Skocz do zawartości

Akumulator AutoPart 12V



Nowa bateria do c-360,zobaczymy ile ta 12 pochodzi,zawsze miałem 2x6V i długo trzymały.




Rekomendowane komentarze

 

3 godziny temu, JakubC360_yt napisał:

Ja w swojej c360 mam akumulator Boscha 74Ah i rozrusznik r11, wiosną, latem, jesienią to pali od tyku, a teraz zimą to są lekkie problemy z rozruchem silnika :D To i tak dobrze że taki mały akumulatorek daje radę, chociaż coraz bardziej się przymierzam aby podłączyć drugą 12v równolegle i mieć większą moc akumulatorów :D

Ja mam już kilka lat dwie varty 12v chyba 72 ah  działają aż miło :D

@Adi96  bezawaryjności, plusem jest to, że można korki odkręcić , napisz za jakiś czas jak się spisują  :D

____________________

Pozdrowienia :)

 

Edytowane przez bandit66
8 godzin temu, slawek74 napisał:

ile taki?

380 zł

 

5 godzin temu, corsar12 napisał:

kolego ile dałeś za ten akumulator ? Ja kupiłem ostatnio Centre 12v 120ah też do c360 dałem 430 zł.

380 zł szczerze mówiąc to brałem w oficjalnym sklepie Autopart

 

4 godziny temu, JakubC360_yt napisał:

Ja w swojej c360 mam akumulator Boscha 74Ah i rozrusznik r11, wiosną, latem, jesienią to pali od tyku, a teraz zimą to są lekkie problemy z rozruchem silnika :D To i tak dobrze że taki mały akumulatorek daje radę, chociaż coraz bardziej się przymierzam aby podłączyć drugą 12v równolegle i mieć większą moc akumulatorów :D

Też miałem Centre 2 lata 72 Ah -15 na r11 nie dał rady odpalić ale akumulator miał 6 lat,na lato świetnie się spisywał.

 

7 godzin temu, lukbold napisał:

inwestycja roku więc trzeba w domu ugościć :P a Wy zabawki za set tysięcy w błocie parkujecie :P

Hahaha,kolego wygrałeś tym komentarzem,bym powiedział że inwestycja która narobi smaku na większe hehe

@bandit66 Dzięki,zobaczymy jak miną 2 lata to można będzie coś powiedzieć,ale moim zdaniem to minimum 5 lat trzeba.

Edytowane przez Adi96

ja jestem z kozaka zadowolony , jak kupowałem to jeden z najtańszych był , wziąłem na próbę i już 3 lata bez problemu działa , w te mrozy auto palił aż miło , jak jeszcze z rok wytrzyma to super akumulator jak za taką kasę , kiedyś gość testował na jutubie 3 budżety i z tych 3 Kozak miał najlepsze parametry , nawet ciut lepsze jak na etykiecie podane, także jak na zapewne chinola bardzo przyzwoicie , bo nawet nie wiem co to za produkcja

Adi96 napisał:

7 godzin temu, małorolny38 napisał: akumulator Ca/Ca powinno się przed zimą doładować napięciem do 16,2 volta. ładowanie alternatora poniżej 14,5 zabija je po około 2-3 latach. Już napewno zabije,a regulator daje maks 14,4.Co tu się doładowywać jak akumualtor świeża dostawa,on 4 tygodnie ma.Napięcie było jak brałem 12.82,przystawił mi gosciu sprzedający opornicą poniżej 10.99 nie spadł.Zobaczymy jak będzie na prądnicy,wytestuje. 16,2 powoduje prawidłowe wymieszanie elektrolitu, a zarazem jego gęstość. 14,4 masz na aku naładowanym, ale jak dłużej pokręcisz rozrusznikiem to spokojnie 15 volt na początku daje

2 godziny temu, slawek74 napisał:

stary do zwrotu? bo widzę ceny tych aku od 385 do 500zł i dlatego pytam ile kosztował bardzo duży rozrzut

 

a opinia to rzeczywiście po użytkowaniu konkretnego sezonu zimowego

 

Nie wziąłem z sobą,ale tak muszę stary zwrócić.Fakt jest duży rozrzut z cenami bo patrzyłem również

@małorolny38 Ta jasne....

