Skocz do zawartości

Krone AM323s



Renault ma trochę zaagresywny wom do kosiarki :/




Rekomendowane komentarze

Jedno koło zębate jest na stałe, drugie na podkładkach dystansowych i w fabryce mają do tego przyrząd, który się opiera na obudowie przekładni i wskazuje, jakie podkładki trzeba założyć. Żeby było śmieszniej, nie jest to wynik w milimetrach, tylko w skali oznaczonej kolorami, więc nawet monter nie wie, jaka jest grubość poszczególnych podkładek. Chyba, że wyniesie do domu i zmierzy mikrometrem. Niestety nie spotkałem się, żeby którykolwiek producent podawał konkretne parametry luzów w przekładniach. A nawet gdyby, to w tej przekładni i tak nie ma jak zmierzyć bez wspomnianego przyrządu.

Po prostu lepiej ścisło niż za luźno ale luz zawsze musi być delikatny bo inaczej będzie huczeć.Trzymaj się bardziej ścisło regulując podkładkami dystansowymi najwyższej ujmiesz te 0.2 czy tam 0,3 od całkowitego braku luzu.

Ja przekładnie zrobiłem jak najściślej a i tak od brzegu talerza  to drugiego brzegu talerza jest z 4cm luzu.

 

Edytowane przez Strongman

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v