AndrzejMikulewicz 254 Napisano Sierpień 14, 2020 Zaawansowany 254 1926 Skądś to znam. W ciągu 6 lat 4 uszczelki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Sierpień 14, 2020 Zaawansowany 579 11938 Podstawowe pytanie, czy jak stajesz to od razu gasisz silnik, czy czekasz z 5 minut żeby ostygł. Bo to najczęszcza przyczyna uszkodzenia uszczelek. Miałem podobnie w 1224 co rok uszczelka, ja przestałem gasić problem ustąpił, a nigdy nie planowałem głowicy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
AndrzejMikulewicz 254 Napisano Sierpień 14, 2020 Zaawansowany 254 1926 Jak daje w palnik tzn robota z prasą pługiem itd to czekam aż ostygnie. Jak dziś robiłem z rcw to odrazu gasiłem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotr1216 1217 Napisano Sierpień 15, 2020 Zaawansowany 1217 5027 U mnie dopiero 2 raz, poprzednia była cała lecz nosiła jakieś ślady już, również staram żeby nie gasić od razu, lecz czasem przy prasie zgaśnie mi jak chce się cofnąć, może to wykończyło @tomek73 Mam pytanko Ty miałeś jakieś większe ciśnienie ustawione na wtryskiwaczach kiedyś jak pamiętam, jakie to były wartości ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomek73 579 Napisano Sierpień 15, 2020 Zaawansowany 579 11938 200 i 5 otworkowe Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
nunu85 499 Napisano Sierpień 15, 2020 Zaawansowany 499 3098 ja w 1014 wymieniłem chyba z 10 uszczelek, głowice planowałem kilka razy. i wszystko jak wodaw piach. Rade mam dla was jedna. Jak wydmucha uszczelkę po raz drugi mimo zrobienia jej porządnie z planowaniem głowicy itp, to już samemu się tego nie tykajcie. szkoda waszej roboty trzeba odda. blok do specjalistycznego zakładu na wyosiowanie, splanowanie i osadzenie tulei. jak to się zrobi, to jest spokój na lata, a nie tylko czekanie kiedy znów wydmucha Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
robi57362 2358 Napisano Sierpień 15, 2020 Zaawansowany 2358 14111 nie w mf 255 zrobione na tip top 500 mth i uszczelka poszla tuleje opadniete Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
szymek 75 Napisano Sierpień 15, 2020 Zaawansowany 75 1026 na gorącym silniku jeszcze dokrecic. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotr1216 1217 Napisano Sierpień 16, 2020 Zaawansowany 1217 5027 @tomek73 Dzięki @nunu85 Teraz dopiero 1 raz wydmuchana jest dziura, wtedy żeby to na spokojnie robił to by zawiózł do zakładu i może by było dobrze, teraz to już wymiana bloku chyba @robi51362 Czasem i tak bywa @szymek Albo jeszcze sprawdzić po 30 godzinach pracy, ale chyba dużo nie pomoże Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
gintekk 19 Napisano Sierpień 21, 2020 Zaawansowany 19 159 U mnie to praktycznie co roku trzeba było wymieniać uszczelkę i zawsze jak odkręcałem to nie które nakrętki łatwo się odkręcały więc w tym roku dokręciłem jeszcze raz po kilkunastu mtg i o dziwo jeszcze dało się dokręcić wszystkie nakrętki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotr1216 1217 Napisano Sierpień 23, 2020 Zaawansowany 1217 5027 To chyba jakaś poważniejsza wada jak co roku to samo, również będę próbował na jesieni podociągać szpilki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się