Skocz do zawartości


Trzeba trochę ogarnąć wizualnie i będzie igła.

Co widzimy na zdjęciu Fiat 680 H?

Ciągnik Fiat 680 H znajduje się na placu gospodarstwa, gotowy do codziennych prac rolniczych. Wyposażony w silnik o mocy 70 KM, ten model pozwala na efektywną i niezawodną pracę w różnych warunkach polowych. Silnik jest czterocylindrowy z pojemnością skokową 3.5 litra, co zapewnia optymalną wydajność i oszczędność paliwa podczas długotrwałej eksploatacji. Skrzynia biegów mechaniczna 8/2 umożliwia płynne przełączanie między biegami, co jest kluczowe podczas prac wymagających precyzyjnej kontroli prędkości. Ciągnik Fiat 680 H może współpracować z różnymi maszynami przyzagrodowymi, takimi jak siewniki czy pługi, dostosowując się do zmieniających się potrzeb rolnika. Jego konstrukcja jest przystosowana do efektywnego transportu i pracy na polach, co czyni go uniwersalnym narzędziem w gospodarstwie.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

24 minuty temu, gregor1284 napisał:

Matko jedyna teraz Toś odwalił. Przyjmijmy ze wagą...

To napisz jak wiesz, 

 

24 minuty temu, hubertb napisał:

Lista jest dosyć długa ale: 3,5l silnika o mocy prawie 70 koni dostarcza napęd na 4 konfiguracje skrzyń biegów. Hydraulika również jest nieco inna niż znana z swojej obfitości w bajery hydraulika siuntki. 

No to tylko wiem że koni więcej. A co to za konfiguracje skrzyni i ta hydraulika to z czym lepsza? Że wom i pompa oddzielnie załączana?

Takiego fiata to ja pierwszy raz widzę na oczy i to na zdjęciu.

27 minut temu, stempos1980 napisał:

O i takiego powinnaś sobie kupić zamiast pierdusona😁.

Każdy fiat Zaorze siuntke😁

Też chce się dowiedzieć z czym on taki dobry. Bo wygląda co najmniej słabo.

16 minut temu, 6465 napisał:

A co to za konfiguracje skrzyni i ta hydraulika to z czym lepsza? Że wom i pompa oddzielnie załączana?

TractorData.com Informacje o skrzyni biegów ciągnika Fiat 680 

Nawet w najuboższym wariancie masz 3 biegi do pracy a nawet 4. Silnik to kulturalna jednostka bardzo wydajna jak na tamte czasy.

 

16 minut temu, 6465 napisał:

Też chce się dowiedzieć z czym on taki dobry. Bo wygląda co najmniej słabo.

Wygląda typowo dla stylistyki lat 80. 

Edytowane przez hubertb
20 minut temu, 6465 napisał:

To napisz jak wiesz, 

 

No to tylko wiem że koni więcej. A co to za konfiguracje skrzyni i ta hydraulika to z czym lepsza? Że wom i pompa oddzielnie załączana?

Takiego fiata to ja pierwszy raz widzę na oczy i to na zdjęciu.

Też chce się dowiedzieć z czym on taki dobry. Bo wygląda co najmniej słabo.

Co tu porównywać do tego Polsko czechoslowackiego grata. To jest przepaść. 

38 minut temu, 6465 napisał:

i ta hydraulika to z czym lepsza?

Rozwiązana w sposób normlany, z łatwą możliwością rozszerzenia. Sterowanie podnośnikiem w dosyć ergonomicznym miejscu. 

2 minuty temu, 6465 napisał:

No chce właśnie się dowiedzieć  na czym ta przepaść polega? Bo nigdy nie miałem do czynienia z takim złomkiem.

Temu ciągnikowi bliżej do zetora i to nowszych serii niż do naszej 60. 

  • Like 1
6465 napisał:

18 minut temu, gregor1284 napisał:

Co tu porównywać do tego Polsko czechoslowackiego grata. To jest przepaść. 

No chce właśnie się dowiedzieć  na czym ta przepaść polega? Bo nigdy nie miałem do czynienia z takim złomkiem.

zapewne biegi nie zakleszczają się, zapewne do jazdy nie trzeba stoperów do uszu zakładać itd. itp.

7 minut temu, 6465 napisał:

A te biegi częściowo synchronizowane to o co chodzi

Generalnie do tej pory produkuje się skrzynie częściowo synchronizowane bo np. wsteczny w wielu pojazdach jest biegiem niesynchronizowanym. Przykładem skrzyni częściowo synchronizowanej jest np. Zetor. Skrzynia ma opcje 8/2 8/8 12/3 16/4(z biegami pełzającymi) Tabela prędkości mówi nam że mamy nawet w przypadku skrzyni 8/2  przynajmniej 3 biegi do pracy i cofamy w polu na wysokim zakresie. 

  • Thanks 1

chłopak z sąsiedztwa miał kiedyś takiego Fiata z 1978r uciąg miał niezły myślę że porównywalny bardziej do 380 lub 902 z silnik pracował rowno ładnie ale spocony był jak w każdym fiacie I nieźle to chodzili do puki coś w skrzyni nie rypnelo próbował to naprawić szukał części w końcu sprzedał to jakiemuś handlarzowi na części w cenie złomu i kupił jakiegoś starszego jd

  • Like 1
2 minuty temu, wojtal24 napisał:

chłopak z sąsiedztwa miał kiedyś takiego Fiata z 1978r uciąg miał niezły myślę że porównywalny bardziej do 380 lub 902 z silnik pracował rowno ładnie ale spocony był jak w każdym fiacie I nieźle to chodzili do puki coś w skrzyni nie rypnelo próbował to naprawić szukał części w końcu sprzedał to jakiemuś handlarzowi na części w cenie złomu i kupił jakiegoś starszego jd

Przecież do tych skrzyni wszystko jest. Gorzej sprawa wygląda jeśli chodzi o silnik. Bo wiem że są problemy ale skrzynia to konstrukcja którą NH jeszcze wykorzystywał. 

1 minutę temu, JarekBazydlo napisał:

Wszystkie części są dostępne nie ma do nich problemu. Plus używki które też są dostępne.

Zrobił byś kilka fotek kabiny wewnątrz dla wytłumaczenia czym różni się od siuntki. 

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v