Skocz do zawartości

Przyczepa D50



D50 3 strony wywrot, burty 2x50 ,tył dolne i górne otwieranie.

  • Like 3



Rekomendowane komentarze

Ładna. jedno co bym zmienił to te koła dał 385/55r22.5. Sam swoją d50 przerabiałem na trójstronna wywrotkę już chyba z 8 lat temu i wówczas się zastanawiałem co za koła włożyć. Zdecydowałem na 385 i to był strzał w dziesiątkę. Nie ma szansy żeby gdzieś usiadła, toczy się leciutko, opony są wręcz wieczne o ile na coś nie najade.


i jeszcze jedna sugestia jak nie dokładales nic resorów, to daj jej podwójne bałwanki .


z własnego doświadczenia bo też mam burty 50+50 tylko już na tej osi co nie wystaje. Spokojnie można ładować 8,5t- wszystko wytrzymuje. 9 to już tak trochę z duszą na ramieniu. Więcej nie miałem odwagi testować.

  • Thanks 1
25 minut temu, slawek74 napisał:

obornik też będziesz nią woził? bo trochę szkoda by było ubrudzić 🤪🤦

Raczej nie. Mam d47 i ta jest do 💩💩💩

@nunu85 na te felgi raczej nie wejdą 385, a sam już widziałem że było by lepiej. 8,5 tony było żyta i nie była pełna, pszenicy miałem równo z burtami i jeszcze czubek na środku to napewno lepiej jak 9 było i nic się nie działo. Ale z tymi bałwankami dobrze że mówisz. 

1 godzinę temu, Grzechooo napisał:

Starą ramę zostawiłeś na dole i wzmocniłeś a górę zrobiłeś nową? podłoga została stara? jaki profil na ramę poszedł? sam robiłeś czy gdzieś korzystałeś z usługi? sam myślę nad przeróbka tylko na dwie strony.

Tak dół został stary. W d50 dół jest zimnogiety w większości ma ok 20vm a na przodzie coś ok 15-16 i został zamknięty 8mm blachą. Podłogę ktoś zmieniał nie dawno przed tym jak ja kupiłem ,jest z 4mm blachy i zostala stara. Na ramę górna poszedł ceownik hutniczy 160, a reszta 120. Pod mocowanie siłownika też 160. Korzystałem z pomocy fachowca, ale facet jest po poważnym wypadku i wyglądało to tak że jeździłem do niego i ja wszystko szykowałem a on tylko spawał. Dla tego też roboty było sporo ale kosztowało mnie to wydaje mi się nie dużo. 

2 godziny temu, ZetorMisio napisał:

Tak dół został stary. W d50 dół jest zimnogiety w większości ma ok 20vm a na przodzie coś ok 15-16 i został zamknięty 8mm blachą. Podłogę ktoś zmieniał nie dawno przed tym jak ja kupiłem ,jest z 4mm blachy i zostala stara. Na ramę górna poszedł ceownik hutniczy 160, a reszta 120. Pod mocowanie siłownika też 160. Korzystałem z pomocy fachowca, ale facet jest po poważnym wypadku i wyglądało to tak że jeździłem do niego i ja wszystko szykowałem a on tylko spawał. Dla tego też roboty było sporo ale kosztowało mnie to wydaje mi się nie dużo. 

Z którego rocznika ta d50, że dół zimnogięty, u mnie hutniczy i myślałem, że wszystkie takie są

nunu85 napisał:

i jeszcze jedna sugestia jak nie dokładales nic resorów, to daj jej podwójne bałwanki .

wg mnie bałwanki są gówniane lepiej takie stożki jak w hl'ce

ZetorMisio napisał:

Okulary, mały diaks i ogień..... Trochę łapka,trochę łomem. Pierdolenia przy tym od uja. A tym bardziej że pospawane było chyba w milionie miejsc🤦.

No właśnie wiem, dlatego pytam jak robiłeś bo u mnie wszystko fajnie ładnie to wygląda i nie chciałbym tego pokiereszowac. Myślę nad zakupem palnika acetylenowego do tej roboty.

jacor73 napisał:

Z którego rocznika ta d50, że dół zimnogięty, u mnie hutniczy i myślałem, że wszystkie takie są

Moja jest z 1986 i też ma zimnogiety ceownik.

7 godzin temu, Grzechooo napisał:

 

wg mnie bałwanki są gówniane lepiej takie stożki jak w hl'ce

No właśnie wiem, dlatego pytam jak robiłeś bo u mnie wszystko fajnie ładnie to wygląda i nie chciałbym tego pokiereszowac. Myślę nad zakupem palnika acetylenowego do tej roboty.

Moja jest z 1986 i też ma zimnogiety ceownik.

1979, ceownik hutniczy, tylko z innymi osiami


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v