Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Claas Lexion 770, mapa silnika +50 KM?

Kombajn Claas Lexion 770 jest widoczny na placu gospodarstwa obok hedera typu V900 z motowidłami, co wskazuje na przygotowania do koszenia zbóż. Maszyna ta wyposażona jest w silnik Mercedes-Benz OM 502 LA o mocy 590 KM, zapewniający wydajne działanie nawet w trudnych warunkach polowych. System omłotu APS Hybrid, charakterystyczny dla serii Lexion, umożliwia zwiększoną przepustowość oraz delikatne przetwarzanie ziarna. Zbiornik o pojemności 12 500 litrów pozwala na długotrwałą pracę bez konieczności częstego opróżniania. Kombajn wyróżnia się swoją zielono-białą kolorystyką i solidną konstrukcją, a jego obecność na terenie gospodarstwa wskazuje na gotowość do intensywnej pracy w sezonie żniw.

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Przecież hamownia nie jest potrzebna jeśli silnik tylko jest sprawny i trzyma serię, to przyrost jest banalnie prosto obliczyć dla danego silnika. Z resztą są aplikacje, które przeliczają wartości, jakie i o ile skorygować aby uzyskać zakładaną moc. Polecam najpierw troche zgłębić temat, a potem się nabijać 😉

Nn to zależy jaki ciągnik pracuje czy na wom czy na kołach, jak ja mam prace tylko na wom nostop 2050 na silniku to jak bym podniósł moc to bym nie ugrał nic ze spalaniem, a tego sie często nie mówi przy podnoszeniu mocy ze spadek spalania wynika z obniżania obrotów do daje pracy z tą sama maszyna.   TO tak ja z JD palą mało ale poniżej 1800 dasz but to żaden chip nie pomoże, 

  • Like 1
Dnia 6.07.2020 o 10:50, danielhaker napisał:

On w Zetorze nie umie a w JD i tak mi nie potrzeba więcej mocy do ładowacza :D

To weź firmę która naprawde ma pojęcie 😛

W zetorze wystarczy zwiększyć doładowanie na turbinie, a pompa wtryskowa podniesie sama dawkę paliwa, tak mi mówili chłopaki co wyrzucali mi dpfa bo dzień  wcześniej robili zetora akurat 

  • Like 1

to tez mi3li pojecie chlopaki....Jak podniesiesz cisnienie doladowania to raczej nie wcisnie mocniej bost pina.....Troche dawke trzeba ruszyc to i turbo wczesniej wstanie, co do bost pina jezeli jest od bezposrednio w pompie to czasami jego budowa w srodku nie jest symetryczna i faktycznie wystarczy go obrocic odpowiednio i przy max doladowaniu mamy ciut wieksza dawke paliwa a przy malym doladowaniu dawka bez zmian.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v