Gość Opublikowano 29 Lutego 2020 Ja teraz przy remoncie wsadziłem pod ramiona i na wałek skrętny oringi z vitonu. Zobaczymy czy będzie spokój na długo 🙂 Odnośnik do komentarza
tytanowyJanusz 4199 Opublikowano 29 Lutego 2020 u mnie trzy lata od remontu i jak narazie sucho 1 Odnośnik do komentarza
JakubC360_yt 918 Opublikowano 29 Lutego 2020 Ja u siebie niedawno odkryłem, że jedna śruba od tyłu jest zerwana i przez to leci spod plecaka bo się ona nie trzyma. Teraz jedyne wyjście to rozwiercić otwór, na gwintować na większą śrubę i założyć. Chociaż za x czasu to i tak plecak trzeba zdejmować bo wydaje mi się że rurka która idzie od pompy do rozdzielacza ma nieszczelność i ciśnienie trochę ucieka 😃 1 Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3595 Opublikowano 29 Lutego 2020 @JakubC360_ytJak się da to do tej urwanej śruby przyspawane nakrętkę i ją wykrecisz.😉 Odnośnik do komentarza
JakubC360_yt 918 Opublikowano 29 Lutego 2020 @Piotruniu25 źle to napisałem, śrubę mogę wykręcić tylko gwint w korpusie jest zerwany bo śruba wcale nie łapie. Teraz to trzeba otwór rozwiercić i na gwintować na śrubę 14 albo 16 bo bodajże u mnie tam teraz jest m12 Odnośnik do komentarza
mf362 1229 Opublikowano 29 Lutego 2020 Nie oslabisz scianki? A zresztą to nie blok pod głowicą Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3595 Opublikowano 29 Lutego 2020 Podejrzewam że nie tylko on jeden ma rozwiercone otwory,grunt to aby wszystkie śruby dobrze trzymały bo jak jedna nie trzyma to powoli reszta leci. 1 Odnośnik do komentarza
JakubC360_yt 918 Opublikowano 29 Lutego 2020 Narazie to tak mówię, nie wiem jeszcze jak to wyjdzie, ale pewnie trzeba będzie go kiedyś ściągnąć bo jest problem z turem bo mimo tego że pompa jest założona 39l to on i tak słabo podnosi ponieważ jest nieszczelność w układzie. Ale narazie ten temat odstawiam bo teraz to chce ogarnąć nową 60. Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 29 Lutego 2020 4 godziny temu, Bizon1201 napisał: Ja teraz przy remoncie wsadziłem pod ramiona i na wałek skrętny oringi z vitonu. Zobaczymy czy będzie spokój na długo 🙂 Zwykłe Oringi kupione w Agromie,wsadzone podwójna ilość 5 lat i bez wycieku.Kupno lepszych mija się z celem jak zarysuje delikatnie będzie leciało. 1 Odnośnik do komentarza
Ursusc360polska 52 Opublikowano 29 Lutego 2020 Akurat jeżeli chodzi o ramiona to nie widze sensu cudować i szukać nie wiadomo czego. Do nich jest łatwy dostęp więc co parę lat zmienić to nie problem Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 29 Lutego 2020 No dobrze ale po to ktoś wymyślil te mieszankę gumy Viton tak? Zdam relacje jak to będzie się spisywać 🙂 Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 29 Lutego 2020 Miałem na myśli wałek skrętny,bo ramiona to pikuś.Dobrze że wsadziłeś lepsze ale podwójne to sprawdzony sposób a u ciebie czas pokaże. Odnośnik do komentarza
Ursusc360polska 52 Opublikowano 29 Lutego 2020 No zobaczymy może i rzeczywiście będzie lepsze, ale pewnie jest trudno dostępne bo w zwykłej Agromie tego nie kupi Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 29 Lutego 2020 No nie bo to dorabialem w powerr rubber. Mówią że z tymi oringami i uszczelniaczami to tak nas oszukują z mieszanka gumy, że szok. Cena też nie jest mała takich oringow. Niektóre hurtownie barwiony nbr sprzedają jako Viton..... Odnośnik do komentarza
Ursusc360polska 52 Opublikowano 29 Lutego 2020 @Bizon1201 No więc trochę lipa jest, że w sklepach nic lepszego nie można dostać ale cóż... Ja teraz swój podnośnik będę wymieniał na nowy po regeneracji bo o wiele taniej wychodzi niż robić samemu, sam mechanizm kompletny to koszt 1700 zł a reszta... Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 29 Lutego 2020 To życzę Ci kolega dużo zdrowia i szczęścia po regeneracji podnosnika. Sam jak zrobisz to wiesz co wkładasz a za 700 zł nawet ci nowego cylindra nie wsadza, a gdzie mowa o rozdzielaczu wale ramionach itd. W tej cenie to on jest podmalowany. Nawet się nie zdziw jak oringi nie będą wymienione. Jak pojechałem ze swoim do Gniezna od szóstki i facet mi pokazała co tam się dzieje po regeneracji, to już sobie dałem spokój. Zapłacone 1200 zł za wymalowanie podkładem i w Gnieźnie 2400 remont Odnośnik do komentarza
