Skocz do zawartości

Błotniki Ursus C-360


asharot

Błotniki z internetu. Kształt fajny ale wykończenie masakra, blacha też się skurczyła w transporcie z deklarowanych 2mmIMG202002_qaexrqx.jpgIMG202002_qaexrqn.jpgIMG202002_qaexrqe.jpg




Rekomendowane komentarze

Owszem, jest kilku. Ale niektóre części robi tylko jedna firma. I nie chodzi tu już tylko o C-360 ale ogół polskich maszyn. Np. mój wujas walczy już od paru lat z orbitrolem w swoim Bizonie Z058... Stary po regeneracji leje po jednym sezonie, nowy zaraz pada.

8 minut temu, mf362 napisał:

Taki slaby? Myślałem o nowym bo blacha sie wytarla...ale chyba lepiej blache wyflowana przyspawac do starego ;)

Nie wiem czy profil za cienki czy materiał lichy. Stary zeskosowałem, zespawałem do kupy, na bok naspawałem jeszcze wzmocnienie (zrobione z nowego pedału) i spokój do dziś.

 

  • Like 1
21 minut temu, hubertb napisał:

Co do Bizona co dokładnie się dzieje, bo pada to zbyt ogólne. Ze starego wyciek w którym miejscu? 

Nie wiem dokładnie. Ale wiem że wujas ma tego Bizona od 25 lat (kupiony chyba 2 albo 3 letni - wtedy to był SPRZĘT przez wielkie S!!!), wcześniej miał Z-056 tak że na tych maszynach zęby zjadł. Ile razy jadę do niego na wódkę to narzeka że dziś coraz gorzej z dobrymi częściami do starych maszyn. Nawet w Tucholi nie dali rady z regeneracją, rok i cieknie dalej... I nie, nie piszę tego dla zwykłego hejtu albo żeby komuś dokopać. Jednak prawda taka że jakość polskich maszyn zawsze była taka sobie, a dziś argument że wciąż są do nich części bywa po prostu nie trafiony - bo jak są to często g&wniane.

Nie wiem co boli tą maszynę... Wiem za to że mój znajomy ma też nie młode dwa Lexiony 480 i owszem, ceny części przyprawiają o zawrót głowy. Ale po przeglądzie jak przychodzi sezon to nie słyszałem jeszcze żeby miał awarię co by maszyna stanęła, chyba że z winy operatora. A takim kolosem on połyka 300-400 ha rocznie na usługach.

Sprawdź czy nie ma gdzieś zdławienia na wężach. Według mnie to jest przyczyną ciągłych awarii zaworu skrętu. Drugą możliwą opcją jest nieszczelność miedzy komorami w siłowniku skrętu. W bizonie montowano zawory firmy danfoss a potem zaczęto montować polskie ale na licencji danfoss, słyszałem też o montowaniu niemieckich zaworów. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v