Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

coś tam da się założyć lepszego (i to bazując na Zetorze) ale to już rzeźbienie w gównie. według mnie takie uturbienie ma sens jeśli szejsiona ma chodzić z wozem paszowym, prasą belką (nie z Sipma bo jej to i tak nie pomoże) w takich pracach gdzie jest spore obciążenie na wałku. we wszelakich innych pracach polowych nie ma sensu- no chyba że się będzie orać na czwórce

1014 ma doładowanie do 1 bar przy max obciążeniu. Wszystko zależy od dawki paliwa oraz ustawienia korektora nadciśnieniowego pompy wtryskowej. Czeskie turbosprężarki trochę mniej pompują niż obecnie produkowane chińczyki że względu na kształt muszli strony gorącej. W moim 904 zamontowałem THM. Bez zmiany dawki paliwa pompuje 0.8 bara nie mając korektora dawki


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v