Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Kubota m7152 kvt serwis na 500h?

Ciągnik Kubota M7152 pracuje na polu podczas wykonywania serwisu po 500 godzinach pracy. Wyposażony w silnik o mocy 150 KM, dostarczany przez Kubotę, model ten cechuje się znakomitą wydajnością. Czterocylindrowy silnik o pojemności 6,1 litra zapewnia niezawodność i siłę potrzebną w trudnych warunkach rolniczych. Zastosowana skrzynia bezstopniowa KVT umożliwia płynne dostosowywanie prędkości do potrzeb konkretnego zadania na polu. Dzięki maksymalnemu udźwigowi tylnego TUZ wynoszącemu 9000 kg, Kubota M7152 może efektywnie współpracować z różnorodnym sprzętem towarzyszącym. W tej sytuacji ciągnik jest uchwycony w praktyce, co pokazuje jego wszechstronność i gotowość do wykonywania zadań po intensywnym okresie eksploatacji.




Rekomendowane komentarze

Tomek90 napisał:

Połowę z 500 zrobiłeś w rok?? Też nie rozumiem tej wymiany. Filtr paliwa mam nie zmieniany, a godzin 2100.

właśnie z jakim mechanikiem bym nie gadał to mówi że jak się nic nie dzieje że coś mocy brakuje albo przygasa to filtra by nie zmieniał bo nie ma sensu, ale to akurat mozna tak robić jak bio się nie kupuje, bo bio jest na tyle brudne że szybko filtry zapierdziela

2 godziny temu, ZELKOW napisał:

właśnie z jakim mechanikiem bym nie gadał to mówi że jak się nic nie dzieje że coś mocy brakuje albo przygasa to filtra by nie zmieniał bo nie ma sensu, ale to akurat mozna tak robić jak bio się nie kupuje, bo bio jest na tyle brudne że szybko filtry zapierdziela

Tylko B0 tankuje, sporadycznie jak gdzieś na cpn to wezmę bio, raz na rok może. W kombajnie raz wymieniłem bo mi wariował na obrotach, myślałem filtr przy pchany ale co innego było. 

28 minut temu, damianmarlena napisał:

taki pełny przeglad za m7 ile trzeba położyć filtry i oleje

Ja dokładnej ceny nie podam bo faktury są u księgowej a nie che mi się głowy zaprzątać takimi rzeczami tak więc nie pamiętam, ale filtry oleju i paliwa nie są jakość przesadnie drogie(można znaleźć w sklepach internetowych dokładne ceny, do hydrauliki główny jest drogi bo chyba coś ok 500zł ale pozostałe 3 w miarę tanie. Oleje ja kupuję w beczkach 208L wtedy oryginalny olej przekładniowy Kubota UDT wychodzi coś ok 15-16zł litr( stosuję go  w 3 ciągnikach) a silnikowy  ok 12 zł litr (ja leję Valvoline ProFleet LS 10w40 i stusuję go  jeszcze w kombajnie).

8 godzin temu, ZELKOW napisał:

właśnie z jakim mechanikiem bym nie gadał to mówi że jak się nic nie dzieje że coś mocy brakuje albo przygasa to filtra by nie zmieniał bo nie ma sensu, ale to akurat mozna tak robić jak bio się nie kupuje, bo bio jest na tyle brudne że szybko filtry zapierdziela

jak nie ma CR to ok ale przy CR to układ dostaje po d*pie jak filtr będzie przypchany, choć nie będzie dawało to jeszcze oznak na maszynie. CR jest bardzo wrażliwy niestety. 

a później zdziwienie i przeklony, co za g... że ma tylko 2000 mth i coś padło albo że w zimę nie idzie odpalić, a 100 pln na filtr paliwa szkoda

w moim fendzie dostęp do filtrów paliwa i oleju jest dużo lepszy, bez problemu podejdziesz kluczem żeby pokrywki odkręcić (wymienia się wkłady, pokrywki z plastiku to takie sobie rozwiązanie, chociaż z odkręcaniem problemów nie ma)

Serwisant od jd i claasa to samo zdanie - nie wymieniaj filtra widać czyste paliwo idzie. Zima zagada od strzała, tak to jest jak się leje tańsze b7 to i na bankach zostaje syf 😉

 

I taka jest prawda bo autami u mnie nie tylko ja jeżdżę i nie tylko ja tankuje to wiadomo że tańsze pójdzie nie raz, to filtry są wymieniane bo zima potrafią się robić problemy. 

Edytowane przez Tomek90
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v