Skocz do zawartości

Ursus C-355



na koniec roboty tył i przód odrazu zamówiłem na tył diagonalne bkt

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

karczikpr napisał:

o to chodzi w radialnych że się uginają

Tylko że jak brałem tone na ładowacz to jeździłem praktycznie na felgach. Szybko się "rozmiękły" na bokach. Zobaczymy co diagonalne pokażą bo dopiero kilka miesięcy je mam.


BartekKozaczuk napisał:

Ten to wszystko robi jedynie do transportu z przyczepami w dłuższe trasy to biorę c360 bo jest szybszy, ale w tamtym też mam diagonalne tylko że Kabaty

Coś nie tak z kabatami że teraz wybrałeś bkt?

PolandOnion napisał:

karczikpr napisał:

o to chodzi w radialnych że się uginają

Tylko że jak brałem tone na ładowacz to jeździłem praktycznie na felgach. Szybko się "rozmiękły" na bokach. Zobaczymy co diagonalne pokażą bo dopiero kilka miesięcy je mam.


BartekKozaczuk napisał:

Ten to wszystko robi jedynie do transportu z przyczepami w dłuższe trasy to biorę c360 bo jest szybszy, ale w tamtym też mam diagonalne tylko że Kabaty

Coś nie tak z kabatami że teraz wybrałeś bkt?

ten co u niego kupowałem wcześniej Kabaty miał teraz tylko jedna oponę a mówi że ma bkt dwie to wziąłem 2 bkt


jonek98 napisał:

ale radialna jest bardziej miękka

a nie diagonalna jest miększa od radialnej?

konteno napisał:

6 godzin temu, jonek98 napisał:

radialki do siuntki to już nie mały koszt względem wartości ciągnika.choc wiadomo że w pole dużo lepsze

dlatego chyba lepiej zamiast wąskiej radialki wsadzić szerszą diagonalkę 

to od razu 16.9 trza ładować,bo te 14.9 nowe za uja nie mają wymiarów choćby starych stomilek,a bardziej 13.6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v