Skocz do zawartości

Zestaw zaworów pneumatycznych



Podpowie ktoś co zrobić żeby główny zawór sterujący w ciągniku był bardziej czuły to znaczy że delikatnie nacisnę hamulec a przyczepa zaczyna hamować, teraz trzeba nacisnąć dość mocno żeby zaczęła hamować instalacja w ciągniku 2 i 1 obwodowa zawory jak na zdjęciu 

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

A tu pod przewód hamulcowy jest podłączony rurką zawór hamulcowy uruchamiający pneumatykę.

Edit:

Na stronie producenta, kiedyś były informacje, specyfikacje itp, w sklepie były takie zawory w różnych wersjach( tylko Turcja jako teren wysyłki), a teraz pustki i połowa nie działa ...

https://www.filkar.com.tr/pl/

Edytowane przez Alchemik
42 minuty temu, Strongman napisał:

To ręczny hamulec tez jest hydrauliczny.

Jest dodatkowy zawór odcinający. 

A jednak nie widać na zdjęciu dźwignie do ręcznego. Dam link do podobnego zaworu gdzie bardzo dobrze widać dźwignie

Zmianę kontu wyprzedzenia hamulca realizuje się regulacją w środku. Z tego co pamiętam. 

spacer.png

Edytowane przez hubertb
52 minuty temu, hubertb napisał:

Jest dodatkowy zawór odcinający. 

A jednak nie widać na zdjęciu dźwignie do ręcznego. Dam link do podobnego zaworu gdzie bardzo dobrze widać dźwignie

Zmianę kontu wyprzedzenia hamulca realizuje się regulacją w środku. Z tego co pamiętam. 

spacer.png

A nie było zaworów z pokrętłem u dołu do regulacji, albo kupowało się na odpowiednie ciśnienie? Jeszcze były chyba zawory które reagują bardziej zero-jedynkowo nie hamuje wcale, albo hamuje mocno, a były też wersje z proporcjonalnym ciśnieniem na wyjściu do ciśnienia hamowania i liniową charakterystyką.

Na fotce akurat inna wersja, ale może komuś się przyda.

IMG_20221127_145320.jpg

5 minut temu, Alchemik napisał:

A nie było zaworów z pokrętłem u dołu do regulacji, albo kupowało się na odpowiednie ciśnienie? Jeszcze były chyba zawory które reagują bardziej zero-jedynkowo nie hamuje wcale, albo hamuje mocno, a były też wersje z proporcjonalnym ciśnieniem na wyjściu do ciśnienia hamowania i liniową charakterystyką.

Było. Zawsze jest jakiś sposób regulacji tylko nie zawsze masz do niego dostęp. W układzie hamulcowym teoretycznie nie powinno się nic regulować. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v