Skocz do zawartości

Gość
  • 8616 wyświetleń

Rekomendowane komentarze

7 minut temu, bratrolnika napisał:

a dlaczego tak???

Jak dla mnie, to choćby dlatego, że wolniej gnije, bo styk stali że stała mniejszy. Dwie mam w ten sposób zrobione i widać różnicę. 

 

 

Tak poza tym, to to już za wiele na tą ramę, na te osie. 50 +30 to jest max dla d 47 żeby spokojnie jechać załadowana do pełna. 

W moich rejonach, gdzy używają kipra głównie na tył, to rame zaspawuja plaskownikien po całości a nie kawałkiem profilka. 

Edytowane przez zycietoniejebajka1
Przed chwilą, zycietoniejebajka1 napisał:

Jak dla mnie, to choćby dlatego, że wolniej gnije, bo styk stali że stała mniejszy. Dwie mam w ten sposób zrobione i widać różnicę. 

a to trzeba pomalować, to nie będzie gniło😂

Przed chwilą, vortigon napisał:

tak częste wystrzały już bit dla mnie są lepsze

jakiś tłumacz???

  • Haha 1

A ja na tą przyczepę to już patrzeć nie mogę. Ja nie wiem który madry miał łeb to zrobienia takiej ramy. Ja w swojej dałem sobie spokoj ze spawaniem dodatkowych płaskowników i dupereli w ten ceownik gówno warty, przyczepa była kilka razy prostowana w prawie tym samym miejscu więc dalej tam będzie ciągnąć. Niedługo dolna rama idze na złom i robię nowa. Tylko pytanie do was z czego?  Myślę aby dać ceownik 100 i drugi jeszcze jeden od spodu od końca i przed kołowrotem skończyć. Jak myślicie wystarczy? 

Gość

Opublikowano (edytowane)

piękna i dopracowana ale ten wspawany kawałek w ramie niewiele pomorze, owsa to śmiało bym takim zestawem woził nawet z czubem ale co innego nie bardzo,sam właśnie spawam burty do brandyski 5t ale bez szaleństw burta 50cm+30cmmax  nadstawki bo z 5cio tonówki nie zrobi 9cio  tak ja niektórzy na yt 

Edytowane przez Gość
1 godzinę temu, izydor6280 napisał:

c160 po całości i bez żadnego łatania z dwóch, pewnie wyjdzie podobnie cenowo a mniej zabawy

Ładniej by wyszło z 2 i chciałbym w taki sposób że ten górny normalnie a dolny dać C w drugą stronę. Będzie to o wiele mocniejsze jak nawet c200, tak mi się wydaje. Do tego nie chce jej za dużo podnosić do góry, bo i tak już jest wysoka. Tylko pytanie czy c100 wystarczy na tym odcinku od przodu powiedzmy metr w głąb tak aby wózek kręcił się pod nim? 

4 godziny temu, BomV napisał:

A ja na tą przyczepę to już patrzeć nie mogę. Ja nie wiem który madry miał łeb to zrobienia takiej ramy. Ja w swojej dałem sobie spokoj ze spawaniem dodatkowych płaskowników i dupereli w ten ceownik gówno warty, przyczepa była kilka razy prostowana w prawie tym samym miejscu więc dalej tam będzie ciągnąć. Niedługo dolna rama idze na złom i robię nowa. Tylko pytanie do was z czego?  Myślę aby dać ceownik 100 i drugi jeszcze jeden od spodu od końca i przed kołowrotem skończyć. Jak myślicie wystarczy? 

Ja robiłem ramę z  160 walcowanej, jedynie błąd zrobiłem że nie przedłużyłem ramy do przodu i nie zamkłem kołowrotu. Popatrz u mnie  w galerii. 

 

Za dużo na tym zdjęciu nie widać, ale jeśli przód został jak w oryginale to moim zdaniem ksrygosny błąd bo przyczepa nie obciąża równomiernie przedniej osi do tego jeśli się ją zapnie do duże ciągnika i ciągnie po różnych mokrych terenach to kołowrót dostej mocno w dupe i go łamie podowujac że przód unosi do przodu. Ja oczywiście daje ramę do końca i kończę  równikiem prostym nie tym giętym. Do tego to już raczej postanowione ze dam C tylko nie wiem czy c100 wystarczy 

11 godzin temu, BomV napisał:

Ładniej by wyszło z 2 i chciałbym w taki sposób że ten górny normalnie a dolny dać C w drugą stronę. Będzie to o wiele mocniejsze jak nawet c200, tak mi się wydaje. Do tego nie chce jej za dużo podnosić do góry, bo i tak już jest wysoka. Tylko pytanie czy c100 wystarczy na tym odcinku od przodu powiedzmy metr w głąb tak aby wózek kręcił się pod nim? 

Gra nie warta świeczki bo z dziadostwa, zrobisz jeszxze większe dziadostwo. Jak masz c100 na główna ramę dawać to lepiej zostaw to co jest, zaspawaj po całości i nic nie będzie się gięło. 

1 godzinę temu, BomV napisał:

Za dużo na tym zdjęciu nie widać, ale jeśli przód został jak w oryginale to moim zdaniem ksrygosny błąd bo przyczepa nie obciąża równomiernie przedniej osi do tego jeśli się ją zapnie do duże ciągnika i ciągnie po różnych mokrych terenach to kołowrót dostej mocno w dupe i go łamie podowujac że przód unosi do przodu. Ja oczywiście daje ramę do końca i kończę  równikiem prostym nie tym giętym. Do tego to już raczej postanowione ze dam C tylko nie wiem czy c100 wystarczy 

Po kupnie materiału  dopiero pomyślałem o przedłużeniu ramy. Ale w środku są wzmocnienia podwójne  na zastrzał. 

Tak było w oryginale wiec nie powinno był problemow,  a zwłaszcza że używana jest sporadycznie, bo do ciężkich zadań są Wieltonki 12 t. 

1 godzinę temu, zycietoniejebajka1 napisał:

Gra nie warta świeczki bo z dziadostwa, zrobisz jeszxze większe dziadostwo. Jak masz c100 na główna ramę dawać to lepiej zostaw to co jest, zaspawaj po całości i nic nie będzie się gięło. 

Zaspawywanie tego co jest będzie największym dziadostwem. Wiem że c100 to mało dlatego chcę dać podwójnie. Poczytaj wcześniejsze posty. 

 

57 minut temu, tomek73 napisał:

Po kupnie materiału  dopiero pomyślałem o przedłużeniu ramy. Ale w środku są wzmocnienia podwójne  na zastrzał. 

Tak było w oryginale wiec nie powinno był problemow,  a zwłaszcza że używana jest sporadycznie, bo do ciężkich zadań są Wieltonki 12 t. 

I właśnie w oryginale się tu wygina. Przód idzie w górę,dla mnie to jeden z pododow podjęcia decyzji o nowej ramie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v