witejus 8522 Napisano Luty 5, 2022 Zaawansowany 8522 10901 11 godzin temu, Sylwekx25 napisał: tylko ta sprężarka a reszta bez zmian? A co innego założy?produkuje ktoś tłoki ,korbowody czy głowice pod turbo?przecież gdy ten silnik konstruowano to nikomu nawet nie śniło się że ktoś turbo będzie montował do tego silnika. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Sylwekx25 5594 Napisano Luty 5, 2022 Zaawansowany 5594 8700 Moje pytanie odnosiło się bardziej w kierunku wytrzymałości silnika bez ingerencji w resztę podzespołów po dołożeniu turbiny. W ciężkich seriach podobno różnie to bywało gdy do zwykłego wolnossącego dołożyli samą sprężarkę. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tytanowyJanusz 3616 Napisano Luty 5, 2022 Zaawansowany 3616 13438 coś tam da się założyć lepszego (i to bazując na Zetorze) ale to już rzeźbienie w gównie. według mnie takie uturbienie ma sens jeśli szejsiona ma chodzić z wozem paszowym, prasą belką (nie z Sipma bo jej to i tak nie pomoże) w takich pracach gdzie jest spore obciążenie na wałku. we wszelakich innych pracach polowych nie ma sensu- no chyba że się będzie orać na czwórce Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jaco512 1004 Napisano Luty 5, 2022 Zaawansowany 1004 4828 Uturbiony silnik w teorii powinien mieć lepszą sprawność, np. w transporcie przy podjazdach pod wzniesienia, w orce trafiając na ubitą glebę pójdzie bez redukcji. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tytanowyJanusz 3616 Napisano Luty 5, 2022 Zaawansowany 3616 13438 racja jeszcze w transporcie motorowi będzie lepiej wstać, ale w orce trafiając na ubitą glebę mimo wszystko zamieli choćbyś założył turbine jak wiadro. a dla czego? bo to jest dalej zwykła szejsiontka z fajnym gwizdkiem. oprócz turbo posiał by być przedni napęd + masa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Maverick 127 Napisano Luty 5, 2022 Zaawansowany 127 978 1014 ma doładowanie do 1 bar przy max obciążeniu. Wszystko zależy od dawki paliwa oraz ustawienia korektora nadciśnieniowego pompy wtryskowej. Czeskie turbosprężarki trochę mniej pompują niż obecnie produkowane chińczyki że względu na kształt muszli strony gorącej. W moim 904 zamontowałem THM. Bez zmiany dawki paliwa pompuje 0.8 bara nie mając korektora dawki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się