Skocz do zawartości
  • Like 1

Rekomendowane komentarze

11 godzin temu, melon10641 napisał:

Kurde ładny ten T6, a ja już jedną nogą w arionie 610. Hmm może by jeszcze zmienić :P 

Jak 610tka to nie na co porównywać. Większy silnik i gabaryt. Claas ma na pewno lepsza kabinę. 

Dnia 26.10.2021 o 07:41, pawelol111 napisał:

Z jaka predkością w sciernisku latasz?

Nie robiłem w tym roku. Tutaj trochę głębiej niż na ściernisku. Jakieś 15-20 cm to tak 8 kmh jeździłem bo pole króciutkie. 

Na większym kawałku ok 10-10,5

 

12 godzin temu, sumek666 napisał:

Jak 610tka to nie na co porównywać. Większy silnik i gabaryt. Claas ma na pewno lepsza kabinę. 

Nie robiłem w tym roku. Tutaj trochę głębiej niż na ściernisku. Jakieś 15-20 cm to tak 8 kmh jeździłem bo pole króciutkie. 

Na większym kawałku ok 10-10,5

Jaka jest orientacyjnie szerokość Twojego NH i przy jakich to oponach?? Arion będzie duzo szerszy?? bo długość to coś koło 20cm dłuższy, waga też nie wiele wieksza a maksymalna DMC to 10250kg w NH niewiele ale jednak wieksza.

Akurat mój lokaly diler NH podszedł do mnie jak do barana, którego trzeba ogolić ile się da a najlepiej na końcu jeszcze wydoić ;) 
Natomiast diler claasa wiadomo najpierw bajera itp jak to każdy handlowiec ale przy kolejnym spotkaniu kawa na ławę i konkretnie omówiliśmy ciągnik wyposażenie i doradzał co warto dobrać co nie koniecznie może się przydać no i z ceną dało się negocjować.  
Myślę, że w innych rejonach na NH zaproponowaliby niższą cenę. 

 

A ile powiedział Ci za nh ? Za mojego t160 mi powiedzieli w maju 332, mocniejsza przednia oś i amortyzowana, odciągi samoblokujące,wersja z wyświetlaczem, hamulce HD i 2 tyś dopłaciłem do opon Mitas bo bez dopłaty to na aliance przyjeżdżały, przedni tuz ,3 obwody pneumatyki, obciążnik 900 kg. Miał być w połowie października a nie wiem czy na Boże Narodzenie przyjedzie 😏

Jaki rozmiar opon zamówiłeś?? skrzynia EC 17x16, do czego są ci potrzebne trzy obwody pneumatyki??

8 godzin temu, melon10641 napisał:

Akurat mój lokaly diler NH podszedł do mnie jak do barana, którego trzeba ogolić ile się da a najlepiej na końcu jeszcze wydoić ;) 
Natomiast diler claasa wiadomo najpierw bajera itp jak to każdy handlowiec ale przy kolejnym spotkaniu kawa na ławę i konkretnie omówiliśmy ciągnik wyposażenie i doradzał co warto dobrać co nie koniecznie może się przydać no i z ceną dało się negocjować.  
Myślę, że w innych rejonach na NH zaproponowaliby niższą cenę. 

 

U mnie znów odwrotnie, w NH kupiłem juz pare lat temu traktor, serwisuje wiec inna rozmowa. Class-a mam duzo dalej cena za podobne wyposażenie bedzie tak wstępnie sporo wiesza, a na dodatek olej z moim starym NH się by gryzł w hydraulice wiec rozum podpowiada by dalej zostać przy NH

Czyli ta wzmacniana oś to nie jakaś fanaberia a konieczność, dzięki Sumek.

17 minut temu, pawelol111 napisał:

Ja pierdzielę, zamówienie z marca: amortyzacja osi, kabiny, os 3 kategorii, 4 pary wyjsc, tuz fabryczny, opony 650 vredestein, pneumatyka 1 i 2 obwody, bez wyświetlacza, ec z 17 biegiem, ponizej 290netto.

 

8 minut temu, melon10641 napisał:

Amortyzowana przednia oś, 4 pary hydrauliki na vajchotronic, lepszy fotel, opony 650 vredestein, przedni tuz i mocniejsza os, pneumatyka tylko nie pamiętam czy 1 i2 czy tylko 2 obwodowa,

EC  17 bieg coś koło 330

DC z jej odblokowanymi funkcjami 360 jakbym zamawiał teraz. 

 

O kutw...a aż strach pomyśleć co bedzia jak pójdę zamawiać na wiosne😱

Nie tyle strach co trzeba cisnąć dilera bo skubańce liczą sobie marżę. Zrób objazd po dilerach i później każdemu mów, że konkurencja dała bardzo dobrą ofertę i co oni na to :D A jak to na PROW to dilerzy się zgadzają na takie coś, że teraz zamawiasz, po obecnej cenie i podpisujesz umowę, że jak Ci przejdzie prow to musisz kupić a jak nie przejdzie to oni ten ciągnik i tak sprzedadzą. Poza tym puki nie zaczną go montować na taśmie to mogą zmieniać zamówienie, więc np. ty go nie bierzesz a ktoś inny chce ale inne wyposażenie to zmieniają pod klienta i jeszcze zarobią na tym ;) 

Ja widziałem na placu ariona 610 z przednim tuzem i wzmocnieniami przy silniku to był wydruk z ważenia 7220 kg. 
 

  • Like 1

Szantaż ze sie pójdzie do konkurencji jest najlepiej działa ale nie pomiędzy oddziałami bo tam sie znaja i mają kontakt ze sobą ale pomiędzy różnymi markami. Jak kupowałem pare lat temu to miałem oferte JD i od pierwszej wizyty do zakupu NH jeszcze parę rzeczy dorzucił w ramach gratisu. Z zamawianiem poczekam jeszcze z miesiąc dwa bo jesli osoba prowadząca bedzie sie bardzo burzyć mocy ciągnika to zawsze mozna wziąść np: JD 6090 gabarytowo juz nie jest zły a po gwarancji podnieść na 120KM😉 

pawelol111 napisał:

Ja pierdzielę, zamówienie z marca: amortyzacja osi, kabiny, os 3 kategorii, 4 pary wyjsc, tuz fabryczny, opony 650 vredestein, pneumatyka 1 i 2 obwody, bez wyświetlacza, ec z 17 biegiem, ponizej 290netto.

melon10641 napisał:

Amortyzowana przednia oś, 4 pary hydrauliki na vajchotronic, lepszy fotel, opony 650 vredestein, przedni tuz i mocniejsza os, pneumatyka tylko nie pamiętam czy 1 i2 czy tylko 2 obwodowa,

EC  17 bieg coś koło 330

DC z jej odblokowanymi funkcjami 360 jakbym zamawiał teraz. 

 

Zapomnialwm dodać mój na DC choć dzisiaj dopłacił bym 10 tyś i wziął ac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v