Skocz do zawartości

Tuleja numer 4



tutaj widać 3 rysy głębokie
  • Confused 1

Rekomendowane komentarze

Kosztuje grosze, to zwykły manometr z kawałkiem przewodu i końcówką. Fakt że w silniku bez świec żarowych to trochę problematyczne, trzeba wyciągać wtryskiwacz a wcześniej silnik rozgrzać.
Kosztuje grosze, to zwykły manometr z kawałkiem przewodu i końcówką. Fakt że w silniku bez świec żarowych to trochę problematyczne, trzeba wyciągać wtryskiwacz a wcześniej silnik rozgrzać.

powodem tych rys jest to że poprzedni właściciel robiąc remont wogule nie wyczyścił silnika w środku, co jest dla mnie dziwne bo założył cały nowy komplet naprawczy i mi to powiedział przy kupnie oraz mówił że dołu silnika nie zaczepiał choć po rozebraniu silnika zobaczyłem że panewki korbowodowe były też zmienione. Więc nie wiem jaki sens jego był w naprawie takiej że nowe elementy już są w pewnym sensie zużyte.

Nie wiem jak było ale nie słuchaj ludzi,ostatnio u mechanika był człowiek co wymieniał pompo wtryski w pasacie i kupił uzywane a sprzedawca zapierał się ze dobre, nie wiem czy się znali, i mechanik wsadził do silnika, a on nie chodzi.Wychodzi na to ze jak coś się kupuje to trzeba sprawdzić na maszynach od wtrysków i nie wierzyć nikomu.

Ja jestem za zrobieniem wszystkiego po twojemu.

Edytowane przez Strongman
andrzej78 napisał:

11 godzin temu, Kaszlak79 napisał:

Kosztuje grosze, to zwykły manometr z kawałkiem przewodu i końcówką. 

Trzeba zaznaczyć, że budżetowe urządzenia potrafią nieco przekłamywać. Same wyniki pomiarów trzeba brać z rezerwą ,ale istotne są ewentualne różnice.

Dlatego założyłem lepszy manometr, glicerynowy z tolerancją 1.6. Ale pomiar ciśnienia oleju czy sprężania i tak nie powie nam wszystkiego o silniku. U mnie np. w C-360 ciśnienie oleju i kompresja była ok a luz na sworzniach tłokowych był już coś koło 1mm na ostatnim cylindrze...


BartekKozaczuk napisał:

wiesz co miałem taki pomysł ale ojciec mi odradził

Nie ma sensu, żebyś to dokładnie naprawił to jedynie szlif i tłok nadwymiarowy. To też nie ma sensu bo do silnika S-4003 (i jego wcześniejszych odmian) kupisz dobre zestawy naprawcze za ok. 300 zł na cylinder.

BartekKozaczuk napisał:

2 marki mahle oraz Waryński (Ursus) decyzję jeszcze muszę podjąć i zobaczyć jak mi to cenowo wyjdzie. Ale jestem bardziej nastawiony na Waryńskiego

Ja w 2016 założyłem Ursusa, w 2021 ciągnik sprzedałem, przez ten czas żadnych problemów. Mogę polecić 👍.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v