1 godzinę temu, Uziu92 napisał:

ja jestem z kozaka zadowolony , jak kupowałem to jeden z najtańszych był , wziąłem na próbę i już 3 lata bez problemu działa , w te mrozy auto palił aż miło , jak jeszcze z rok wytrzyma to super akumulator jak za taką kasę , kiedyś gość testował na jutubie 3 budżety i z tych 3 Kozak miał najlepsze parametry , nawet ciut lepsze jak na etykiecie podane, także jak na zapewne chinola bardzo przyzwoicie , bo nawet nie wiem co to za produkcja

Też brałem pod uwagę Kozaka ale wybór padł Autopart 

Adi96 napisał:

4 godziny temu, JakubC360_yt napisał: Ja w swojej c360 mam akumulator Boscha 74Ah i rozrusznik r11, wiosną, latem, jesienią to pali od tyku, a teraz zimą to są lekkie problemy z rozruchem silnika  To i tak dobrze że taki mały akumulatorek daje radę, chociaż coraz bardziej się przymierzam aby podłączyć drugą 12v równolegle i mieć większą moc akumulatorów  Też miałem Centre 2 lata 72 Ah -15 na r11 nie dał rady odpalić ale akumulator miał 6 lat,na lato świetnie się spisywał.  

Się pochwaliłem, a tak wyszło że dzisiaj musiałem dołożyć drugi akumulator też coś około 74Ah. I teraz na dwóch 12 o wiele lepiej pali bo więcej mocy ma. Jakby był na wodzie to nie ma problemu bo leje ciepłą i pali, ale na płynie to już tak dobrze nie ma :D

Dodam od siebie,  że sami teraz stoimy przed wyborem akumulatora do ciągnika.  Obecnie była w 60-tce 1 x12V125Ah 900A LOXA   teraz zastanawiamy się nad Autopart. Wydatek i tak ok 400-450zł.   Co do wytrzymałości aku to powiem, że większość aku nawet tych do samochodów to zwykły śmieć. Oryginalny z nową maszyną  czy autem wytrzyma najwięcej nawet 15 lat.  Każdy inny kolejny akumulator to od 3-5 lat wyjątki 8lat. Wynika to że z nową maszyną dostajemy najlepszej jakości akumulator. Nawet tej samej firmy jak już kupmy aku w sklepie to już jest jakościowo dużo gorzej.  Ludzie widzą  aku w sprzęcie danej marki i jak padnie kupują drugi tej samej marki ale ten pada po 3 latach nawet jak w oryginalnym serwisie kupisz aku to nie dostaniesz tego z pierwszego uderzenia to już ten tańszy.   Pracowałam  w serwisie aut wiec wiem co nam mówiono .   Na start dają aku o wartości 1000zł -1200zł ale ten sam aku w sklepie kosztuje ok 450zł. jakościowo 0,5 gorszy. Ale reklama się liczy.  Najlepiej mieć dostęp do fabryki nowego sprzętu jak ciągniki i tam dorwać aku taki jaki dają fabryczny ten posłuży lata do auto też tak polecam.  Teraz mimo tej wiedzy sami stoimy z mężem przed wyborem co kupić czy postawić na ponownie LOXA czy postawić na Autoparta?   Tu  nawet mąż nie ma pojęcia jaki dobrej firmy do ciągnika wybrać na zamianę.   Jedno co wiem to nawet w aucie najlepszej klasy raz na jakiś czas trzeba podładować aku prostownikiem byle  nie spadło poniżej 10,5V ale najlepiej nie mniej niż 11,7V. Alternator nie ładuje aku za żadne skarby na 100%.  Widziałem też wynalazek ,że gość miał mały panel słoneczny i tym cały czas ładował aku.  Jednak jak bardziej zgłębiłam temat to wyszło, że sam regulator też pobiera prąd i to zabawa bez końca.  Więc lepiej prostownik.   W autach średnio co 6 miesięcy przy średniej jeździe  jeden dzień ładowania. Są tacy  co 3 miesiące ładuje aku jeśli co chwile  uruchamiająauto - kuriewrzy  ale zapominają o dolewaniu wody a potem przyjazd a w aku zero suchy i czarny w środku . To tyle ze starej  pracy pamiętam. 

Akumulatory w nowych autach czy maszynach są o minimalnej wartości 1000zł. Wytrzymują do 15 lat.  Oczywiście wskazane aby były raz na 6 miesięcy doładowane za pomocą prostownika.  Odpowiedniki tych akumulatorów w sklepach tych samych marek to koszt ok 300-400zł  ale jakość to jedna z najgorszych w tej cenie. Średnio 3 lata i szrot.  Tak wygląda reklama towaru.  Teraz wyobraź sobie że kupujesz aku o wartości 1000zł w sklepie a taki sam dostajesz z nowa fabryczną maszyną.  To jaka jest jego cena?-  jasne ponad 2000zł bo jakość o wiele lepsza a producent i model ten sam.   O ile miałam styczność z aku do aut to rolnicze są mi obce.  Czytałam trochę opinii  i  polecają te Autoparty ale  właśnie ale są wyjątki.,  Zawsze można kupić Trojan tyle, że cena powala.  Na razie sie wstrzymaliśmy z zakupem i sprawdzamy opinie.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v