Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

9 minut temu, songo napisał:

ale nie chodzi o same pompy, trochę filmików naogladalem już dokładnie nie pamiętam ale ręczny też był kłopotliwy, skrzynia rewers elektrohydrauliczne co pewnie też w przyszłości będzie się wiązać z dużym kosztem.

Słuchaj tych znafcóf z YT-ba. 

A ty myślisz że w innych markach z pół darmo kupisz części?

songo napisał:

robi57362 napisał:

do kazdego ciagnika mozna sie przyczepić o cos w renault znowu przednie mosty sa słabe i taki cummins bije na łeb mometem MWM-a

no mega różnica ja mam 375 momentu a 5130 ma 385 momentu :D co ciekawe w modelu 110-54 też jest 385 momentu więc w tych samych koniach nie na różnicy, nie mówię że cummins to zły silnik bo bardzo dobry ale nikt nie może powiedzieć że mwm to zły w końcu nie jeden egzemplarz bez remontu zrobił 30tys mth. A co do mostu wystarczy wymieniać tuleje na czas i się nic nie bedzie działo.

jaco512 napisał:

Te pompy nie są takie straszne.. jeśli nikt tam nie grzebał to można wymienić sam zestaw naprawczy w tej pompie za jakieś 3 tys.

ale nie chodzi o same pompy, trochę filmików naogladalem już dokładnie nie pamiętam ale ręczny też był kłopotliwy, skrzynia rewers elektrohydrauliczne co pewnie też w przyszłości będzie się wiązać z dużym kosztem.

5130 ma 402 Nm

A no chyba że tak dokładnie nie interesowałem się co tam siedziało w tym reno tylko trochę mię dziwiło bo ta renówka gabarytowo większa była od case a moc ta samo tylko teraz poszukałem to rzeczywiście niby ta sama moc a moment obrotowy w case o 100 Nm większy niż w renault. Momentem obrotowym to w sumie 155.54 może konkurować z tym case 5150.

Edytowane przez Tyfo89

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v