Skocz do zawartości


No i kupiłem. Jest kilka rzeczy do ogarnięcia. Np rozdzielacz bo się z niego leje. A tak to reszta wyjdzie w praniu
Co widzimy na zdjęciu jumz?

Ciągnik Jumz T-40 pracuje na placu gospodarstwa, wykorzystując swoją moc do transportu ciężkich ładunków. Wyposażony w 4-cylindrowy, wolnossący silnik o pojemności 4,75 litra, zapewnia niezawodną wydajność przy codziennych zadaniach rolniczych. Mechaniczna skrzynia biegów z 8 przełożeniami do przodu umożliwia efektywną pracę w różnorodnych warunkach terenowych. Jego solidna konstrukcja i wyważony układ napędowy ułatwiają współpracę z maszynami towarzyszącymi, co czyni go wszechstronnym narzędziem na gospodarstwie. Moc nominalna sięgająca 50 KM jest wystarczająca do efektywnego zarządzania ciężkim sprzętem, wspierając płynność operacji rolniczych.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Dnia 17.07.2023 o 12:48, jedrus2020 napisał:

ta blaszka to bedzie gdzieś z góry czy w srodku skrzyni? W jaki sposób po hamulcach?

Takie mam tabliczki. Tzn jak po hamilcach? U mnie są dzielone i jest reczny.

20230708_154741.jpg

20230708_154736.jpg

Na dole dopiero zwróciłem uwagę na tabliczkę na niej cyrylicą ( chyba po bułgarsku) ,,koparka hydrauliczna" БХ-025

Sam ciągnik ma ok 250 numer niższy niż ojca rolicza ładowarka.

Mam jeszcze pytanie do was odnośnie wskaźnika paliwa. U mnie byly oba końce dołaczone do + przez co pokazywało pelny bak. Jak dam do masy do pokazuje 0 więc zegar raczej dobry. Ale jak na krótko podłaczylem do pływaka do pokazywał pusty. Zbiornik paliwa mam pod siedzeniem i to jest raczej przerobka bo rura wlewowa byla przedłużana. W oryginale jako koparka bak byl z boku w pionie? Czyli nawet jak ruchomie cala onstalacje od wskaźnika to mi będzie pokazywało w cały świat albo wogole nie będzie pokazywało? Do hydrauliki jaki olej lać bo musze na szybko dolać.

Olej do hydrauliki przez jakiś czas jak sprowadzano to miały zalany to samo co w silniku, żeby przy rozszczelnieniu pompy nie szedł olej hydrauliczny w silnik, bo lubiło go to uszkodzić.

Teraz pewnie najlepszy pod tym względem byłby jakiś uniwersalny olej hydrauliczno-silnikowo- przekładniowy. 

Warto też popatrzeć co mamy w innych ciągnikach i na wspólny sprzęt zasilany z hydrauliki.

Alchemik napisał:

Dnia 17.07.2023 o 12:48, jedrus2020 napisał:

ta blaszka to bedzie gdzieś z góry czy w srodku skrzyni? W jaki sposób po hamulcach?

Takie mam tabliczki. Tzn jak po hamilcach? U mnie są dzielone i jest reczny.

Na dole dopiero zwróciłem uwagę na tabliczkę na niej cyrylicą ( chyba po bułgarsku) ,,koparka hydrauliczna" БХ-025

Sam ciągnik ma ok 250 numer niższy niż ojca rolicza ładowarka.

Na ktorej tabliczce jest nr jaki powinien być w dowodzie? Nie powinny być one takie same?

Alchemik napisał:

Na czarnej jest numer ciągnika iten numer jest na półramie. 

Na białej jest numer koparki która powstała na bazie ciągnika. 

Który jest w dowodzie ciężko powiedzieć. Lepiej jak jest ten z czarnej bo to numer z półramy.

OK. Dzieki. W zasadzie to tej drugiej mogłoby nie być bo u mnie jest ma śrubki przykrecona a nie na nity.


Półrame też mam wymienioną....


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v