Skocz do zawartości

Zetor 5211 Filtr oleju PP84


boxer1990

 


Rekomendowane komentarze

ja właśnie u siebie też muszę zamontować taki pojedynczy bo na podwójnym strasznie wywala uszczelki, znajomy też miał taki problem to mówił że założył taki pojedynczy i po problemie

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Axd529 napisał:

wzrosło ciśnienie na tym filtrze względem starego?

Oczywiście że wzrosło i ustatkowało się bo przy filtrze pp masz zawór od ciśnienia w pompie oleju a nie jak wcześniej w korpusie filtrów. 

1 godzinę temu, przemo5040 napisał:

ja właśnie u siebie też muszę zamontować taki pojedynczy bo na podwójnym strasznie wywala uszczelki, znajomy też miał taki problem to mówił że założył taki pojedynczy i po problemie

Jakie uszczelki Ci wywala ? 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, przemo5040 napisał:

ja właśnie u siebie też muszę zamontować taki pojedynczy bo na podwójnym strasznie wywala uszczelki, znajomy też miał taki problem to mówił że założył taki pojedynczy i po problemie

Jakie uszczelki ci wywala?Tyle razu już to składałem i nigdy problemów nie było.

Odnośnik do komentarza
Esab200 napisał:

1 godzinę temu, Axd529 napisał:

wzrosło ciśnienie na tym filtrze względem starego?

Oczywiście że wzrosło i ustatkowało się bo przy filtrze pp masz zawór od ciśnienia w pompie oleju a nie jak wcześniej w korpusie filtrów. 

1 godzinę temu, przemo5040 napisał:

ja właśnie u siebie też muszę zamontować taki pojedynczy bo na podwójnym strasznie wywala uszczelki, znajomy też miał taki problem to mówił że założył taki pojedynczy i po problemie

Jakie uszczelki Ci wywala ? 

uszczelkę filtra

Odnośnik do komentarza
jak bys w przyszlosci zakladał tura typu wol met to rama ci nie bedzie pasowala bo jej nie dokrecisz do przedniej bocznej ramki tej od obciążników bo przez to że masz filtr oleju poziomo to trzeba bylo przrlożyć filtr hydrauliki który jest przeniesiony bliżej pod zbiornik paliwa.
Odnośnik do komentarza
Esab200 napisał:

Oczywiście że wzrosło i ustatkowało się bo przy filtrze pp masz zawór od ciśnienia w pompie oleju a nie jak wcześniej w korpusie filtrów. 

To pompę też wymieniałeś na taką z zaworem?

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, przemo5040 napisał:

uszczelkę filtra

Bo przylgnie szklanek i korpusa masz już powygniatane , nierówne. Orginalny taki zestaw jak ja mam z zetorze w kaliszu kosztował coś koło 700 zł i nic nie trzeba przerabiać zakładasz i jedziesz. 

Przed chwilą, mani51 napisał:

To pompę też wymieniałeś na taką z zaworem?

Nie. Z pompy która masz wykrecasz zaślepke a wkrecasz zawór który dostajesz w zestawie

Odnośnik do komentarza

Ja też mam ładowacz na swoim i nic nie przeszkadza a nawet jest wygodniej jak było bo filtr jest ku górze a nie jak przedtem szklanki pod ramą od tura

Odnośnik do komentarza

Ja kupuję części w zetorze w kaliszu bo mam akurat do kalisza blisko. 

25 minut temu, boxer1990 napisał:

@Esab200 Są zestawy z filtrem zamontowanym pionowo lub poziomo. Jak przerabiałem w zeszłym roku nie znalazłem podstawy do filtra montowanego w pionie. W Ursusach C 360 też jest filtr w poziomie. 

 

https://allegro.pl/oferta/filtr-oleju-wymienny-zetor-5011-3-cyl-zestaw-3011-11774604837Filtr-oleju-wymienny-zetor-5011-3-cyl-zestaw-3011.jpeg

Wiem że są poziomo też , mowił mi sprzedawca o tym ale też mówił że by trzeba coś przerabiać czy kombinować w każdym bądź razie czesi polecają ten w pionie , taki wymyślili sposób na rozwiązanie tego problemu. 

Tak apropo zetor to nie 360 i wiele razy się o tym przekonałem 😉

Odnośnik do komentarza

@Esab200 Do montażu podstawy i filtra w poziomie, trzeba delikatnie odgiąć wspornik korpusu filtra oleju hydrauliki. Oczywiście Zetor to nie Ursus też się przekonałem 🙂

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v