MF675ursus 1486 Opublikowano 15 Marca 2023 (edytowane) To już nie lepiej, skoro i tak trzeba coś wyrzeźbić, było zrobić na kulę? Edytowane 15 Marca 2023 przez MF675ursus 1 Odnośnik do komentarza
Amortyzator 0 Opublikowano 15 Marca 2023 Skoro zrobił tak to raczej nie potrzebował kuli? Ciężko jest pojąć tak oczywistą rzecz? Odnośnik do komentarza
mario666 1390 Opublikowano 15 Marca 2023 A druga sprawa to we wszystkich zatrzepach musiałby mieć kule Odnośnik do komentarza
Strongman 3778 Opublikowano 15 Marca 2023 (edytowane) 3 godziny temu, Amortyzator napisał: Skoro zrobił tak to raczej nie potrzebował kuli? Ciężko jest pojąć tak oczywistą rzecz? To jak zwykły zaczep to nie lepiej na przetyczkę a nie jakieś zabezpieczenie.Łatwiej podczepiać. Edytowane 15 Marca 2023 przez Strongman Odnośnik do komentarza
Krzysztof81 5358 Opublikowano 15 Marca 2023 Nie róbcie zamieszania z tymi kulami. Jeden tutaj jak wymieniał na kule bo ma jedną przyczepe to najpierw wstawił 5 zdjęć zapieczonej zawleczki, 5 starego zaczepu, 5 nowego. Nie wytrzymam następnej takiej akcji😉. Dobra robota i bez wydawanie ch... wie ile kasy. Ja mam w Fendcie oryginał, to jest bliżej ciągnika i jeszcze starego typu gdzie zabezpieczeniem jest bolec. 3 Odnośnik do komentarza
Krzysztof81 5358 Opublikowano 15 Marca 2023 Jaki to Fendt? Wygląda fajnie. Co będziesz tym ciągał najcięższego? Może te uchwyty można było zrobić na 4 śrubach? Odnośnik do komentarza
PK007 28 Opublikowano 16 Marca 2023 Fajnie coś zrobić samemu ale nawet jeżeli to jest zrobione solidniej niż zaczep ze sklepu to jakby się coś stało to chyba problem gotowy bo nie ma atestu ? 2 Odnośnik do komentarza
pawelkarczewski 319 Opublikowano 16 Marca 2023 zdecydowanie lepiej zrobić coś samemu jak się ma jakieś pojęcie niż dawać komuś gotowe pieniądze, co do typu zaczepu to każdy robi co mu pasuje i nie ma że ten lepszy a ten gorszy oba mają plusy i minusy, atest to chyba nie wymagany to tak samo jak zwykły do przyczepy się spawa samemu bo np pękł coś, a tak dla porównania dodaje swoje w zetorze Odnośnik do komentarza
kamcio15 1745 Opublikowano 21 Marca 2023 Dnia 15.03.2023 o 17:10, Strongman napisał: To jak zwykły zaczep to nie lepiej na przetyczkę a nie jakieś zabezpieczenie.Łatwiej podczepiać. Widać na zdjęciu, że górny ma suwany na szynie. Skoro "wyrzeźbił" coś takiego to znaczy, że taki był mu potrzebny. Górny suwany zazwyczaj nie ma zastosowania według producenta do ciągania tandemów, czy jednoosiowych zaczepianych na zaczep polowy. Dnia 16.03.2023 o 15:59, pawelkarczewski napisał: zdecydowanie lepiej zrobić coś samemu jak się ma jakieś pojęcie niż dawać komuś gotowe pieniądze, co do typu zaczepu to każdy robi co mu pasuje i nie ma że ten lepszy a ten gorszy oba mają plusy i minusy, atest to chyba nie wymagany to tak samo jak zwykły do przyczepy się spawa samemu bo np pękł coś, a tak dla porównania dodaje swoje w zetorze Wszytko jest do czasu. W razie jakiegoś zdarzenia drogowego ubezpieczyciel może zacząć szukać dziury w całym i z zaoszczędzonych paru złotych, można się wpakować w wypłacanie odszkodowań, albo rent dla poszkodowanych, które będą liczone już w o wiele większych sumach. 1 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się