Skocz do zawartości

Deutz fahr 5095 Keyline GS & Tolmet Astat 300



Test jakby co. Do nowego nabytku to jeszcze trochę czasu 😛.
Co widzimy na zdjęciu Deutz fahr 5095 Keyline GS & Tolmet Astat 300?

Deutz-Fahr 5095 Keyline GS w pełnym akcji na ściernisku, doskonale współpracuje z pługiem Tolmet Astat 300. Ciągnik, wyposażony w 4-cylindrowy silnik o pojemności 3.8 litra, generuje moc znamionową 95 KM, co umożliwia efektywną orkę na wymagającym terenie. Dzięki mechanicznej skrzyni biegów z 30 przełożeniami, maszyna zapewnia precyzyjne dobranie prędkości roboczej do warunków pracy. Deutz-Fahr 5095, w zestawie z Tolmet Astat 300, idealnie sprawdza się w ciężkich pracach polowych, gdzie jego wydajność i wytrzymałość są kluczowe dla jakości uprawy.

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

Wrażenia bardzo pozytywne. Co prawda miałem go do dyspozycji na 3 godziny ale w 2 godziny uprawiłem 3.65ha, spalił 22L. W kabinie jest dość cicho. Nic nie drży. Kabina jest zawieszona na hydraulicznych silentblock'ach. Ciągnik bardzo płynnie rusza i zmienia kierunek jazdy. Mimo ,że nie ma ehr to opuszczanie i podnoszenie jest w przełączniku i ułatwia to pracę. Udostępniła go firma EuroTech Agro


Kosztuje ok. 210k netto, bez instalacji pneumatycznej.

178 netto to wersja 75km gdzie nie ma dodatkowych elementów do oczyszczania spalin a wszystkie mocniejsze mają
teraz jak wszystko takie samo silnik skrzynia w każdej wersji mocowej (nie plus) to nie lepiej słabszy i po gwarancji podnieść moc i mieć bez adblue?

"Modele 5095 i 5105 Keyline wyposażono w układ oczyszczania spalin z katalizatorem SCR (AdBlue), model 5075 Keyline jest wyposażony tylko w filtr DPF"

51 minut temu, WojtekBuawski napisał:

Wrażenia bardzo pozytywne. Co prawda miałem go do dyspozycji na 3 godziny ale w 2 godziny uprawiłem 3.65ha, spalił 22L. W kabinie jest dość cicho. Nic nie drży. Kabina jest zawieszona na hydraulicznych silentblock'ach. Ciągnik bardzo płynnie rusza i zmienia kierunek jazdy. Mimo ,że nie ma ehr to opuszczanie i podnoszenie jest w przełączniku i ułatwia to pracę. Udostępniła go firma EuroTech Agro

 

Kosztuje ok. 210k netto, bez instalacji pneumatycznej.

 

Drogo. Wie ktoś jak cenowo wychodzi teraz MF serii 5M i NH T5 na electro command? 

z 3-4tys to na pewno, siedzenie pasażera chyba ok 2300zł

 

1 godzinę temu, lols123 napisał:

 

masz może zdjęcie tyłu ciągnika, głównie chodzi o mocowanie łącznika górnego jeżeli jest to tak samo jak w 5090.4g i jak widziałem na targach to porażka bo potrafi się urywać

 

nie mam zdjęcia tyłu, w prezentacji tego modelu na kanale Maszynowisko na yt możesz zobaczyć

Edytowane przez WojtekBuawski
3 godziny temu, WojtekBuawski napisał:

I taki też będzie mój plan. Model 5075 keyline GS i zrobić go przez serwis na te 95-100KM nie męcząc się z adblue, na co to komu.

Akurat adblue jest lepszym rozwiązaniem. Iż filtr DPF. Adblue przyjadą i wyłączą ci przez komputer w razie problemów ale DPF to dosłownie trzeba wycinać i taki ciągnik dla mnie nie nadaje się do prac lekkich. On musi dostać po garach żeby ten DPF jako tako chodził i się samoczynnie wypalał 

W każdym nowym ciągniku z normą stage V powyżej 75KM jest DPF, DOC oraz SCR


karol091193 napisał:

Akurat adblue jest lepszym rozwiązaniem. Iż filtr DPF. Adblue przyjadą i wyłączą ci przez komputer w razie problemów ale DPF to dosłownie trzeba wycinać i taki ciągnik dla mnie nie nadaje się do prac lekkich. On musi dostać po garach żeby ten DPF jako tako chodził i się samoczynnie wypalał

Tylko, że tu wyjścia nie ma, tak jak napisałem wyżej. Albo męczysz się z samym DPF albo jeszcze dodatkowo z SCR.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v