Skocz do zawartości

Podnośnik w Ursusie C-360



Troche odświeżony jakis czas temu ale drobne wycieki pojawiają się : D




Rekomendowane komentarze

Ja u siebie niedawno odkryłem, że jedna śruba od tyłu jest zerwana i przez to leci spod plecaka bo się ona nie trzyma. Teraz jedyne wyjście to rozwiercić otwór, na gwintować na większą śrubę i założyć. Chociaż za x czasu to i tak plecak trzeba zdejmować bo wydaje mi się że rurka która idzie od pompy do rozdzielacza ma nieszczelność i ciśnienie trochę ucieka 😃

  • Like 1

To życzę Ci kolega dużo zdrowia i szczęścia po regeneracji podnosnika. Sam jak zrobisz to wiesz co wkładasz a za 700 zł nawet ci nowego cylindra nie wsadza, a gdzie mowa o rozdzielaczu wale ramionach itd. W tej cenie to on jest podmalowany. Nawet się nie zdziw jak oringi nie będą wymienione. Jak pojechałem ze swoim do Gniezna od szóstki i facet mi pokazała co tam się dzieje po regeneracji, to już sobie dałem spokój. Zapłacone 1200 zł za wymalowanie podkładem i w Gnieźnie 2400 remont

@mf362 To nie wiem za co takie ceny. Cylinder, tłok i uszczelniacze 200 zł i rozdzielacz regeneracja 250-450 zł. W Gnieźnie robią najlepiej podnośniki i tez nie biorą po 2 tys tylko cena zaczyna się od 750 zł. Jedynie w Korczynie wołają po 2 tys za plecak regenerowany.

Edytowane przez Ursusc360polska

Co ty za bzdury wypisujesz. Nikt nowego rozdzielacza nie zakłada tylko regeneruje. Zazwyczaj regeneracja lub plecak na wymiane wygląda tak, cylinder, tłok i uszczelniacze nowe, rozdzielacz regenerowany, pokasowane luzy, ustawiony mechanizm i wymienione wszystkie oringi. Ramion nie wymieniają chyba, że ma duże luzy na frezie a jeżeli są wybite tylko jabłka to wspawują nowe. Jeżeli coś jest uszkodzone to również wymieniają bo rozbierają cały podnośnik do gołego korpusu.

2 godziny temu, Ursusc360polska napisał:

@mf362 To nie wiem za co takie ceny. Cylinder, tłok i uszczelniacze 200 zł i rozdzielacz regeneracja 250-450 zł. W Gnieźnie robią najlepiej podnośniki i tez nie biorą po 2 tys tylko cena zaczyna się od 750 zł. Jedynie w Korczynie wołają po 2 tys za plecak regenerowany.

Właśnie o korczynie mowie :) pytpytałem raz ale drogo a tez nie ma pewności czy bedzie to hulac jak nowka sztuka , silniki niby dobrze tam robią :)

Ursusc360polska napisał:

Co ty za bzdury wypisujesz. Nikt nowego rozdzielacza nie zakłada tylko regeneruje. Zazwyczaj regeneracja lub plecak na wymiane wygląda tak, cylinder, tłok i uszczelniacze nowe, rozdzielacz regenerowany, pokasowane luzy, ustawiony mechanizm i wymienione wszystkie oringi. Ramion nie wymieniają chyba, że ma duże luzy na frezie a jeżeli są wybite tylko jabłka to wspawują nowe. Jeżeli coś jest uszkodzone to również wymieniają bo rozbierają cały podnośnik do gołego korpusu.

No to sobie człowieku jedz i weź za te 700 zł podnośnik po tej regeneracji i ciesz się życiem. I pogadamy jak będziesz użytkował. Myślisz że w rozdzielaczu są tylko uszczelniacze? A suwaki, korpus rozdzielacza? A później teorie bo to nic warty podnośnik... A z tym że nikt nie zakłada nowego rozdzielacze to chyba osoby twojego pokroju żyjące przekonaniem że regeneracja jest robiona uczciwe jak 20 lat temu. Pojedź do Gniezna ze swoim to zobaczysz jaki wyjdzie koszt aby to służyło na lata 😆


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v