetora była by lepsza, farmer, pronar by przetrwał

Ale chyba na tym powinien podlegać wolny rynek - mam ochotę i kasę kupuje jondera albo fenda z wygodami itd, a mam ochotę na prostą maszynę bez wygód i przede wszystkim na to pozwala mi stan konta to kupuje rusacza i zrobię nim w polu to samo.  A z tym całym bumem teras na Belarusa to chodzi o to żeby wystraszyć potencjalnych nowych właścicieli żeby kupili germańskie plastikowe zabawki za cenę razy 2 a raczej razy 3 od Belarusa. Ciekawe jak wygląda sytuacja z wszystkimi Arbuzami, Lowolami, Tymem, Hattatem i tym podobnym chinsko-turecko niewiadomo czym. One mają normy spalin, homologację itd????

Wolny rynek ale na określonych zasadach. Skoro jeden producent musi spełniać wszelkie normy emisji , bajery typu wałek wom który się wyłącza po opuszczeniu siedzenia itp a drugi nie musi to wiadomo że ten drugi może o wiele taniej sprzedać. Podobna sytuacja jak z ukraińskim zbożem  protesty bo dużo taniej bez ekobzdetow produkują i po niższej cenie wprowadzali na rynek . Wiadomo ktoś zarabiał na tanim zbożu ale jako producenci traciliśmy . I podobna sytuacja z ciągnikami . Ktoś zarobił a producent krajowy stracił 

Akurat nasz krajowy producent ciągników to stracił jeszcze za komuny kupując licencję na anglika. To był nie wypał. A ciężka seria szła w mało co zmienionej wersji przez 50 lat, to w końcu musiało się skończyć jak się skończyło. A Belarus jest jaki jest. Decydując się na niego liczysz się z tym. 

13 godzin temu, bolec1255 napisał(a):

To rocznik 2007 więc spokojnie legalny ;)

Masz też 820? Jak wychodzi porównanie tego "dużego" z "małym"? Przez silnik 6 w dużym może być ciszej? Skrzynie że są inne?

ZetorMisio napisał:

Ciekawe jak wygląda sytuacja z wszystkimi Arbuzami, Lowolami, Tymem, Hattatem i tym podobnym chinsko-turecko niewiadomo czym. One mają normy spalin, homologację itd????

te co nie spełniają norm maja taki sam problem jak belarus


ja jestem zdania że z tego szumu i tak nic nie wyniknie bo rolnik zaraz wyjdzie na ulicę,diler zamknie interes i szukaj wiatru w polu,urzędów nie obciążą kosztami bo to są pieniądze z budżetu państwa

Jaki rolnik wyjdzie na ulicę? Przecież dotyczy to 7 tys ciągników w kraju, już widzę jak całe wsie wychodzą na ulicę. Co więcej, myślę że większość z tych 7 tys kupujących miało świadomość, że to wał na ekologii. No i niektórzy twierdzą że musieli kupić drożdży ciągnik spełniający normy, więc tych od Belarusów im nie żal. Więc kto ma strajkować?

chcieli kupić taniej to kupili,patent z używanymi nowymi traktorami to była stara sztuczka.Zreszta na pewno nie tylko z belarusami,bo w necie były bądź są ogłoszenia nawet nowych mfow z od Pakoli, Turcji czy Indii robionych na starych mwchanicnzybuch Fergusonach.Tak samo obecnie nie wielno teoretycznie sprzedawać piecy poniżej 5 klasy a wystarczy se kupić nalepki z aledrogo, stare żarówki 100 watowe zostały grzejnikami przemysłowymi.Jakas lewaczka wyciagnela tę sprawę,żeby rozgłosu trochę zyskać.A tak naprawdę,to się takich znajdzie sporo

  • Like 1
4 godziny temu, ZetorMisio napisał(a):

Akurat nasz krajowy producent ciągników to stracił jeszcze za komuny kupując licencję na anglika. To był nie wypał. A ciężka seria szła w mało co zmienionej wersji przez 50 lat, to w końcu musiało się skończyć jak się skończyło. A Belarus jest jaki jest. Decydując się na niego liczysz się z tym. 

Masz też 820? Jak wychodzi porównanie tego "dużego" z "małym"? Przez silnik 6 w dużym może być ciszej? Skrzynie że są inne?

Tak w kabinie jest o wiele ciszej w dużym  skrzynia jest 16 cześciowo synchronizowana i tu naprawde czuć  ta moc na silniku a nie jak na nowych zachodnich w małym  18 skrzynia

  • Like 1

Odpalą jak to wschodnia maszyna na widok kluczyka bo instalacja rozruchowa 24 v gorzej jak mam starego mtz 82 to tam bez grzałki  płynu ciężko bo instalacja 12v ja chciałem kupić  ursus 1634 ale po rozmowach z użytkownikami odechciało mi się że wieczny problem ze wzmacniaczem przedni napęd załączany z przycisku i podczas chamowania super sprawa 

Edytowane przez bolec1255

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v