Skocz do zawartości

Kompresor


diwad8900

Nowa zabawka w gospodarstwie


Rekomendowane komentarze

W mroźne dni raczej ma utrudniony start, pracuje takim przy gwożdziarce i jak pisze @hubal 38 przed pierwszym uruchomieniem sprawdzić oleu, u mnie pierwsza zatarła się po 15 minutach

Odnośnik do komentarza

Posiadam kompresor Fini100l gdy jest temp. do +5 kompresor nie chce wystartować, wywala bezpiecznik przeciazeniowy. Wy też tak macie przy swoich kompresorach?

Odnośnik do komentarza

do tego klucza od razu podnieś cisnienie wyłączania na 12bar. ja tak zrobiłem i klucz od razu zaczął gadać inaczej. do tego wąż 10mm bez żadnych złączek (prócz szybkozlaczki przy samym kluczu).

Odnośnik do komentarza

będzie starować, ale musi byc pusty, 

a klucz?? polecam elektryczny , zakupiłem nie dawno i bardzo sobie chwale, kupiłem na razie na próbę za 200zł ale juz wiem że następny będzie na pewno lepszy ;)

Odnośnik do komentarza

dziś zakupiłem więc jeszcze nie mogę zbytnio dużo o nim powiedzieć cena z kluczem 1100zl na moje potrzeby myślę że wystarczy taki

Odnośnik do komentarza
22 minuty temu, Bananek napisał:

do tego klucza od razu podnieś cisnienie wyłączania na 12bar. ja tak zrobiłem i klucz od razu zaczął gadać inaczej. do tego wąż 10mm bez żadnych złączek (prócz szybkozlaczki przy samym kluczu).

Ciśnienie dla klucza to 6,4 bar mam 9 i jest wystarczająco, wąż 10 mm tylko w środku nie na zewnątrz.

Jeżeli zbiornik ma korki 1/2" to proponuję tam wstawić szybko złącze do klucza.

U siebie mam 2 złącza i działa poprawnie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Korki- zaślepki które znajdują się w butli kompresora nie mogę ich odkręcić są one na imbusa chyba 10. w środku już prawie się obrobily, chciałbym wstawić tam zawór aby powietrze wychodziło bezpośrednio z butli. Czy może jest tam lewy gwint, a może wklejone na jakiś klej zrywalny?imbusy się wyginaja i nasadka też próbowałem.

Odnośnik do komentarza
miniek2 napisał:

Korki- zaślepki które znajdują się w butli kompresora nie mogę ich odkręcić są one na imbusa chyba 10. w środku już prawie się obrobily, chciałbym wstawić tam zawór aby powietrze wychodziło bezpośrednio z butli. Czy może jest tam lewy gwint, a może wklejone na jakiś klej zrywalny?imbusy się wyginaja i nasadka też próbowałem.

miałem tak samo. imbus oblecial, ale na szczęście dało się ten korek złapać z zewnątrz kluczem do rur. jest on zakręcony na klej dlatego tak ciężko go wykręcić.

Odnośnik do komentarza

Tylko u mnie nic nie wystaje i niczym go nie złapa. Chyba muszę wziąść większą nakrętke przyłożyć ją do tego korka i w środku ją przyspawac razem z korkiem i wtedy się trochę nagrzeje to może puści.

Odnośnik do komentarza

no właśnie, ciezko odpala w chłodne dni dlatego jeden już mi się spalił i wróciłem do jednotlokowego, nabija dłużej ale jak gdzieś powietrze ucieknie czy coś to później nie ma problemu z wystartowaniem

Odnośnik do komentarza

mi właśnie spalił się jedno tłokowy ( dosłownie spalił) i kupiłem dwu tłokowy, ale te maja juz zabezpieczenie przeciążeniowe, że przy za dużym obciążeniu się rozłączy.

Odnośnik do komentarza

Ja już sobie poradziłem z tą zaślepka i wstawiłem bezposrednio zawór z butli. Ale te przeciążeniowe zabezpieczenia z rozruchem kompresora to z jednej strony to lipa, ale tak jak kolega powyżej pisał w mrozne dni spuścić powietrze do zera i powiedzmy że startuje.

Odnośnik do komentarza

dziś zmierzyłem ile prądu pobiera taki tagred jednotlokowy który na tabliczce ma napisane 2,8kw, otóż uwaga uwaga 1,1 kw, a jak kiedyś zawiozłem takiego chińczyka do naprawy to mówili że tam aluminiowe uzwojenie silnika jest

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v