Taurus Point
 

Taurus Point

  • 7165 wyświetleń
Co by się przód z tyłem zgrywał dobrze decyzja padła na Taurusy zobaczymy jak sobie będzie radził na nich.

Informacje o zdjęciu Taurus Point




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • UrsusC360Gold
  • 29 330
jarecki napisał:

dawałeś detke ? bo to chyba bez detkowe są . tez mam takie 2 lata i ok .

Tak bezdętkowe , dętka jest.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jarecki
  • 3274 3444

tez detke dałem ale dosc scisło jest spasowana do felgi , miałem problem z nabiciem na felge dopiero dobry kompresor z szybkim nabiciem wcisnął na ranty felgi 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • UrsusC360Gold
  • 29 330

Faktycznie spasowane są naprawdę ciasno , ja nie miałem problemu bo w cenie mi wymienili , a tak sam bym się umeczył trochę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • UrsusC360Gold
  • 29 330
tytanowyJanusz napisał:

rzeźba bieżnika zajebista ale i cena też zajebista...

Mówili będziesz Pan zadowolony z tych opon więc je kupiłem , jak się sprawdza zobaczymy czy będą warte swojej ceny. W końcu to radialki więc trzeba się z cena liczyć .


Strongman napisał:

Po co dajecie dętkę,tadz to głupota

Felgi nie są przystosowane do opon bezdętkowych więc nie będę ryzykował że może utrzyma ciśnienie a jak nie to co mam drugi raz ściągać ? Dętkę miałem z poprzednich więc i tak by się marnowała to wolałem założyć.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Strongman
  • 3210 7399

Człowieku każda felga jak nie pogięta czy jakaś skorodowana utrzyma powietrze,jak opona TL to ma warstwę teflonowo ze powietrze nie przechodzi i jest ok, nawet zwykłą TT czyli dętkową nałożysz na ten smar i dasz wentyl do bez dętkowych i bedzie działać tylko ze opony dętkowe TT tube type nie mają tej warstwy i co miesiąc dwa trzeba by było dopompowywać a uszczelnią się na feldze tak samo jak TL TUBULES.

Może być ze na feldze spawy mogą być źle pospawane i może uciekać, dużo osób się przez to odwraca od dobrej bezdentkówki.

Ja mam 6 ciongników i co wymiana w którymś to już tylko TL.\

Bezdentkówka to niezawodność bo i na 1bar będzie się uginać i ciągnąć a w TT dętka się prze mula od małego ciśnienia,TL to przeważnie tylko radialne I inny oplot i mniej trzęsie i mniejsze ciśnienie.

Edytowano przez Strongman

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • michal009
  • 27 784

Mam te opony na tyle i przodzie i potwierdzam, "Będziesz Pan zadowolony". Latają z Proximą 82 KM i ciągnik w końcu przestał się ślizgać. Opony warte swojej ceny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • UrsusC360Gold
  • 29 330
Strongman napisał:

Człowieku każda felga jak nie pogięta czy jakaś skorodowana utrzyma powietrze,jak opona TL to ma warstwę ze powietrze nie przechodzi i jest ok, nawet zwykłą TT czyli dętkową nałożysz na ten smar i dasz wentyl do bez dętkowych i bedzie działać tylko ze opony dętkowe TT tube type nie mają tej warstwy i co miesiąc dwa trzeba by było dopompowywać a uszczelnią się na feldze tak samo jak TL TUBULES.

Może być ze na feldze spawy mogą być źle pospawane i może uciekać, dużo osób się przez to odwraca od dobrej bezdentkówki.

Ja mam 6 ciongników i co wymiana w którymś to już tylko TL.

Okey może i masz rację. Fakt nie jest skorodowana ani pogięta ale co będzie za 5 czy 10 lat tego nie wiem a nie zamierzam co rok ściągać i sprawdzać w jakim jest stanie felga. Jedno jest pewne nawet jeśli jakiś ubytek się zrobi czy coś to dętka będzie zapobiegać w uchodzeniu powietrza , więc nie wiem co w tym widzisz złego ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

Kształtem to pod radialki podchodzą... Rizmiar podał diagonalny i niewiem..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Strongman
  • 3210 7399

Dentka się przetrze od wzmocnień tych w środku, takich pasków w kształcie jodełki no chyba ze będziesz jeździł ponad 2,5bara to trochę pochodzi.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • UrsusC360Gold
  • 29 330
DTaras napisał:

Kształtem to pod radialki podchodzą... Rizmiar podał diagonalny i niewiem..

Jak byś się dobrze przyjrzał to widać inaczej ułożone płótna od diagonalnej.


Strongman napisał:

Dentka się przetrze od wzmocnień tych w środku, takich pasków w kształcie jodełki no chyba ze będziesz jeździł ponad 2,5bara to trochę pochodzi.

Zalecenie jest 2,5 a główną przyczyną pękania z tego co mi powiedzieli jest jazda na zbyt niskim ciśnieniu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mfek3050
  • 163 2380
44 minuty temu, tytanowyJanusz napisał:

rzeźba bieżnika za***ista ale i cena też za***ista...

Tak się składa że będę nabywał 520/70 r38 w promocji za ok 3700 zł/szt ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grucha18
  • 15 443

Też mam opony tej firmy i jestem bardzo zadowolony i u mnie też chodzą z dętkami bo felgi spękane na nitach mocujących ucho do obręczy felgi i powietrze ucieka. Teoretycznie można to pospawać ale okoliczny zakład nie dał rady a na wożenie dalej jakoś nie było weny. Przednie opony mam już 7 lat w ładowaczu non stop i w tym roku zaczęło dziurawić dętkę pierwszy raz ale po wyszlifowaniu opony od środka na razie hula dalej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MF675ursus
  • 1450 4229

Dziwnie się boki układają, taka trochę falbana. Nie będzie to wpływać na żywotność?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Strongman
  • 3210 7399
12 minut temu, grucha18 napisał:

Też mam opony tej firmy i jestem bardzo zadowolony i u mnie też chodzą z dętkami bo felgi spękane na nitach mocujących ucho do obręczy felgi i powietrze ucieka. Teoretycznie można to pospawać ale okoliczny zakład nie dał rady a na wożenie dalej jakoś nie było weny. Przednie opony mam już 7 lat w ładowaczu non stop i w tym roku zaczęło dziurawić dętkę pierwszy raz ale po wyszlifowaniu opony od środka na razie hula dalej.

Nie można szlifować tego zaraz się opona rozleci bo to wzmocnienia, niby wystaje z 2mm ale jak zeszlifujesz te 2mm to się rozleci.Nie pytałeś się nikogo czy można ze tak na pałę to zrobiłeś.

Edytowano przez Strongman

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • stary sołtys
  • soltys48
  • 19710 36257
24 minuty temu, mfek3050 napisał:

Tak się składa że będę nabywał 520/70 r38 w promocji za ok 3700 zł/szt ;) 

To kiepska promocja....

Taki rozmiar kupiłem po 3400 brutto

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Strongman
  • 3210 7399

No ty

I podaj namiary na tą promocję bo jakaś dobra.

Edytowano przez Strongman

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj