Skocz do zawartości

Tarcza WOM



Witam, przez kilka lat siedze incognito na agrofota, i nadszedł czas wyjść z ukrycia :) ale do sedna. Mam dość, to już 3 tarcza w ciągu trzech lat, rozbieram i składam i tak w koło macieju. Gwarancje uznają, zapewniają, że poprawią jakość, bo były niby problemy z nitami, ale dalej jest to samo. Mam czwartą która przyszła z gwarancji, ale nawet nie chce mi się jej wkładać. Wszystkie trzy ścieły się na nitach. Uprzedzając pytania, ciągnik na womie obsługuje tylko kosiarkę do trawy, opryskiwacz 1000l ciągany i rozsiewacz rnz. Jakiej firmy polecicie tarcze, żeby pochodziła pare lat?
  • Thanks 1

Rekomendowane komentarze

szybkozłączki i węże wodne są super. zapomniałem o problemach z prkającymi wężami czy wyskakujacymi wtyczkami, ale tryby i tarcze to jest porażka. nie będę robić show na youtube, bo nawet się nie znam na tych rzeczach. Myśle, że problem tkwi w podwykonawcach. Reklamą tego nie poprawią, to trzeba się wziąć w garść i zrobić to porządnie. Inne firmy nie lepiej, wszystko jest z plasteliny, ale oni przynajmniej nie piszą, że mają jakość oryginału

Ja mogę się wypowiedzieć co do swoich maszyn. W 3 ciągnikach mam założone wszystkie tarcze z ursusa i odpukać nic się nie dzieje. Dodam, że 360 pracuje też z brona wirnikowa, a ona nie ma małych obciążeń. Jeżeli miałbym kupić zamiast Ursusa to chyba bym teraz postawił na Komfort. Z Chełmnem nie zawsze było tak pięknie w moim przypadku. Ale żyjemy w takich czasa, a nie innych i jak nie mam nic lepszego do wyboru to sięgnę po Chełmno.

Tarczy Komfort nie polecam,bo ma krótszy wypust na tarczę oraz blacha tarczy jest podatna strasznie na zgięcie,jeśli gdzieś mocno przeciąży wom tarcza ulegnie skrzywieniu widocznie przy zjeżdżaniu silnika z skrzynią popełniłem błąd ale przypadek z przeciążeniem doprawił tarczę,Chełmno mam od paru lat i było podobne przeciążenie womu jak gdy był Komfort Tarcza i nic nie stało.

Mówisz że te Komfortu też nie są konieczne? No przy spolowianiu ciągnika jak nie wskoczy to każda tarcze wypaczy. Narazie te co mam są dość młode bo około 4 lata. Więc jeszcze na trochę czasu będę miał spokój z tarczami. Akurat w 360 najlepiej się spolawia bo całe sprzęgło z tarczami wrzuci się na walki i skręci dopiero na kole zamachowym. Temat pewnie tobie nieraz znany 🙂

Szanowni Panowie,

 

Odnosząc się do tematu; problem o którym mowa został wychwycony jakieś półtora roku wcześniej przez innego z użytkowników forum, jak i nasz dział kontroli jakości.

Uruchomiliśmy wtedy program naprawczy, zmodyfikowaliśmy proces produkcji oraz sposób nitowania.

Przy produkcji seryjnej jest to czasochłonne i dość znaczące przedsięwzięcie, wymagające wielu uprzednich testów.

 

Efekty modyfikacji rozwiązały problem, który od czasu do czasu pojawiał się z tym produktem.  

Dla Waszego i naszego spokoju, informuję, że zgłosiłem temat do powtórnej analizowany.

 

Wyjaśniając dalej:

Poniżej zamieszczam fragment rysunku technicznego poprawionego gotowego produktu, oraz zdjęcie bezpośrednio z linii produkcyjnej.

nitowania.png.44813af5558a54850f056bc903f8556c.png

Korekta procesu produkcji miała miejsce w połowie roku 2018.

Dzięki temu, że zwracaliście nam uwagę na ten problem – podnieśliśmy jakość i niezawodność produktu.

Żeby nie być gołosłownym poniżej wykres przedstawiający poziom reklamacji na przykładzie owej tarczy rozłożonej na przestrzeni ostatnich miesięcy.

k.png

Wyraźnie widać, że po modyfikacji poziom reklamacji mocno się obniżył. (reklamacje, które do nas trafiają to głównie produkty sprzed zmiany procesu produkcji).

