Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Jumz 6am?

Ciągnik Jumz 6AM pracuje na polu podczas orki. Ten model jest wyposażony w silnik o mocy około 65 KM, co umożliwia efektywne wykonywanie prac rolniczych w trudnych warunkach terenowych. Jumz 6AM napędzany jest sprawdzonym silnikiem marki MMP o pojemności skokowej wynoszącej około 4,75 litra, co czyni go solidnym wyborem dla rolników ceniących niezawodność i ekonomiczność. Ciągnik wykorzystuje mechaniczne przekładnie, zapewniające optymalne przełożenie mocy na napęd, co pozwala na skuteczną orkę z cięższym pługiem. Na zdjęciu uchwycono moment, w którym Jumz 6AM z łatwością pokonuje opór gleby, pokazując swoją wydajność i wszechstronność w pracy polowej.

  • Like 2

Rekomendowane komentarze

@simsonesja wyorałem ale Jeszcze myślę siać więc mam nadzieję że nie dopada:) 

@Paspartou u mnie warunki dość fajne jest wilgoć ale nie ma nie wiadomo jakiego mokra no chyba że coś spadnie

A teraz Panowie co do jumza.. Przy tam kilku ha dajmy na to do 10-15 i po przesiadce z małego ciagnika 30km świetna maszyna... Toporny jest jak i ruski Mtz.. Leci z niego jak i z ruska ale da się to ogarnąć... Ale przy kilku kilkunastu ha jak ktoś szuka cos większego bo czasu brak czy mocy śmiało polecam czy takiego jumza czy mtz.. Powiem tak z wladymirca się przesiadlem... Mocy więcej... Ciężki to nie trzepie na dołkach... Wspomaganie.. Wyżej się siedzi.. A kabina puszka nie straszna jak tak mówią.. Jak Komuś nie zależy na papierach bo ma pola koło domu i sam umie porobić coś z mechaniki to za 6tys kupić idzie poprawić i można pracować.. W porównaniu z c360 jest niebo a ziemia samo to że ciężki wspomaganie mimo że serwo to lepiej mieć niż nie mieć ja tam nie narzekam.. Koła większe moc większą.. Wiadomo swój czas ma za sobą i komfort też nie poraża... Głośno jak w c360... Ale mi osobiście się wygodnie pracuje i polecam dla nie wymagających użytkowników c330 c360 czy t25. Spalanie na ha pola też w normie że tak powiem myślę że c360 spali więcej np przy orce ciężkiej ziemi. 

Edytowane przez Sebastian123339
1 godzinę temu, Sylwekx25 napisał:

Silnik ze sprężaniem w głowicy,

D65 ma normalna komorę spalania w tłoku D50 ma gruzlika ?

Jedynie koła i wtryski pasują z MTZ i rozdzielacz i pompy w nowszy tarczki hamulcowe od ręcznego z MTZ jumz w porównaniu do MTZ jest bardziej toporny ? Wom bez taśm tylko z jedną dość niska predkoscia do sieczkarni do qq porażka 

18 godzin temu, akooo napisał:

W tych nowszych Jumzach kabina tez była inna wyższa i pewnie bardziej komfortowa wiec i takiego można szukać :)

Akurat posiadam tego nowszego z kwadratowa kabina fakt widoczność jest lepsza ale w lecie to szklarnia ? Kabina posiada inne mocowanie jak z MTZ 

Wom to się szybciej kręci ale w c360 na silniku mamy 2400obr a jumz 1750obr i tu się wszystko gubi jumza trzeba pilnować na 540 na wom bo ma dopiero przy 1700 na silniku a jumz takich obrotów silnika nie lubi 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v