Skocz do zawartości

Ursus 914



Zrobił mi się wyciek oleju w przednim lewym kole. Jak myślicie skąd może być wyciek?



Rekomendowane komentarze

Problem z cieknącym olej z zwolnicy został zażegnany. Wystarczyło wyczyścić porzadnie odpowietrznik 😊


Bizon1201 napisał:

DSL150s525-1441 to końcówka wtryskiwacza dedykowana do pierwszych modeli serii ciężkiej , czyli 385 i 1201 (pompy ze startym typem regulatora obrotów).  Do nowego obecnego typu regulatorów idzie ta końcówka     DSL150S428-14 https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-385/rozpylacz-c-385-wzm-912-914-1212-1224.html

Pompę wtryskową wymieniłem na nową więc te wtryski z końcówką 1441 się nie nadają? Przedtem na starej pompie nie chciał odpalać natomiast teraz pali odrazu na strzał z tym że w pracy nie ma na moje zbyt dużo siły. Przy agregacie uprawowym 2,5 m ciężko ma na 2 szosowej. Czy to normalne?

Też zależy jaki pług, jaka gleba, jak głęboko. Na najcięższej ziemi w orce zimowej muszę 3/I, na większości 1/II. To przy kvernelandzie zagonowym na resorze 4x14 (kwadratowa rama). Jak na 3skiby to na 4/I niby idzie, nie ma problemu, ale z komina to czarny dym i chyba olej idzie ostro z temperaturą do góry

Edytowane przez daron64
Bizon1201 napisał:

Przy pługu to I 4. Końcówki musisz te drugie przy wymianie założyć. Sprawdzałeś kąt wtrysku?

Pierwsze co zrobiłem po kupnie ciągnika to dałem wtryski do sprawdzenia. Wtryski dwa były inne od drugiej pary. Więc majster kazał mi kupić końcówki z symbolem 1441. Dałem za nie 330 zł. Po włożeniu wtrysków niestety nic nie pomogło jeśli chodzi o odpalenie jak i siłę. Postanowiłem wymienić pompę wtryskową tz. starą zdemontowałem i założyłem po regeneracji inną. Odpalenie poprawiło się natomiast moc według mnie nie. Jak sprawdzić czy jest poprawny kat wtrysku? Są dwie kreski, ustawiłem nową tak jak była stara czyli na pierwszą kreskę. Ciągnik chodził nierówno na wolnych obrotach więc ustawiłem na drugą, chód poprawił się na wolnych obrotach lecz moc nadal szału nie robi. Dziś zawoziłem dwie przyczepy na skup na których było 18 ton. Lekka górka i musiałem schodzić na 3 bieg. Pod większą górkę do 1 szosowej. Gdy jadę na czwórce szosowej mocna górka obroty nagle spadają, wrzucam trójkę i nadal się dusi, dopiero jak wrzucam drugi bieg zaczyna się kulać. To chyba nie jest normalne?


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v