Skocz do zawartości

Autosan D50



Powoli zaczynam 😉

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

Popieram, ramy z ceownika kręcą się i przyczepa na nierównościach jeździ na wszystkich kołach natomiast profil stalowy zamknięty nie skręca się i przyczepa Pronar jest sztywniejsza, na nierównościach jeździ na "trzech" kołach.

@simson2812 to twoje ogłoszenie? https://m.olx.pl/oferta/kola-17-5-19-5-22-5-do-przyczepy-hl-d-50-d-44-d-35-d-47-piaskowanie-CID757-IDvjDxr.html#position=1&page=1

Edytowane przez Daro20

Wszytko można ulepszyć tylko jakim kosztem?

weź d47 prawie każda rama pokrzywiona. Górna i dolna wyprostować nie ma opcji. Spawać od nowa obie ramy to praktycznie z przyczepy zostaje tylko papier i ośki..

Oczywiscie wiekszośc d-47 jest lekko powichrowana i każdy Ci powie, że jego jest prosta i w idealnym stanie bo wywraca jeszcze.

  • Like 1

To się ręcznie napchnie przy opuszczaniu czy tam po dziurach sama wskoczy. Albo wspawują "naprowadzacze"

Miałem 3x d-47 i tylko wywrot na boki, bo na tył sie bałem. I tak było strach stać przy nich jak kiprowały po 6t.

Raz pożyczyłem d-47 i miała słaby gwin na tłoku co wąż się przykręca ja chce podnosić a tu jak 360 nie dostała po d*pie olejem to dobrze, że szyba była zamknięte bo też bym oberwał. A tak tylko cały tył 60 do mycia dosłownie cały.

13 minut temu, czesio200 napisał:

Wszytko można ulepszyć tylko jakim kosztem?

weź d47 prawie każda rama pokrzywiona. Górna i dolna wyprostować nie ma opcji. Spawać od nowa obie ramy to praktycznie z przyczepy zostaje tylko papier i ośki..

Oczywiscie wiekszośc d-47 jest lekko powichrowana i każdy Ci powie, że jego jest prosta i w idealnym stanie bo wywraca jeszcze.

Ale kolega ma trochę racji bo np d 46 czy d50 przez to że są sztywne nie mają połatanych ram a jak ktoś podłubie zacny sprzet wychodzi

Wiesz ile jak wywrotek przeezucilem przed tymi co mam? chyba z 15szt. Były lepsze i gorsze ale brakowało mi mocnej i szerokiej, skąd taką wziąść więc kupiłem pierwszą d46 przerobiłem i po 8t piachu mówie to jest to... i tak sa teraz 3. po pierwsze to szeroka mocna i najważniejsze sztywną idzie znaleść nie wybitą. A 40 latnią wywrotkę gorzej. Tylko koszt przeróbki nie jest mały.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v