Ursusc360polska 52 Opublikowano 29 Lutego 2020 (edytowane) A w Gnieźnie to nie regenerują ? Podobno najlepszy zakład. Na wymianę też mają plecaki i cena od 700 zł do 950 zł jak dobrze pamiętam. Kolega @bartek1992 ma po regeneracji na wymianę to może się wypowiedzieć Edytowane 29 Lutego 2020 przez Ursusc360polska Odnośnik do komentarza
mf362 1229 Opublikowano 1 Marca 2020 Bez zdania starego podnosnika w świętokrzyskim kosztuje 3tys ze zdaniem ponizej 2tys zalezy od stanu Odnośnik do komentarza
Ursusc360polska 52 Opublikowano 1 Marca 2020 (edytowane) @mf362 To nie wiem za co takie ceny. Cylinder, tłok i uszczelniacze 200 zł i rozdzielacz regeneracja 250-450 zł. W Gnieźnie robią najlepiej podnośniki i tez nie biorą po 2 tys tylko cena zaczyna się od 750 zł. Jedynie w Korczynie wołają po 2 tys za plecak regenerowany. Edytowane 1 Marca 2020 przez Ursusc360polska Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Marca 2020 A więc tak tłok cylinder polski 250 zł, ramiona dwie sztuki 500zl, rozdzielacz archimedes z 800 zł wal archimedesa chyba 400 zł plus oringi dzwigienki jak są wybite, rura zębata wałek skrerny Odnośnik do komentarza
Ursusc360polska 52 Opublikowano 1 Marca 2020 Co ty za bzdury wypisujesz. Nikt nowego rozdzielacza nie zakłada tylko regeneruje. Zazwyczaj regeneracja lub plecak na wymiane wygląda tak, cylinder, tłok i uszczelniacze nowe, rozdzielacz regenerowany, pokasowane luzy, ustawiony mechanizm i wymienione wszystkie oringi. Ramion nie wymieniają chyba, że ma duże luzy na frezie a jeżeli są wybite tylko jabłka to wspawują nowe. Jeżeli coś jest uszkodzone to również wymieniają bo rozbierają cały podnośnik do gołego korpusu. Odnośnik do komentarza
mf362 1229 Opublikowano 1 Marca 2020 2 godziny temu, Ursusc360polska napisał: @mf362 To nie wiem za co takie ceny. Cylinder, tłok i uszczelniacze 200 zł i rozdzielacz regeneracja 250-450 zł. W Gnieźnie robią najlepiej podnośniki i tez nie biorą po 2 tys tylko cena zaczyna się od 750 zł. Jedynie w Korczynie wołają po 2 tys za plecak regenerowany. Właśnie o korczynie mowie pytpytałem raz ale drogo a tez nie ma pewności czy bedzie to hulac jak nowka sztuka , silniki niby dobrze tam robią Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Marca 2020 Ursusc360polska napisał: Co ty za bzdury wypisujesz. Nikt nowego rozdzielacza nie zakłada tylko regeneruje. Zazwyczaj regeneracja lub plecak na wymiane wygląda tak, cylinder, tłok i uszczelniacze nowe, rozdzielacz regenerowany, pokasowane luzy, ustawiony mechanizm i wymienione wszystkie oringi. Ramion nie wymieniają chyba, że ma duże luzy na frezie a jeżeli są wybite tylko jabłka to wspawują nowe. Jeżeli coś jest uszkodzone to również wymieniają bo rozbierają cały podnośnik do gołego korpusu. No to sobie człowieku jedz i weź za te 700 zł podnośnik po tej regeneracji i ciesz się życiem. I pogadamy jak będziesz użytkował. Myślisz że w rozdzielaczu są tylko uszczelniacze? A suwaki, korpus rozdzielacza? A później teorie bo to nic warty podnośnik... A z tym że nikt nie zakłada nowego rozdzielacze to chyba osoby twojego pokroju żyjące przekonaniem że regeneracja jest robiona uczciwe jak 20 lat temu. Pojedź do Gniezna ze swoim to zobaczysz jaki wyjdzie koszt aby to służyło na lata 😆 Odnośnik do komentarza
mf362 1229 Opublikowano 1 Marca 2020 Regeneracja za 700 jak tlok z cylindrem prawie 300 gdzie robota 😛 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Marca 2020 Po to są takie ceny za te oszustwa, aby ludzie to kupowali. Jie ważne że on jest pod regulowany, ważne aby cena się zgadzała, ale tak jak mi w sklepie powiedział. Panie ten podnośnik dobrze zrobić to jest około 2 tys na dorbych częściach. Kto mi to kupi? Mówi jedna osoba na 30, a wracają na reklamację co chwilę.... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się