Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

1 godzinę temu, Chłoporobotnik napisał:

Ja tam wolę siuntkę kupić niż coś takiego. Przynajmniej wszystko w odległości 20km od domu się kupi i bez problemu szpec się tym zajmie. Moja mechanika kończy się tam gdzie muszę zrobić więcej niż wymienić olej albo żarówkę.

Jd 2120 ma takie wspomaganie że jednym palcem można kierować. 

Skrzynia też o wiele lepiej zestopniowana a nie jak w 30 czy 60 że masz praktycznie tylko dwa biegi do pracy.

1 minutę temu, szymon09875 napisał:

że masz praktycznie tylko dwa biegi do pracy.

No i po co więcej? W C-330 to mi tylko czwórka potrzebna, trójka w cięższej orce a piątki to się praktycznie wcale nie używa.

2 minuty temu, szymon09875 napisał:

ma takie wspomaganie że jednym palcem można kierować. 

No i po co? Siły w rękach nie masz aby kręcić? Jak dla mnie kierownica W C-330 czy siuntce chodzi leciutko i ani mi się śni dokładać grosz aby założyć wspomaganie.

57 minut temu, Chłoporobotnik napisał:

Nie mam VW a o mechanika samochodowego u nas łatwiej niż o fachmana od traktorów. Jest dwóch, jeden ma 70 lat a drugi ponad 60. Nie robią niczego poza Ursusami, ruskami i Zetorami. Kto ma jakiegoś DF, jest jakaś renówka to próbuje samemu albo wozi ileś tam kilometrów.

Ruski a zwłaszcza jego skrzynia to przy IHC kosmiczna technologia

30 minut temu, Sylwekx25 napisał:

Jak reszta dziadków skończy obrabianie tych swoich kilku hektarów to mógłbyś powiększyć swój areał 😉

A po co? Użerać się z handlem zbożem? Bo na hodowlę to nie mam warunków. A ładować kasę aby przerobić budynki do składowania zboża i zanim mi się to zwróci to więcej na etacie zarobię, bez nerwów. 

soltys48 napisał:

1 godzinę temu, Chłoporobotnik napisał:

No to są ludzie co potrafią kosmiczną technologię ogarnąć... A biegów ten cały IHC to dużo ma?

4 główne plus reduktor (polowe/szosowe)i na głównych rewers(czyli 4 wsteczne)to daje powiedzmy 12 biegów 

I to jest to czego brakuje mojej renówce- rewers. U mnie 4 biegi + reduktor a wsteczne jedynie dwa , w tym polowy trochę wolny a na szosowym rwie go jak dzika , przy układaniu bel było to trochę uciążliwe.

1 godzinę temu, Chłoporobotnik napisał:

A na asfalcie Ci się nie zedrzą szybciej? Bo po mojemu na asfalcie ścierają się dużo szybciej niż w polu. Ile to kilometrów trzeba robić, nawozy drogie, obornika nie będzie i wielki uj urośnie.

Gdzie ty byś zrobił te kilometry żeby opony zjechać ? Do Warszawy na skup byś jeździł ? 🤔


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v