Skocz do zawartości


Witam ostatnio ciągnik chodził na wolnych obrotach około godziny po czym wstawiłem go do garażu a na drugi dzień patrzę plama oleju pod ciągnikiem co prawda nie jest to duża plama dosłownie 5 cm na betonie ale jednak. Olej wydobył się z miejsca obrazu za turbina na kolanku do tłumika. Czy ktoś miał taki przypadek?  Czy turbo jeszcze pochodzi czy to już jego koniec?

Co widzimy na zdjęciu Deutz Fahr Dx?

Ciągnik Deutz-Fahr DX, znany ze swojego niezawodnego silnika MWM o pojemności skokowej 5.4 L i mocy 110 KM, stoi na placu gospodarstwa, gotowy do kolejnych zadań. Z 6-cylindrową konstrukcją, maszyna ta jest doskonale przystosowana do ciężkiej pracy, co widać w jej konstrukcji oraz wyposażeniu. Wyposażony w mechaniczną skrzynię biegów, pozwala na precyzyjne dostosowanie prędkości do aktualnych potrzeb rolniczych, zapewniając efektywność i wygodę podczas codziennych operacji. Współpracując z różnorodnymi maszynami, Deutz-Fahr DX jest obecny w wielu gospodarstwach, gdzie wspomaga prace polowe od orki, przez siew, aż po zbiory, oferując niezawodną pomoc i wszechstronność dzięki solidnej konstrukcji i zaawansowanej mechanice.


Rekomendowane komentarze

lepiej uważaj bo jak puszcza olej na wirniku to morze zacząć go spalać i silnik zacznie się rozbiegać nie zgasisz go odcinając paliwo ,wkręci się na obroty jakich nawet fabryka nie przewidziała albo zatrzyma się po pęknięciu wału albo wtedy gdy wypali cały olej z misy i się zatrze, jedyne co mógłbyś zrobić to próbować zdusić na wysokim biegu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v