Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

22 godziny temu, zacx18 napisał:

jak jest rozwiązana amortyzacja kabiny w tym arionie z tyłu kabiny wiem że jest amortyzator a z przodu standardowo poduszka czy coś innego ?

Z przodu poduszki, z tyłu sprężyny. Ładnie to wyłapuje.

Ładowacz MX w barwach Claasa

Odkładnia standard. Miała być scandynavia ale brałem to co było na placu bo w uja dealer z Garwolina poleciał z terminem realizacji.

Dodi napisał:

22 godziny temu, zacx18 napisał:

jak jest rozwiązana amortyzacja kabiny w tym arionie z tyłu kabiny wiem że jest amortyzator a z przodu standardowo poduszka czy coś innego ?

Z przodu poduszki, z tyłu sprężyny. Ładnie to wyłapuje.

Ładowacz MX w barwach Claasa

Odkładnia standard. Miała być scandynavia ale brałem to co było na placu bo w uja dealer z Garwolina poleciał z terminem realizacji.

dzięki tak myślałem że z przodu poduszka , w swoim 430 chcę samemu wykonać amortyzację tylko że na poduszkach pneumatycznych

Dodi napisał:

22 godziny temu, zacx18 napisał:

jak jest rozwiązana amortyzacja kabiny w tym arionie z tyłu kabiny wiem że jest amortyzator a z przodu standardowo poduszka czy coś innego ?

Z przodu poduszki, z tyłu sprężyny. Ładnie to wyłapuje.

Ładowacz MX w barwach Claasa

Odkładnia standard. Miała być scandynavia ale brałem to co było na placu bo w uja dealer z Garwolina poleciał z terminem realizacji.

a jeszcze mam pytanie z tyłu masz z lewej i prawej te wachczacze w sensie te stabilizatory do amortyzacji kabiny czy tylko z jednej strony ?

a z tym wypalaniem doc te podnoszenie się obrotów teraz jak zimno to jak jest zimny silnik to i u ciebie po każdym odpaleniu się to załącza ? bo np u mnie jest te niby wypalanie podniesione obroty przegoniłem go trochę dobrze rozgrzał się no i niby wszystko wróciło do normy obroty spadły , następnego dnia odpalam oczywiście zimny chwilę pochodzi i znowu to samo obroty się podnoszą i znów wypalanie...

4 godziny temu, zacx18 napisał:

nie no jak zimny tak się dzieje jak rozgrzany to jest ok , ale odpalasz następnego dnia i znów to samo strasznie wnerwiające to jest , na jesieni jak było cieplej nie było z tym problemu , a spalanie to ku.. jakiś dramat jest na 3 godziny lekkiej pracy tylko pyrkanie przy turze spalił ponad 20 litrów

Przegoń go raz a porządnie na jakiś czas i problem minie. Zrób sobie stóg na daleko oddalonych od gospodarstwach polach albo obornik na nie przewieź xD 

11 godzin temu, zacx18 napisał:

nie no jak zimny tak się dzieje jak rozgrzany to jest ok , ale odpalasz następnego dnia i znów to samo strasznie wnerwiające to jest , na jesieni jak było cieplej nie było z tym problemu , a spalanie to ku.. jakiś dramat jest na 3 godziny lekkiej pracy tylko pyrkanie przy turze spalił ponad 20 litrów

To on ma też ten katalizator doc, nie DPF?

U mnie w case to jest, ponad 350h tylko raz miałem przypadek, że się po wypalaniu ponownie załączyło wypalanie. Obroty wzrastają nieznacznie ok 200-250. Co ile godzin wam się wypala i ile minut? Zimą proces trwa dłużej z tego względu, że najpierw musi dogrzać silnik do końca odpowiedniej temperatury. 

Próbowałeś włączyć wymuszone wypalanie? W instrukcji jest napisane żeby w takich przypadkach wyłączyć funkcję auto i wymusić właśnie...

Wtedy wypala się na postoju przy stałych obrotach, nie ruszać bo przerwie proces. Przy automacie normalnie można pracować.

pedro2 napisał:

11 godzin temu, zacx18 napisał:

nie no jak zimny tak się dzieje jak rozgrzany to jest ok , ale odpalasz następnego dnia i znów to samo strasznie wnerwiające to jest , na jesieni jak było cieplej nie było z tym problemu , a spalanie to ku.. jakiś dramat jest na 3 godziny lekkiej pracy tylko pyrkanie przy turze spalił ponad 20 litrów

To on ma też ten katalizator doc, nie DPF?

U mnie w case to jest, ponad 350h tylko raz miałem przypadek, że się po wypalaniu ponownie załączyło wypalanie. Obroty wzrastają nieznacznie ok 200-250. Co ile godzin wam się wypala i ile minut? Zimą proces trwa dłużej z tego względu, że najpierw musi dogrzać silnik do końca odpowiedniej temperatury. 

Próbowałeś włączyć wymuszone wypalanie? W instrukcji jest napisane żeby w takich przypadkach wyłączyć funkcję auto i wymusić właśnie...

Wtedy wypala się na postoju przy stałych obrotach, nie ruszać bo przerwie proces. Przy automacie normalnie można pracować.

Arion 430 bez dpf sam doc to znaczy można i sporo jeździć jednego dnia dobrze rozgrzać niby się wypali ten doc bo obroty spadną , odpalasz na drugi dzień i to dziadostwo znowu się załącza obroty rosną z 750 na 1300 , a ciągnik strasznie dużo pali czy ma lekko czy ciężko już nie mówię tu o sezonie zimowym gdzie częściej jest palony itd. szczerze mówiąc to średnio zadowolony z tego ciągnika żałuję że nie dołożyłem do jd 6090m


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v