Skocz do zawartości

New Holland


Gość
  • 10713 wyświetleń

kręcimy. tylko żeby paszowóz i scielarka nie odfruneły.




Rekomendowane komentarze

@ogarek, Ale jakich faktach ?? Moc NH T5 i JD 5M podawana jest w prospektach jako moc na silniku. A ty mówisz, że JD podaje moc na wałku. Oba ciągniki są w granicach 70-100KM, oba prospekty podają moc na kole zamachowym silnika, to powiedz mi gdzie ta sławetna moc JD na kołach ?? Chyba, że masz na myśli koła zamachowe ;)

Co prawda, moc podawana jest wg trochę innych norm, które tak na prawdę różnią się podpięciem chłodnicy w trakcie pomiaru mocy, ale w obu przypadkach to nadal moc na wale silnika.

Tu masz link do katalogu JD, sprawdź sobie https://www.deere.pl/pl/magazines/publication.html?id=0718c329#20;) 

A tu masz, porównaj sobie normy podawania mocy https://www.agrofoto.pl/gfx/agropolska/userfiles/_public/dzialy/technika_rolnicza/wydania_rpt/2019/2_2019/cz_istnieja_slabsze_i_mocniejsze_km.pdf

Dla ułatwienia, powtórzę ci, że NH podaje w ECE R120 a JD w 97/68 EC.

Wmówiłeś sobie, że JD podaje na kołach a teraz próbujesz to wmówić innym.

Czekam ma przeprosiny .

Edytowane przez Tomasz0611

@krzysio22 Witam mam do Ciebie pytanie. Ostatnio napotkałem problem z T5050. Kiedy redukuję bieg i puszczam sprzęgło, ze skrzyni wydobywa się głośny huk. Dzieje się tak tylko podczas redukcji biegów. Słyszałem, że może to być wadliwa cewka elektromagnetyczna w transmisji, co może być wadliwe fabrycznie. Czy kiedykolwiek miałeś ten problem lub słyszałeś o nim? Dziękuję Ci bardzo

Ja mam T5040 sam sobie śrubkę podkręciłem, powietrze względem dawki też ustawione, dymi tak jak by był dalej w serii i ogólnie jestem mega zadowolony z modyfikacji. Wy się tu spinacze co lepsze co gorsze. Pracowałem w serwisie JD dość długo i to co tu co niektórzy piszą że zielone lepsze a niebieskie gorsze to naprawdę zastanówcie się co piszecie. Wiadomo każdy chwali swoje 😁

  • Haha 1

Co by nie było, aby robiło robotę do której zostało kupione. Nie powiem bo R'ki te stare robiły robotę, ale również były egzemplarze takie które były trefne, wadliwe ale o tym nikt nie wspomni no bo gdzie żeby zielone się psuło, ale już jak niebieskie się zepsuje to już sensacja. Mi nie musisz tłumaczyć co R'ki potrafią i ile mogą chodzić :)


@ogarek jednak masz ogromny ból pośladków 😂

bluemaster223 napisał:

@Ziomal20084 Cześć! Czy zdarzyło Ci się mieć problem, o którym wspomniałem powyżej? Dziękuję Ci

Z czymś takim się nie spotkałem. Zawsze będzie lekkie stuknięcie przy redukcji biegu, tym bardziej jak zrobisz przy dużych obrotach. Ewentualnie można skrzynie skalibrować i wtedy sprawdzić czy będzie poprawa.


ogarek napisał:

Pewnie... Strasznie zazdroszcze wam tego niebieskiego czegoś... Normalnie siedzę i beczę ze kupiłem bezawaryjne  5r... 😂😂😂😂😂😂😂😂

Bezawaryjne 😂😂 wiem że tu dużo dzieci, ale dorośli też to czytają 😂

3 godziny temu, ogarek napisał:

Piszesz o sobie?... Ja tam nie chwalę Tyko napisałem jak sprawa wygląda u mnie i tyle..... Jak zrobisz swoim bezawaryjnie 6 tys godzin to pogadamy 😋 co lepsze.. 🤔

Fakty są jakie są i niebieskie coś nie dorówna zielonej mocy 😂

Zielona moc?? A co to? Na rzyganie Cię zbiera jak wsiadasz w ten traktor czy co?

Ogólnie teraz pokupowali hamownie, laptopa, program, pootwierali firmy zwiększające moc, usuwające dpf, ad blue itp itd. Wiedzy i umiejętniści zero ale biznes jest. Jeżdżą po wioskach i dają pałera. Przecież to trzeba mieć jakąś wiedzę, umiejętności itp a nie biorą z ulicy pierwszego lepszego co wcześniej truskawki u niemca zbierał a później robi się specjalista od tuningu 😬 Tylko w części przypadków jedyne co się zmieniło to zawartość portfela właściciela traktora. A normy według których to inna bajka, nawet na silniku może być z osprzętem typu tłumik, pompa wody itp albo czysty golas.

  • Like 1
14 godzin temu, Ziomal20084 napisał:

Ja mam T5040 sam sobie śrubkę podkręciłem, powietrze względem dawki też ustawione, dymi tak jak by był dalej w serii i ogólnie jestem mega zadowolony z modyfikacji. Wy się tu spinacze co lepsze co gorsze. Pracowałem w serwisie JD dość długo i to co tu co niektórzy piszą że zielone lepsze a niebieskie gorsze to naprawdę zastanówcie się co piszecie. Wiadomo każdy chwali swoje 😁

A powietrze gdzie się reguluje? 

damianzetor9540 napisał:

14 godzin temu, Ziomal20084 napisał:

Ja mam T5040 sam sobie śrubkę podkręciłem, powietrze względem dawki też ustawione, dymi tak jak by był dalej w serii i ogólnie jestem mega zadowolony z modyfikacji. Wy się tu spinacze co lepsze co gorsze. Pracowałem w serwisie JD dość długo i to co tu co niektórzy piszą że zielone lepsze a niebieskie gorsze to naprawdę zastanówcie się co piszecie. Wiadomo każdy chwali swoje 😁

A powietrze gdzie się reguluje? 

pisz priv.

Krzysztof81 napisał:

Ogólnie teraz pokupowali hamownie, laptopa, program, pootwierali firmy zwiększające moc, usuwające dpf, ad blue itp itd. Wiedzy i umiejętniści zero ale biznes jest. Jeżdżą po wioskach i dają pałera. Przecież to trzeba mieć jakąś wiedzę, umiejętności itp a nie biorą z ulicy pierwszego lepszego co wcześniej truskawki u niemca zbierał a później robi się specjalista od tuningu 😬 Tylko w części przypadków jedyne co się zmieniło to zawartość portfela właściciela traktora. A normy według których to inna bajka, nawet na silniku może być z osprzętem typu tłumik, pompa wody itp albo czysty golas.

to jaką firmę polecasz od tuningu ?

Po prostu jedna z firm do której pisałem to mówili że ciągników z pompami mechanicznymi nie robią . Ciągniki jakie są w gospodarstwie to New Holland TD5050 i John Deere 5075e jak w jednym jak i drugim nie potrzeba mi podnosić mocy . W NH może i można było by podnieść . A z kolei w JD nie widzę sensu zbyt niska masa własna 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v