Skocz do zawartości

Tuleja



tuleja przedniego mostu od renówki 103.54 nowa oryginał claas prawie 700zł a zamiennik 140zl 😁


Rekomendowane komentarze

luki9610 napisał:

do mostu DANA oryginał dana SPICER 500 zł a to samo  z AGCO 700 zł , teraz pytanie jaka z jakością zamiennika jest?  bo ja widziałem do MF takie opcje ze np. oryginał 300 zamienniki 30 

ja jak ten zamiennik wytrzyma chociaż połowę tego co oryginał (tylko ten teraźniejszy a nie ten co kiedyś na pierwszy montaż szedł) to będę zadowolony bo jednak mieć 1300zł w kieszeni a nie mieć to też coś

timo napisał:

Montowałem w zeszłym roku zamienniki w Renault 113.14 i moim zdaniem są ok. Bardzo dobrze się montują, mają ładne pasowanie, jakość wykonania wygląda też dobrze.

nam też bardzo ładnie się zmontowały na osi i luzu już nie ma 😁 można ładowacz zakładać. Jeszcze robimy mały test z uczelniaczem półosi krótkiej, bo obecnie zazwyczaj rok wytrzymywały i przeciek a teraz, założyliśmy szerszy podwójny bo było miejsce a nie pojedynczy jak był

izydor6280 napisał:

17 godzin temu, bears napisał:

Renault... Co jak co ale ułożyskowanie przodu to robili naprawdę na wysokim poziomie. 

to smar pełni rolę łożyska czy elementu ślizgowego, więc wcale nie takie głupie rozwiązanie jak na tamte czasy, a że mało kto o to dbał to teraz niemal w każdym z tych ciągników trzeba kłaść nowe zestawy

tu masz rację w 100% mi te rozwiązanie się podoba, wymieniasz tuleję i luzu nie ma a wymienić tuleje to nie jakiś wielki problem tylko jak mówisz trzeba smarować i tuleje dużo dłużej wytrzmają

13 minut temu, Reno1 napisał:

Jeszcze robimy mały test z uczelniaczem półosi krótkiej, bo obecnie zazwyczaj rok wytrzymywały i przeciek a teraz, założyliśmy szerszy podwójny bo było miejsce a nie pojedynczy jak był

Podejrzewam, że masz ten problem, co u mnie: półoś jest lekko podtarta w miejscu uszczelniacza i dlatego przepuszcza. Druga sprawa to te mosiężne tulejki w korpusie zwolnicy - jak będą wyrobione, to też półoś będzie rozbijać uszczelniacz. Warto je wymienić (jeśli nowa będzie z luzem ze względu na zużycie półosi, to pozostaje dorobić u tokarza).

timo napisał:

Ale co Ci tokarz zrobił? Jak brakuje materiału, to trzeba napawać, z grubsza obtoczyć, a potem dać na szlifierkę do wałków.

no napawał i zebrał na równo żeby była gładka półoś bo były rowki

Ursusik3512 napisał:

Miałem ten sam problem z półosiami, zawiozłem do tokarza napawał przetoczył wyszlifował i do tego uszczelniacze CORTECO kasetowe i kombi nie pamiętam który na pół os a który na piastę ale od tego momentu jest sucho i teraz jak coś uszczelniam to tylko CORTECO.

teraz i ja założyłem podwójny corteco na półoś i zobaczę co będzie

14 minut temu, Reno1 napisał:

no napawał i zebrał na równo żeby była gładka półoś bo były rowki

Pod uszczelniacz nie wystarczy "zebrać na równo" tokarką, bo i tak będzie darło uszczelniacz. Musi być szlifierka do wałków.

Co do Corteco, to właśnie ta firma robiła na pierwszy montaż dla Renault i nadal produkuje uszczelniacze firmowane przez Claasa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v