Skocz do zawartości

Droga



Droga z podkładów kolejowych w budowie




Rekomendowane komentarze

danielhaker napisał:

Nie wygodniej było układać w poprzek?

Nie, podkłady mają około 250cm długości i są ich trzy rodzaje i różnią się długością +- 20 cm więc droga byłaby nierówna i za wąska, tu są ułożone na szerokości trzech metrów. Poza tym jak tak są ułożone ewentualne nierówności nie są tak odczuwalne niż przy układaniu w poprzek.

Agrest napisał:

Tyle tylko że droga w tej postaci to taka sobie. Obciążenie przejmą tylko dwa podkłady pod kołami i one będą się zagłębiać. Środek będzie co raz wyższy.

To już lepiej było zainwestować w małe płyty jumbo.

Grunt jest porządnie utwardzony, mamy już plac pod obornik ułożony i drogę i nic nie nie zaglębia ani nie zapada.

pedro2 napisał:

Agrest nie gadaj bo gul Ci skoczył pewnie 😋 masz 100%rację byłem u faceta i też miał 50m ułożone wzdłużnie za oborę, boki wlazły, a na środku garb 30cm. I zageszczali przed układaniem.

Moze ma rację, ja mówię jak jest u mnie i nie kwestionuje tego co jest u kogoś innego.

Agrest napisał:

Nie to, że krytykuję, ale te środkowe podkłady nie spełniają żadnej funkcji. No może po za tym że będzie jak pieszo z taczką przejść.

Problem bo masz nie równe podkłady, ale gdybyś ułożył w jodełkę to utwardzsnie było by za***iste. Nacisk rozkładałby się na całej długości całego podkładu. 

Z boku mam wiate, a z drugiej strony wiazd do stodoły od szczytu i wiezdzam tam co chwilę i gdyby w środku nie byłoby podkładów z czasem ziemią by się rozjezdzila i błoto by w środku było. Nawet jakby te najwięcej zjeżdzone podkłady odrobinę się zapadły to nie będzie to koniec świata, w końcu jeżdżę tu maszynami rolniczymi tylko a zawsze lepiej po twardym niż po błocie ;)

BomV napisał:

Teraz jakby to zalał betonem to by było albo przynajmniej żółtym piaskiem tak do 10cm na wierchu to autostrada.

Najwieksze dziury zaleje betonem a reszte zamule piaskiem i będzie wporzadku.

red83 napisał:

Agrest nie gadaj bo gul Ci skoczył pewnie 😋 masz 100%rację byłem u faceta i też miał 50m ułożone wzdłużnie za oborę, boki wlazły, a na środku garb 30cm. I zageszczali przed układaniem.

Tak, ale nie był to wielki koszt i taniej niż po cenie z olx.

danielhaker napisał:

red83 napisał:

To jeszcze Tobie powinni dopłacić za wzięcie tego syfu i pozbycie się problemu. 

Niby syf, a wielu tego syfu poszukuje 😉

Otóż to, ale np jakbym miał płacić 15 zł za sztukę do tego transport z daleka to chyba bym sobie odpuścił i wolał kupić nowe płyty drogowe. Tu dla mnie główna ceną nie jest koszt zakupu tylko przywiezienie i ułożenie ;)

1 godzinę temu, karol3320 napisał:

Podkłady nie były brane bezpośrednio z kolei, jak remontowali linę kilka lat temu można było zamówić ciężarówkę faktycznie za cenę dowieieniabdo gospodarstwa. Tu właściciel żwirowni zwiózł na plac kilka tys sztuk i teraz to leży.

Zwiózł bo dostał kasę za pozbycie się problemu i teraz dodatkowo jeszcze przytuli za sprzedaż. Używanie ich jest zabronione, zresztą na własną chęć i pieniądze truć się? 

red83 napisał:

1 godzinę temu, karol3320 napisał:

Podkłady nie były brane bezpośrednio z kolei, jak remontowali linę kilka lat temu można było zamówić ciężarówkę faktycznie za cenę dowieieniabdo gospodarstwa. Tu właściciel żwirowni zwiózł na plac kilka tys sztuk i teraz to leży.

Zwiózł bo dostał kasę za pozbycie się problemu i teraz dodatkowo jeszcze przytuli za sprzedaż. Używanie ich jest zabronione, zresztą na własną chęć i pieniądze truć się? 

Nie wiem czym się tu truć, to zwykły zbrojony żelbeton z tego co wiem.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v