Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

42kmh przy 2200 to już bogato...

Trochę mi się wierzyć nie chce no ale skoro na przełożeniach pozmieniane to ok.

W sumie git bo nawet mniej cisnąć nawet te 35 lecieć to już jest fajnie.

A jak się wtedy ma sprawa wycia bo jak wiadomo to przywilej c360 nadal łeb urywa czy już wyeliminowane jest?

Taki nadbieg to powinien być normalnie w skrzyni fabrycznie tylko do transportu.

Rozpedzasz się pyk nadbieg obroty gdzieś 1600 tak w okolicach momentu obrotowego max i lecisz.

To wkurza bo nawet stare reno trzeba gniesc do 2400 zeby te 30kmh iść.

1 godzinę temu, MarcinKa napisał:

42kmh przy 2200 to już bogato...

Trochę mi się wierzyć nie chce no ale skoro na przełożeniach pozmieniane to ok.

W sumie git bo nawet mniej cisnąć nawet te 35 lecieć to już jest fajnie.

A jak się wtedy ma sprawa wycia bo jak wiadomo to przywilej c360 nadal łeb urywa czy już wyeliminowane jest?

Taki nadbieg to powinien być normalnie w skrzyni fabrycznie tylko do transportu.

Rozpedzasz się pyk nadbieg obroty gdzieś 1600 tak w okolicach momentu obrotowego max i lecisz.

To wkurza bo nawet stare reno trzeba gniesc do 2400 zeby te 30kmh iść.

 Nie wyje bo są skośne zęby jak w Zetorze 7211 

2 godziny temu, krilan06 napisał:

Też muszę kupić, jeden zestaw ze skropolu już mam ale zwykły 

Na zwykłym to ja bym już nie jeździł albo od Zetora na skośnym zębie albo ten 

IMG_20240119_153947.jpg

4 minuty temu, kobuz1233 napisał:

 Nie wyje bo są skośne zęby jak w Zetorze 7211 

Na zwykłym to ja bym już nie jeździł albo od Zetora na skośnym zębie albo ten 

IMG_20240119_153947.jpg

Tutaj macie zdjęcie zrobił je kolega który za mną jechał 

Po Lewo Skropol szybka przekładnia po Prawo Zetor który miałem wcześniej 

IMG20230531141728.jpg

  • Like 1
15 godzin temu, kobuz1233 napisał:

 Nie wyje bo są skośne zęby jak w Zetorze 7211 

Na zwykłym to ja bym już nie jeździł albo od Zetora na skośnym zębie albo ten 

IMG_20240119_153947.jpg

Tutaj macie zdjęcie zrobił je kolega który za mną jechał 

Po Lewo Skropol szybka przekładnia po Prawo Zetor który miałem wcześniej 

IMG20230531141728.jpg

To koło duże mieści się? 

Gdyby nie turbo to pewnie górę już z daleka widzi na 5 biegu ? U mnie są opony 16.9R28 czuć różnicę w prędkości najbardziej na ostatnim biegu a co dopiero szybki atak i zwolnice c4011. 

Edytowane przez mf362
1 godzinę temu, mf362 napisał:

To koło duże mieści się? 

Gdyby nie turbo to pewnie górę już z daleka widzi na 5 biegu ? U mnie są opony 16.9R28 czuć różnicę w prędkości najbardziej na ostatnim biegu a co dopiero szybki atak i zwolnice c4011. 

Bez Turbo to w transporcie z dwiema przyczepami górę szybciej widział niż ja 🤣 Wszystko pasuje bez problemu .

  • Like 1
Dnia 19.01.2024 o 02:13, rolniku360 napisał:

Bądź co bądź ale żeby tak od szykować lakierniczo i mechanicznie Ursusa to trzeba worek kasy a i tak po kilku godzinach nie będzie można myślisz zebrać w środku

Po to żebyś nie rozmyślał ile pieniędzy w ten ciągnik wsadziłeś😂

Dnia 20.01.2024 o 21:37, Uziu92 napisał:

ja jak robiłem to jeszcze nie było tych szybkich dyfrow, włożyłem od Zetora normalny.

Bo ten Dyfer jest od kilku lat,może od 3

Dnia 19.01.2024 o 15:38, kobuz1233 napisał:

 Nie wyje bo są skośne zęby jak w Zetorze 7211 

Na zwykłym to ja bym już nie jeździł albo od Zetora na skośnym zębie albo ten 

IMG_20240119_153947.jpg

Tutaj macie zdjęcie zrobił je kolega który za mną jechał 

 

42 km? Przy oponach 16.9 i tym ataku? wierzyć się nie chce.... Zmierz GPS auto może oszukać,40 km da się osiągnąć ale jak zwolnice dasz od 4011

 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v