ursus
 

ursus

  • 2403 wyświetleń
ursus

Informacje o zdjęciu ursus




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • witejus
  • 8522 10901
11 godzin temu, Sylwekx25 napisał:

tylko ta sprężarka a reszta bez zmian?

A co innego założy?produkuje ktoś tłoki ,korbowody czy głowice pod turbo?przecież gdy ten silnik konstruowano to nikomu nawet nie śniło się że ktoś turbo będzie montował do tego silnika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sylwekx25
  • 5594 8700

Moje pytanie odnosiło się bardziej w kierunku wytrzymałości silnika bez ingerencji w resztę podzespołów po dołożeniu turbiny. W ciężkich seriach podobno różnie to bywało gdy do zwykłego wolnossącego dołożyli samą sprężarkę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tytanowyJanusz
  • 3616 13438

coś tam da się założyć lepszego (i to bazując na Zetorze) ale to już rzeźbienie w gównie. według mnie takie uturbienie ma sens jeśli szejsiona ma chodzić z wozem paszowym, prasą belką (nie z Sipma bo jej to i tak nie pomoże) w takich pracach gdzie jest spore obciążenie na wałku. we wszelakich innych pracach polowych nie ma sensu- no chyba że się będzie orać na czwórce

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jaco512
  • 1004 4828

Uturbiony silnik w teorii powinien mieć lepszą sprawność, np. w transporcie przy podjazdach pod wzniesienia, w orce trafiając na ubitą glebę pójdzie bez redukcji.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tytanowyJanusz
  • 3616 13438

racja jeszcze w transporcie motorowi będzie lepiej wstać, ale w orce trafiając na ubitą glebę mimo wszystko zamieli choćbyś założył turbine jak wiadro. a dla czego? bo to jest dalej zwykła szejsiontka z fajnym gwizdkiem. oprócz turbo posiał by być przedni napęd + masa

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maverick
  • 127 978

1014 ma doładowanie do 1 bar przy max obciążeniu. Wszystko zależy od dawki paliwa oraz ustawienia korektora nadciśnieniowego pompy wtryskowej. Czeskie turbosprężarki trochę mniej pompują niż obecnie produkowane chińczyki że względu na kształt muszli strony gorącej. W moim 904 zamontowałem THM. Bez zmiany dawki paliwa pompuje 0.8 bara nie mając korektora dawki

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj