Skocz do zawartości

Fortschritt 303



Teraz to tak właściwie to powinien się nazywać fordstar albo jakoś tak. Wskoczył silnik ze stara i został skrócony z długości i na rozstawie osi.


Rekomendowane komentarze

Lepiej teraz skręca, jak będzie cieplej to jakiś test się zrobi i będzie wiadomo jaki promień. A tak ogólnie to całkiem zgrabny się zrobił.

37 minut temu, MF675ursus napisał:

Co byś nie robił, nadal zostanie wielkim klunkrem :)

Nie przesadzaj, jest gabarytów Ursusa 1014, taki był zamysł i tak wyszło,  za to na pewno jest cięższy, z lepszym uciągiem i większym momentem na silniku.

kellyq napisał:

14 minut temu, Piotruniu25 napisał:

Fabrycznego silnika nie opłacało się remontować czy specjalna przeróbka dla poprawienia zwrotności?

Silnik dokonal żywota, właściwie to wał, 4 szlif już był i gubił ciśnienie, nie opłacało się robić. Teraz jest silnik 4 turbo leyland oczywiście. 

czemu sw266 a nie SW 400 albo Andoria 6ct107?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v