Skocz do zawartości

New Holland T4.75s



Jakie czasy taki "Fendt" 🤪

Zastępca MF-255 na pokładzie




Rekomendowane komentarze

5 godzin temu, TheraRolnik napisał:

Daj zdjęcie tego bo nie czaje 🤔

Jak nie rozumiesz to i foto ci nic nie pomoże bo to tylko kawałek plastiku, zapadka i zatrzask 😉 dojeżdżasz do uwrocia, nie podnosisz dźwignią tylko wciskasz zatrzask, zapadka się odblokowuje, odskakuje i maszyna idzie do góry. Żeby opuścisz wciskasz zapadkę, zatrzaskuje i masz maszynę opuszczoną. Zasada działania taka sama jak w ehr przycisk do podnoszenia, ta różnica że tam masz cewkę i zawór ehr, a tu linka i zawór mechaniczny. Jak krowie na miedzy 🤪

Mam takiego z rocznika 2020, też na RMG brany był. Dbam, myje, wymieniam, serwisuje, nie przeciążam i j wiecie co?  Mam wiele zastrzeżeń.

Fakt że wygodny, ale tym silnikiem chyba długo nie popracuje. To mój jedyny ciągnik na 7 ha, pług obrotowy Akpil ciąga, ale Zetor robił to lepiej, ten silnik jest mocno wyciągnięty. Padł czujnik obrotów WOM, nawet nie wymieniam bo po co. Paliwa pali ogrom, jak muszę jechać na pusto na wieś 15 km to w obie strony 20 litrów taka przyjemność  mnie kosztuje.

Nigdy nie ma temperatury w pionie, tzn. Wskazówka zawsze w lewo jakby niedogrzany. Jak jest u Ciebie @DanielFarmer???

Zaczęło mi się ślizgać sprzęgło. Poszedł na serwis.  Już rozpołowiony, puściły uszczelniacze skrzyni, zaślepka skrzyni (znany problem NH) oraz uszczelniacz wału korbowego. Mam 350 godzin. To jakaś paranoja. 

Jak nie pójdzie gwarancyjnie to nigdy więcej NH i kupie używkę JD. Czekam na ustalenia bo serwis ma wziąć coś na siebie. 

IMG-20230822-WA0004_copy_460x819.jpg

IMG-20230822-WA0005_copy_460x819.jpg

IMG-20230822-WA0003_copy_460x819.jpg

IMG-20230822-WA0006_copy_460x819.jpg

  • Confused 2

O kurde to jakiś gniot Ci się trafił. U mnie w case już przebiło 2tys godzin i śmiga. Było z początku na gwarancji dużo pierdół, ale to pierdoły. Nieszczelny wąż od klimy, alternator wymienili na pierwszym przeglądzie, podstawa filtra przekładni krzywa i sporo akcji serwisowych linka, pływak, wiązka do czujnika katalizatora. Już nie pamiętam.

Ostatnio poważna awaria to walnięty przekaźnik się przegrzewał i tracił połączenie ze sterownikiem silnika. A nie oszczedzany bo wszystko robi.  

I spalanie małe. W transporcie to wiadomo jak but w podłodze to łyka, ale nie tyle co u Ciebie...


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v