Panowie, nie myli się ten kto nic nie robi.

jesteśmy aktywni na Agrofoto, właśnie po to, aby wychodzić naprzeciw waszym uwagom i szybciej korygować pojawiające się błędy.

Błędy, które popełnia każdy producent, a tylko nieliczni coś z tym robią.

received_2771831742900466.jpeg

Dnia 31.01.2020 o 20:25, ciapek1979 napisał:

szybkozłączki i węże wodne są super. zapomniałem o problemach z prkającymi wężami czy wyskakujacymi wtyczkami, ale tryby i tarcze to jest porażka. nie będę robić show na youtube, bo nawet się nie znam na tych rzeczach. Myśle, że problem tkwi w podwykonawcach. Reklamą tego nie poprawią, to trzeba się wziąć w garść i zrobić to porządnie. Inne firmy nie lepiej, wszystko jest z plasteliny, ale oni przynajmniej nie piszą, że mają jakość oryginału

@ciapek1979 w pełni rozumiemy Twoje rozgoryczenie.

Prawdopodobnie trafiałeś na tarcze sprzed usprawnienia procesu z naszej strony.

Aby zrekompensować Ci niedogodności chcielibyśmy zaproponować Ci NOWY produkt.

Tym razem z zapewnieniem, iż będzie to część zamienna wykonana z uwzględnieniem usprawnienia, o których pisałem wyżej.

Jeśli i tym razem będziesz miał jakieś uwagi, lub po prostu stwierdzisz, że nie spełnia on twoich wymagać etc. etc.

Zwrócimy Ci wszelkie wygenerowane koszty.

Pozdrawiam,

J.M.

 

Dnia 31.01.2020 o 20:55, Adi96 napisał:

Tarczy Komfort nie polecam,bo ma krótszy wypust na tarczę oraz blacha tarczy jest podatna strasznie na zgięcie,jeśli gdzieś mocno przeciąży wom tarcza ulegnie skrzywieniu widocznie przy zjeżdżaniu silnika z skrzynią popełniłem błąd ale przypadek z przeciążeniem doprawił tarczę,Chełmno mam od paru lat i było podobne przeciążenie womu jak gdy był Komfort Tarcza i nic nie stało.

Szanowny Adi,

Kolejny raz pragniemy ponowić naszą propozycję.

Dostrzegamy, że posiadasz praktyczną wiedzę, co do potencjalnych usprawnień części zamiennych.

 

Chcielibyśmy skorzystać z tej wiedzy.

Dlaczego?

Aby usprawnić nasze części…

Jaka jest dla Ciebie korzyść?

Oprócz konkretnego przełożenia Twoich doświadczeń na kontakt z producentem i poprawę finalnego produktu;

Możesz otrzymywać od Nas części do Twoich maszyn, które będzie testował i użytkował.

Dlaczego?

Ponieważ, zależy nam na tym, abyście byli zadowoleni z produktów Waryński, Expom Kwidzyn czy Ursus.  

 

Proponujemy spotkanie w jednej z naszych fabryk, ewentualnie nasi inżynierowie dojadą we wskazane przez Ciebie miejsce.

Z naszej strony jesteśmy w stanie obiecać, iż podchodzimy do tematu jak najbardziej poważnie.

Elementy, których na etapie projektowania, nie udało się wychwycić,

po waszych praktycznych uwagach wielokrotnie modyfikowaliśmy czy to w obszarze dobranego materiału, konstrukcji czy samego procesu produkcyjnego.

Liczę, że Twoje doświadczenie zostanie wykorzystane nie tylko na poziomie Agrofoto, ale pomoże także innym rolnikom 😉

J.M.

Edytowane przez JacekMocny

Jacku, dziękuje za odpowiedz. Tarcza już zmieniona na zetorowską. Zobaczymu co będzie dalej, w tym momencie chciałbym zwrócić uwage na poprawe jakości trybów. tak jak pisałem pod poprzednim zdjęciem, zęby na wałku sprzęgłowym I (ten który napędza bieg 3 i 6) poprostu wycierają się. w jednym już wymienilem, teraz patrzyłem w drugim i też się kończą. jest to denerwujące, bo po 3 latach biegi znowu wyskakują, a przy zjazdach z górek jest to całkiem niebezpieczne. Do reszty nie mam zastrzeżeń, poprawcie tarcze i jakość lub technologie produkcji kół zębatych i wałków i powinno być ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v