Skocz do zawartości

Ursus C-360



Tak się prezentuję Ursus po remoncie. Jednak zdecydowałem się na tłumik z nierdzewki, szkoda że jest tylko kilka centymetrów dłuższy od oryginalnego, ale według mnie wygląda dużo lepiej i ładnie brzmi.

  • Like 9

Rekomendowane komentarze

10 godzin temu, Adi96 napisał:

To jaki koszt malowania na dzisiejszy dzień? Jak przygotowywałes korpus pod malowanie?

Maluję sam, więc tylko koszty materiałów około 1500 zł. Korpus przygotowany domowymi sposobami trochę wyczyszczony szczotką na wiertarce trochę tarczą listkową na kątówce. Nie jest to samo co po piaskowaniu ale i tak wyszło nieźle.

  • Like 1

Podoba mi się kolor na bloku. Ciemniejszy i o wiele lepiej pasujący niż to, co większość stosuje. Dają taki jasny, jakby szarym podkładem malowane , a tutaj trochę bardziej do fabryki podobne.  A przy okazji, ma ktoś może zdjęcie takiej sokółki z fabrycznymi lusterkami? W sensie, żeby zobaczyć, jakie tam były mocowania lusterek? Bo mam również dwudrzwiową, kupioną używaną, ale lusterek nie było i ciekawi mnie, jak to robiła fabryka.

Szary, popielaty a'la oryginał też jest spoko, co nie zmienia faktu że dobrze dobrany grafit też cieszy oko. 

Najgorzej jak korpusy są zrobione na czarno- handlarzyny tak robią, obmyją wodą ze szlaufa i jazda ze Śnieżką.

Raz widziałem 60tke która miała cały korpus pomalowany srebrną farbą do felg (Felgmal czy coś) ależ to wyglądało przy czerwonych blachach 🔥💥😍

 

9 godzin temu, Marioboss napisał:

Podoba mi się kolor na bloku. Ciemniejszy i o wiele lepiej pasujący niż to, co większość stosuje. Dają taki jasny, jakby szarym podkładem malowane , a tutaj trochę bardziej do fabryki podobne.  A przy okazji, ma ktoś może zdjęcie takiej sokółki z fabrycznymi lusterkami? W sensie, żeby zobaczyć, jakie tam były mocowania lusterek? Bo mam również dwudrzwiową, kupioną używaną, ale lusterek nie było i ciekawi mnie, jak to robiła fabryka.

 

9 godzin temu, tytanowyJanusz napisał:

Szary, popielaty a'la oryginał też jest spoko, co nie zmienia faktu że dobrze dobrany grafit też cieszy oko. 

Najgorzej jak korpusy są zrobione na czarno- handlarzyny tak robią, obmyją wodą ze szlaufa i jazda ze Śnieżką.

Raz widziałem 60tke która miała cały korpus pomalowany srebrną farbą do felg (Felgmal czy coś) ależ to wyglądało przy czerwonych blachach 🔥💥😍

 

Zawsze bardziej podobał mi się ciemniejszy szary niż oryginalny jasny. Dokładnie tak wygląda jak w podkładzie.

8 godzin temu, BartekKozaczuk napisał:

ja w swoim założyłem tłumik Andori jest lekko wyższy od kabiny i jest lux zobacz sobie u mnie w galerii

Ten też mógłby być ponad kabinę, bo trochę ryczy.

Dnia 6.08.2023 o 11:35, tytanowyJanusz napisał:

Szary, popielaty a'la oryginał też jest spoko

No, taki ciemniejszy szary, to ok, tu nie mam uwag. Chodzi mi o taki jasny szary, prawie że biały, jak ludzie masowo malują. czasem widzę na jutubie filmy z tych remontów i przeważnie najpierw dają podkład, później lakier i tak na dobrą sprawę, to ciężko odróżnić, czy to podkład, czy już lakier. Nie podoba mi się ta jasny odcień, za jasny.

Dnia 6.08.2023 o 11:35, tytanowyJanusz napisał:

dobrze dobrany grafit też cieszy oko

Ten kolor na zdjęciu jest właśnie fajny, podoba mi się i dobrze się komponuje z czerwonym. Ja mam u siebie na bloku kolor kupiony "na oko" lata temu, jak ten ciągnik malowałem. Pokazali mi w sklepie wzornik z renolaka i wziąłem coś, co nie było zbyt jasne i zbyt ciemne. Autorenolak Polifarb Cieszyn "Stalowy" i jeszcze jakiś tam numer jest ale nie pamiętam. Mam zachowany dekielek z puszki, ale czy to jeszcze w sprzedaży jest, to nie sprawdzałem nawet, bo paleta kolorów została okrojona do minimum.

Dnia 6.08.2023 o 11:35, tytanowyJanusz napisał:

Najgorzej jak korpusy są zrobione na czarno- handlarzyny tak robią, obmyją wodą ze szlaufa i jazda ze Śnieżką.

Jak widzę taki ciągnik, to od razu mi się lampka w głowie zaświeca, że to podpudrowany trup z wyciekami z każdego możliwego miejsca, a na czarnym tak nie widać. Ja wiem, ze są ludzie, którzy sobie tak po prostu malują, bo im się podoba, a ciągnik jest ok, ale już tak mi zostało w głowie z czasów, gdy nagminnie te ciągniki były opychane przez cwaniaków i jedyne, co do nich było dołożone nowego, to właśnie farba. To samo czuję, gdy widzę te silniki "po remoncie na wymianę" całe zachlapane farbą, jak leci, nawet po przewodach wodnych. Tragedia. Ja bym osobiscie wolał jednak kupić nie pomalowany i gdyby się sprawdził, to pomalowałbym sobie po swojemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v