Skocz do zawartości

Deutz Fahr Dx


macius11157

Witam ostatnio ciągnik chodził na wolnych obrotach około godziny po czym wstawiłem go do garażu a na drugi dzień patrzę plama oleju pod ciągnikiem co prawda nie jest to duża plama dosłownie 5 cm na betonie ale jednak. Olej wydobył się z miejsca obrazu za turbina na kolanku do tłumika. Czy ktoś miał taki przypadek?  Czy turbo jeszcze pochodzi czy to już jego koniec?


Rekomendowane komentarze

lepiej uważaj bo jak puszcza olej na wirniku to morze zacząć go spalać i silnik zacznie się rozbiegać nie zgasisz go odcinając paliwo ,wkręci się na obroty jakich nawet fabryka nie przewidziała albo zatrzyma się po pęknięciu wału albo wtedy gdy wypali cały olej z misy i się zatrze, jedyne co mógłbyś zrobić to próbować zdusić na wysokim biegu

Odnośnik do komentarza

Wiem właśnie ze tak może być. to jest najgorsze ze ciężko go zadusic wtedy. będę obserwował ale jak bedzie mocno się lało to trzeba turbo do regeneracji albo drugie szukać?  Lepiej regenerowac czy nowe? 

Odnośnik do komentarza

Bardzo łatwo jest go zgasić, to nie fendt ze ma bezstopniówkę. Ostatnio bawiliśmy się starym vento, które tez dostało wściekłego diesla. Zadusilem je na 5 biegu i hamulcu i po dziś dzień jeździ bez zadnego remontu :D Co prawda turbo nie miała.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v