Skocz do zawartości


Nowy nabytek NH T5100 z drugim nowym nabytkiem agregatem talerzowym grano system shark 3.0

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

8 minut temu, bronek napisał:

Chodzi mi o to, że im szersze ogumienie tym po prostu dla ciągnika ciężej. Może przy tych 150-200KM w 6cyl aż takiej różnicy się nie odczuwa, ale w 4cyl przy pojemności poniżej 4l jest to duża różnica.

I tu nasuwa się pytanie, czy opory toczenia z tytułu szerszego ogumienia przewyższą korzyści z braku utraty przyczepności?

2 godziny temu, adam89k napisał:

mój t5060 nie jest mułowaty a był głównym koniem 4 obrotowe agregat uprawowo siewny z pakerem i siewnikiem targał. nie mogłem na niego narzekać.

Też ma T 5060 i jest mułowaty, Jak mi LPG braknie to teraz dosłownie nie idzie jechać, z LPG to jakby miał drugie turbo.  Póki nie miałem LPG to tez sądziłem że jest zrywny  a po założeniu bardzo zmieniłem zdanie. Siłę ma to fakt, ale jest trochę mułowaty. 

Kolega ma takiego T5100 na silniku 3,4 i powiem że fajnie sobie radzi i nie jest mułowaty jak mój T5060

Edytowane przez tomek73
6 godzin temu, Tomek24 napisał:

Na ilu będzie pracował?

Na 60 ha 

Panowie co do ogumienia każdy ma swoje teorie tu okaże się w praniu kolega ma takiego samego t5 na takich samy oponach i śmiga super może i ta t5 ma mały silnik ale skrzynia dobrze przenosi moc i jest dobrze dopasowane przełożenie i świetnie sobie radzi bo bez przewiedzenia się co i jak napewno bym takiego zestawienia nie wybrał


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v