Skocz do zawartości


Ktoś chętny na ładnego Janusza ? Z Niemiec Kosił tylko zboża
Co widzimy na zdjęciu John Deere 2254?

Kombajn John Deere 2254 zaprezentowany na zdjęciu znajduje się na placu gospodarstwa, przygotowany do nadchodzących prac polowych. Maszyna ta, znana z wytrzymałości i funkcjonalności, jest wyposażona w silnik o mocy około 220 KM, który napędza konwencjonalny system omłotu – kluczowy w wydajnych procesach zbioru zbóż. Zbiornik ziarna o pojemności około 8 500 litrów zapewnia długotrwałą pracę bez częstych przerw na rozładunek. Prezentowany kombajn nie posiada zamontowanego hedera, co wskazuje na postój i oczekiwanie na przyszłe działania żniwne. Standardowa kolorystyka John Deere, czyli zielony korpus z żółtymi detalami, podkreśla przynależność do tej renomowanej marki.




Rekomendowane komentarze

34 minuty temu, jonek98 napisał:

w chyba nie możliwe że taki byk,ma taki mały przerób

przerob ma spory, tylko w naszym wypadku mniejszy heder sie lepiej sprawdza i na wiekszosci pól  zbiornik starcza na przejazd do konca i z powrotem, wiec jest bez jezdzenia z przyczepami po polu. 

2254 2256 i 2258 maja ten sam system młocący itp, roznica jest w silniku i zbiorniku zbozowym.

btw. u nas jest chyba kosa ok 4.8 m ale bym musial sie braciaka zapytac

Ja wymieniam łożyska na wałach mlocarni. Siadło mi jedno w sezonie(od strony lewej, napęd od silnika przenosi). 6000 h pracy. W pozostałych są resztki smaru ale już jest z kurzem. Czyli na wykończeniu. Jedno łożysko firmy INA około 500 zł.


Ma ktoś pomyśl jak ściągnąć wewnętrzny pierścień tego lozyska(czyli ten na wale). Szlifierka nie podejdzie. Kolega mi podcinał ten pierścień palnikiem acytylenowym. Ale to drastyczna metoda...

Marl napisał:

Ja wymieniam łożyska na wałach mlocarni. Siadło mi jedno w sezonie(od strony lewej, napęd od silnika przenosi). 6000 h pracy. W pozostałych są resztki smaru ale już jest z kurzem. Czyli na wykończeniu. Jedno łożysko firmy INA około 500 zł.


Ma ktoś pomyśl jak ściągnąć wewnętrzny pierścień tego lozyska(czyli ten na wale). Szlifierka nie podejdzie. Kolega mi podcinał ten pierścień palnikiem acytylenowym. Ale to drastyczna metoda...

A może szlifierka trzpieniowa i frezem by przeciąć szło albo palcowa na te taśmy ścierne i przeszlifować w ostateczności przyspawać dwa pręty i młotkiem tym odśrodkowym czy jak on się nazywa co np. do wtryskiwaczy używają.

Jak masz klepisko uniwersalne (te z grubego drutu) to tylko wstawiasz blachy pomiedzy cepy, w tył klepiska montujesz takie metalowe elementy (zapomniałem nazwy, polepsza mlocenie) przenosnik kłosowy trzeba unieruchomic(zaślepić), sito otworowe można założyć. W w zasadzie tyle. Przy klepisku zbożowym, trzeba odjechać przenośnikiem pochyłym i wyjąć klepisko. Seria 225x nie ma standardowo drugiego klepiska pod odrzutnikiem. W katalogu części jest widoczna jako opcja.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v