Klient skarżył się że nie hamuje i płyn gdzieś ucieka...
Roman4321 1409 Opublikowano 12 Marca 2023 przecie widać że gdzies ucieka i nie hamuje Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3034083
jaco512 1368 Opublikowano 12 Marca 2023 Hamulce "mokre" jak w zachodnich ciągnikach, wersja ursus 3 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3034097
krzysiek6620 9 Opublikowano 12 Marca 2023 Też niedawno robiłem hamulce znajomemu w c360 z 1984 r i od nowości 3300 mh jedna szczeka odpadła okładzina tylko ze było dużo wody i pewnie przymarzła w zimie i wszystko zadrzewiane bo stoi cały czas na polu i miał hamulce chłodzone wodą Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3034137
mds212 2161 Opublikowano 12 Marca 2023 Jednak tarczowe hamulce sa duzo trwalsze i łatwiejsze w naprawie. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3034151
Adi96 1850 Opublikowano 12 Marca 2023 I jak ma to hamować i dzałać jak takie papudraki doprowadzają do takiego stanu. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3034226
Ursusc360polska 52 Opublikowano 12 Marca 2023 (edytowane) Ciągnik stał kilka lat pod chmurką i pod drzewkiem więc swoje się nazbierało. Komplet uszczelnień oczywiście do wymiany a przed porządne mycie, co ciekawe są i uroki kołchozu i lewą zwolnicę mamy 4011 z szczękotrzymaczem starego typu a prawa już 355/60 nowy typ... Edytowane 12 Marca 2023 przez Ursusc360polska Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3034249
Gość Opublikowano 12 Marca 2023 Nie hamowało ale jak dobrze zakonserwowane dobrze wszystka teraz rozkręcać 😁 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3034357
Ursusc360polska 52 Opublikowano 12 Marca 2023 @malinalbe Fakt, sworznie lekko wyszły 😂 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3034388
Marioboss 39 Opublikowano 16 Marca 2023 Ale syf. To jest tak zawalone, że ciężko w ogóle poznać, czy tam jeszcze okładziny są. Z doświadczenia wiem, że to paskudna robota, jak wszystko jest takie tłuste, a nienawidzę składać ufajdanych części. Zresztą, to niezgodne ze sztuką. Zawsze 50% czasu przy remontach, zajmuje domycie wszystkiego, a nawet potem samych kluczy, bo wszystko się usyfi. Ale trzeba przyznać, że sporo jest jeszcze ludzi o mentalności typowego pracownika pgr-u, który jeździ dotąd, aż maszyna stanie. 1 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3035077
Ursusc360polska 52 Opublikowano 16 Marca 2023 @Marioboss No niestety takie są konsekwencje ciągnika zostawionego pod chmurką a w dodatku uszkodzone uszczelniacze i olej sobie zalewa wszystko co mozliwe Wszystko wymyte wraz z kluczami i będzie na dniach składane nie do poznania Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3035079
Marioboss 39 Opublikowano 16 Marca 2023 @Ursusc360polska Nie no, wiadomo, olej przekładniowy robi niesamowity syf, a jeszcze wraz z kurzem/ziemią, to już jest mieszanka o konsystencji błota. A znów jak to zaschnie, to jeszcze gorzej, bo trzeba znów skrobać do gołego i ciężko to rozpuścić czymkolwiek. W C-360, najczęściej robi się tak od dołu, pod obudową mostu, bo tam zawsze trochę błota, ziemi chlapnie i jedno z drugim się skleja. 20 lat temu, to części, choćby uszczelniacze, były zdecydowanie lepszej jakości. Jak sobie wtedy remontowałem 60kę, to parę lat wytrzymało i nie spadła nigdy nigdzie kropla oleju, lub paliwa, a dzisiaj? Co założę uszczelniacz na wałek z tyłu, to zaraz się paprze. A wałek jest nowy, kupiony jeszcze za czasów lepszych części, więc to wina uszczelniacza. Robiłem ze 3 lata temu koledze przy 60ce i kupiliśmy uszczelniacze corteco. Daliśmy m.in. na pokrywach bocznych mechanizmu różnicowego, bo tam dostęp cięższy i lubi się często lać. Ciekawi mnie, jak tam to teraz wygląda? Ponoć powinny być lepsze, bo droższe są na pewno. Hamulce miał identycznie zawalone, jak te u Ciebie, bo lał cylinderek i trochę oleju z mostu też zawsze poszło. Szkoda, że hamulce nie są bardziej na wierzchu, np na samym wale koła, za felgą. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3035088
Ursusc360polska 52 Opublikowano 16 Marca 2023 @Marioboss W tym przypadku z lewej strony otwory będą zaślepione na dole bo w kołchozie wyrzucili całkowicie ręczny... A z prawej wiadomo blokada więc otwór jeden zostaje ale będzie dobrana przelotka gumowa żeby w miarę to uszczelnić, na górę też planuje uszczelnienie, wystarczy gumy kawałek żeby nie leciała woda lub nawóz tak mam u siebie zrobione. Uszczelniacze to zależy jak trafisz, zakładam Corteco i jest sucho, jeżeli przylgnie są okej i nie ma luzu, który może uszkodzić uszczelniacz to bez problemu. Na wałek zakładałem parokrotnie uszczelniacze no name i sucho parę lat a ciągniki chodzą i biją mth, sam u siebie wymieniałem 5 lat temu i również sucho. W przyszłym roku będę robił w swojej skrzynię i most to wszystkie uszczelnienia idą Corteco Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3035093
Adi96 1850 Opublikowano 16 Marca 2023 1 godzinę temu, Marioboss napisał: @Ursusc360polska Nie no, wiadomo, olej przekładniowy robi niesamowity syf, a jeszcze wraz z kurzem/ziemią, to już jest mieszanka o konsystencji błota. A znów jak to zaschnie, to jeszcze gorzej, bo trzeba znów skrobać do gołego i ciężko to rozpuścić czymkolwiek. W C-360, najczęściej robi się tak od dołu, pod obudową mostu, bo tam zawsze trochę błota, ziemi chlapnie i jedno z drugim się skleja. 20 lat temu, to części, choćby uszczelniacze, były zdecydowanie lepszej jakości. Jak sobie wtedy remontowałem 60kę, to parę lat wytrzymało i nie spadła nigdy nigdzie kropla oleju, lub paliwa, a dzisiaj? Co założę uszczelniacz na wałek z tyłu, to zaraz się paprze. A wałek jest nowy, kupiony jeszcze za czasów lepszych części, więc to wina uszczelniacza. Robiłem ze 3 lata temu koledze przy 60ce i kupiliśmy uszczelniacze corteco. Daliśmy m.in. na pokrywach bocznych mechanizmu różnicowego, bo tam dostęp cięższy i lubi się często lać. Ciekawi mnie, jak tam to teraz wygląda? Ponoć powinny być lepsze, bo droższe są na pewno. Hamulce miał identycznie zawalone, jak te u Ciebie, bo lał cylinderek i trochę oleju z mostu też zawsze poszło. Szkoda, że hamulce nie są bardziej na wierzchu, np na samym wale koła, za felgą. Uszczelniacze z Corteco masz różne rodzaje,najlepiej dawać dwuwargowy. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3035112
mf362 1324 Opublikowano 16 Marca 2023 Ciekawe w c362 jak było to zaślepione w sensie otwór na przestawał na wałek . Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/824449-hamulce-4011/#findComment-3035116
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się