Skocz do zawartości

Metaltech DBL12



Niezłe zaskoczenie jak wygląda teraz dyszel typu Y w metaltechu za to coś było coś około 700zł dopłaty.




Rekomendowane komentarze

Takiej samej konstrukcji dyszel mamy w starej niemieckiej przyczepie, która ma 24 tony DMC. Uważam, że jest BARDZO solidny (produkcji jednej z renomowanych firm od urządzeń sprzęgających, nie pamiętam teraz której, ale chyba któraś z trójki Jost, Rockinger, Ringfeder). Kompletnie nie rozumiem, o co to oburzenie. Jak dla mnie jedyna rzecz, która tu jest nie w porządku, to wydanie klientowi przyczepy innej (z innym dyszlem) niż w katalogu, o ile była zamawiana na podstawie tego katalogu. I to jest podstawa do roszczenia względem sprzedawcy z tytułu niezgodności przedmiotu zamówienia z umową. Cała reszta to wg mnie bicie piany i gównoburza o nic. Jeśli zaczep ma homologację (a ma na pewno), to pozostaje jedynie kwestia estetyczna.

  • Like 1

Dwa lata temu też zamawiałem nową dbl 12 z tym zaczepem , ale nie doplacalem za ten zaczep tylko był to wybór . Wyglądać faktycznie on nie wygląda ale raz rwalem na 2 traktory bo siadła na polu i nic złego się nie działo, a była cała pszenicy . Teraz w październiku wziąłem z placu też dbl 12 tylko z zaczepem V , no jest ciut gorszy skręt z nią ale tylko wtedy jak się trzeba łamać na 2-3 razy . Teraz brałbym zwykły V . Swoją drogą to najwięcej miałem 14.8 t pszenicy na niej

12 minut temu, bratrolnika napisał:

Wpuścić rurę do tej poprzeczki, z wierzchu zakryć trójkąt blachą, tak jak piszesz ładnie to pod skosem zespawać i zaczep jak się patrzy, tak bym to widział 

Ale to i rury więcej, dociecie pod skosem ceownika też wymaga dodatkowego czasu, a to wszystko koszty. Ma być tanio i spełniać wymogi homologacji... Na tysiącach sztuk robią się koszty. Takie czasy niestety. 

  • Like 2
8 godzin temu, Pigmei napisał:

Śmichy hihy ale jak popatrzy się na zachodnie to takie też bywają, tu 2009r i rura w zaczepie przy nie byle jakiej przyczepce, ale fak taki że mi się takie coś nie podoba.

other-suf-kipper,9103539_1.jpg

 

Duńska przyczepa, dyszel Y po to się wysuwa, by bez odpinania solówki od przyczepy wykiprować do tyłu z samochodu.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v